Liesbeth Rasker
Wie heeft een goeie tip voor een koffie-to-go beker? Eentje die niet lekt in je tas/als hij op z’n kant ligt, goed warm blijft en waar je goed uit kunt drinken? Liefste met zo min mogelijk plastic als t kan en vaatwasserbestendig
Ik ben heel blij met deze!
Kan alleen volgens de instructies niet in de vaatwasser maar ik doe dat wel regelmatig en gaat prima
Ik heb zo een soort, ik vind hem echt top. Heeft nog niet gelekt
Stanley Aerolight! Lekt niet, mag in de vaatwasser en houdt je drinken goed warm. En wat minder zwaar dan een “gewone” thermobeker. Vind het zelf ook fijn dat het stukje waar je uit drinkt bedekt is met de deksel dicht. Dus dat je geen viezigheid opdrinkt zegmaar.
Stanley. Duur maar is het echt waard. Heb hem nu vier jaar, gebruik hem zo’n vier dagen in de week en nog nooit problemen mee gehad. Houdt het super goed warm en is niet zwaar.
En sowieso vind ik Contigo goede kwaliteit
Deze lekt niet, kan in delen in de vaatwasser, en is soms gratis te krijgen bij bestelling van zoveel cupjes (meestal rond Koningsdag)
https://www.nespresso.com/nl/nl/order/accessories/vertuo/travel-mug-orange
Ik ben op zoek naar zo’n soort spiegel. De vorm hoeft niet hetzelfde te zijn (alleen liever niet zo’n hippe rare organische blob), en max 25 cm breed en subtiel qua lijst.
Ik heb een hartje-vorm spiegel van de sissy-boy met een iets minder subtiele gouden rand, misschien is dat iets voor je.
Westwing?
ik heb het idee dat dit soort spiegels regelmatig bij de xenos of kwantum liggen
Ik heb laatst bij de tk maxx een waterdichte trenchcoat gepast (beetje denim kleur), maar niet gekocht en nu spijt. Had nog een foto van een kaartje gemaakt, maar daar staat het merk niet op haha. Ik kan hem met geen mogelijkheid vinden terwijl ik meestal best een goede google’aar ben.
Iemand zin om mee te zoeken? Dit was het kaartje:
Misschien Sostrene Grene?
Is het van dkny?
Jaa, super thanks! Ik had alleen op de Nederlandse site gekeken nu nog even kijken of ik deze naar Nederland kan krijgen, maar kan nu wel gerichter zoeken
Ik ben op zoek naar zo’n soort fotolijstje:
Vierkant of rechthoekig maakt niet zoveel uit.
Destijds gekocht bij Hema, maar helaas zijn ze uit het assortiment. Iemand toevallig zoiets gezien?
Deze van ikea?
Of wil je liever van hout?
Action heeft zoiets regelmatig
Ik zoek leuke dunne telefoonhoesjes. Ik heb altijd mn iphone zonder hoesje gehad, want dat vind ik veel mooier. Nu toch voor bescherming zon ‘ultra dun’ hoesje eromheen die m niet bulky maakt. Maar die zijn er alleen in boring kleuren en ik vind het gewoon allemaal lelijk. Wil gewoon het mooie design van mn iphone.