Oja in mijn hoofd is LR centrum een half uur fietsen maar het is veel korter haha. Maar ik ga straks even bij Coolblue kijken, goeie! Vergeet altijd dat die er zit.
Mijn vriend is op vakantie in de trein zijn (en mijn) favoriete trui kwijtgeraakt. Een beetje speld in hooiberg-verhaal, maar wellicht loopt iemand hetzelfde model (online) tegen het lijf of vindt iemand het leuk om mee te speuren: rode vintage benetton sweater met crewneck en een kleine split, achterpand is iets langer dan het voorpand en op de achterkant staat onderin met donkerblauwe letters benetton geprint. Maat XL of XXL als het kan ![]()
Dit is echt een long shot, maar ik zoek al heel lang deze trui. Krijg ‘m op Vinted niet gevonden (origineel gezien bij Pull and Bear, maar zie ‘m via Google lens ook bij andere winkels), misschien heeft iemand hier een gouden tip zoek term of ‘m ergens achterin de kast liggen 🫶
Help ik zoek een travelcup voor iced drankjes die echt 100% lekvrij is!!
En niet al te groot zodat ie nog wel in mijn tasjes past.
Ik weet van de nespresso tumblr maar wie weet is er wel een betaalbaardere of betere variant?
Deze is heel fijn inderdaad. Altijd in mijn werktas zitten, ook op de kop en heeft nog nooit gelekt. En blijft goed warm/koel.
Ja ik heb deze ook en ben er supertevreden mee!
@Nysmn Ik snap dat je bij Stanley nu misschien andere associaties hebt, maar van origine is het een merk wat gewoon al heel goed in thermoflessen etc was.
Camelbak Eddy + met hot cup drink deksel
Is er ook nog een maatje kleiner en groter. Je kan de onderdelen ook los kopen en in andere kleuren.
Ik heb deze met twee deksels. Deze en een bijtrietje.
Thanks voor de tip! Wel echt duuurr maar zal er eens naar kijken.
Ik ben op zoek naar lange, smalle sjaaltjes in verschillende kleuren en prints. Denk aan 25 x 160 cm. Ik ben ook al op Vinted aan het zoeken, maar daar staan de maten vaak niet bij, of zijn ze al snel weg.
Ik gok dat er hier best wat mensen zijn die zulke sjaals in de kast hebben liggen en er niets mee doen, dus mocht je zo’n sjaal hebben en er vanaf willen: stuur me een dm!
Ik ben op zoek naar dit jasje van de zara in maat S.
Heb hem verkeerd gewassen en nu is hij helemaal gekrompen
heb geprobeerd te zoeken op Vinted, maar is lastig
Ik wil wel helpen zoeken, welke kleur en materiaal is het
Wat lief! Het is deze
Het is organza, volgens de Zara ecru, maar ik vind het meer groen
Ah top dankjewel. Word mij te groot maar dan weet ik wel een beetje waar ik op moet zoeken
Ik zoek een nieuwe (spijker)broek. Ik heb maat 42/44 qua buik, maar alles daaronder is maat 40. De meeste broeken die bovenaan goed zitten, zijn verder veel te wijd en vaak ook veel te lang.
Ik wil geen skinny model en heel wijd staat ook niet, dan ben ik helemaal zo’n vierkant.
Wie heeft een goede tip waar ik kan kijken? Ik ben niet in de gelegenheid om op korte termijn naar fysieke winkels te gaan.
Mom jeans? Ik ben fan van de Levi’s 80’s mom jeans
Een flaired of straight met stretch. Bijvoorbeeld Tessa V die hier eens aangeraden werd, maar er zijn veel boetiekjes/ onlibe winkeltjes die dat soort broeken verkopen
Mom jeans maken mij juist heel groot, omdat die vanaf de taille net iets breder uitloopt.
Sorry, geen tip. Maar wel goed om te weten. Het is echt mijn favoriete vest dus ga extra voorzichtig doen met wassen. Snap dat je gigantisch baalt
.
Hoe heb je hem precies gewassen? Het is namelijk voor het grootste gedeelte viscose en dat krimpt nogal gemakkelijk.
Alleen kan je het vaak, als het nog vochtig is, wel weer in z’n juiste hoedanigheid strijken.
Op 40 graden in plaats van op 30 graden. Het kwam er echt uit als een mini jasje. Heb geprobeerd hem iets uit te rekken toen hij vochtig was, heeft wel iets geholpen maar de mouwen zijn nog helemaal kort. Strijken heb ik nog niet geprobeerd, dan strijk je hem dus als hij nog vochtig is?