Liever hout inderdaad. Ik wil de nieuwe graag bij de andere twee hangen. Dus hoe meer het erop lijkt, hoe beter.
Volgens mij heeft Xenos ook wel vaak van dit soort lijsten.
Zou eens bij een kringloop kijken, ik zie vaak heel veel lijsten in allerlei soorten, maten en kleuren
Dille en kamille heeft ze van hout
Ja die zijn perfect! Bedankt!
Ik ben opzoek naar een eettafel van 160 cm breed/lang. Bij Ikea, LeenBakker, Kwantum heb ik al gekeken, maar die hebben het niet. Welke (online) winkels zou ik nog meer kunnen checken?
Jysk, fonq, Wehkamp, Karwei, naduvi (geen ervaring mee?)
Huh zou zeggen dat het een vrij gangbare maat is? Bij Table du sud en Sav en Okse kan je ook kiezen voor 160. Die tafels worden op bestelling gemaakt. Daar heb ik ook goede ervaringen mee
Ik zoek deze schoenen/dit soort schoenen maar met Google lens kom ik alleen maar op scam websites als Van Dijk schoenen. Iemand enig idee waar ze écht te koop zijn?
Ik kreeg deze laatst als suggestie op Vinted, even zoeken of ik die nog kan vinden daar.
Hahaha ik dacht direct Sezane zonder jouw reactie te zien nog.
Is toch een hele andere neus?
Nouhou
Ik zoek een nummer
Spaans, zumba-achtig
Het refrein klinkt als (geen idee dus wat er echt gezongen/gezegd wordt anders had ik hem al)
Jegy jegy jegy jegy jegy jegy jegy
Como eeeee
En dan nog een keer
Wij hebben een tafel van starfurn, daar hebben ze in veel tafels veel verschillende maten en ook minder gangbare maten. En nog betaalbaar
Al bij Shazam geprobeerd te neuriën?
Dit klinkt in mijn hoofd als de cicaden die ik afgelopen zomer in Griekenland constant hoorde
Daddy Yankee - Shaky Shaky?
Yessss thank you