Het 'help ik zoek'-topic

Kent iemand skinny jeans met heel veel stretch?:innocent:

De 3301 van gstar, zit zo lekker door al die stretch.

2 likes

Zou zoeken op een jegging dan

1 like

Bedankt! Die ziet er goed uit :blush:

1 like

Maar dat lijkt niks😅

1 like

Ik hou van hoge witte sportsokken.

Maar wat zijn fijne? Ik heb ze van Adidas, Nike, H&M. Maar vind ze vaak strak om de enkel zitten waardoor ik van die groeven krijg. Ook vind ik dat er snel gaten bij de tenen komen.

Iemand een goede tip?

1 like

Ik vind die van de hema lekker zitten, maar ook die zitten vrij strak aan de bovenkant

1 like

Oh ja dat vind ik echt vervelend! Maar bedankt voor het meedenken. Ik herinnerde me ineens dat Uniqlo bestaat haha. Daar heb ik 2 soorten sokken besteld net.

3 likes

Decathlon heeft ook fijne. Staat tenminste ook geen merk/logo op het zichtbare deel, dus dan maakt het niet uit wat voor merk schoenen je erbij draagt. Tenzij het je natuurlijk niks uitmaakt als je bijvoorbeeld adidas-sokken bij nike schoenen draagt, dan heb ik niks gezegd. Maar dat doe ik zelf liever niet, dus ik vind het fijn om neutrale sokken te hebben, dan kan ik gewoon blind in mijn sokkenla grijpen :smile:

Oh haha nee dat boeit mij niks eigenlijk. Maar ik zal Decatlon onthouden voor een volgende keer!

4 likes

Ik zoek leuke sokken die ik in loafers kan dragen met blote benen, dus ik dacht bijv wit met van die frills of bijv glitter/stipjes etc. Weet iemand waar ik die (in een winkel) kan kopen? (Ben even niet in NL geweest dus moet even opnieuw kalibreren waar ik leuke dingen kan vinden haha)

1 like

Ze hadden dit altijd bij Monki maar ik kwam er pas achter dat dat niet meer bestaat en nu bij Weekday hoort. Daar hebben ze misschien wel iets in die richting maar niet zo uitgebreid als eerst bij Monki.

1 like

Ja superlame, ik wilde idd lage frilly sokjes van Monki aanraden die ik zelf ook in mijn loafers draag. Maar die hebben ze dus ook niet meer :clown_face:

1 like

Zeeman heeft veel van dit soort sokken!

5 likes

Heb ook wel eens glittersokken gevonden bij Sostrene grene en flying tiger. Als je meer geld wil uitgeven: beck sondergaard heeft ze volgens mij ook nog steeds

3 likes

ASOS heeft er ook altijd veel in de collectie!

1 like

Bij Normal zie ik ze ook regelmatig!

2 likes

Calzedonia!

2 likes

Ik zoek een mooie werktas die ik mee kan nemen naar kantoor enzo. Ik wil graag een laptopvak, een vakje voor mijn waterfles aan de binnenkant van de tas en nog genoeg ruimte voor mijn lader, lunch, snacks, etc. Dus niet een hele platte laptoptas, want daar past niet al mijn zooi in haha. Ik dacht aan max 100/120eu

1 like

Ik zag toevallig gister deze in een ad op tiktok

2 likes