Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb deze maar vind het vak voor laptop erg klein. Mijn ipad past er in natuurlijk maar laptop niet. Verder wel fijne vakjes aan de binnenkant en ook voor een smalle fles. Maar de schouderbanden zijn niet verstelbaar. Ja ze kunnen langer en korter maar voor mij zouden ze nog korter moeten, heb bij alle rugzakken dat kunnen aanpassen behalve bij deze. Zou het dus passen in de winkel ipv online kopen. Wel heel tevreden over alle vakjes♡

2 likes

Nou wat chill meteen een review!

2 likes

Ik heb er een van dit merk en vergelijkbaar model. Ik ben heel tevreden en mijn laptop past er makkelijk in.

1 like

Bedankt voor de tips en review! Ik zie dat ik ben vergeten erbij te zeggen dat ik meer op zoek ben naar een schoudertas, geen rugtas. Heb wel getwijfeld over een rugtas, maar ik heb er al één die op zich prima is (wel een beetje lelijk). Maar ik heb als nog wat aan de tips, want ik wil op termijn ook wel die lelijke rugtas vervangen.

De tas hierboven gelinkt wordt kun je dragen als schoudertas en als rugtas, daarom had ik hem juist naar je gestuurd!

1 like

Er is ook een werktassen topic, daar al eens doorheen gescrolld?

Bij zeeman! En als je geen al te grote schoenmaat hebt kan je ook altijd bij kindersokken kijken, dan heeft bv h&m ook wat opties vaak.

1 like

Ik heb hem hier al een paar keer getipt, maar ik vind de Kipling Superworker heel praktisch.

3 likes

Nee shit, ik had nog de zoekfunctie gebruikt om te kijken of er al een topic voor was. Niet goed gezocht dus :sweat_smile:

1 like

Deze bril van de new yorker. Ik draag hem dag en nacht en in voor en tegenspoed. Ik kan echt niet zonder maar hij is zo erg aan vervanging toe. Hij staat niet op vinted. Misschien heeft iemand van jullie hem?!

2 likes

Is het niet deze?

Bril

En anders lijkt deze er heel erg op: Linkie

Ja die is het! Thanks! Maar 20 euro… belachelijk. En ik ken die site helemaal niet, ik ga eens kijken

Weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ben op zoek naar bepaalde pro-biotica pillen.

Sinds ik ooit L-Lysine heb ontdekt tegen koortslip, heb ik weinig tot geen koortslippen meer gehad. Soms nam ik het preventief, maar afgelopen jaren was het echt nooit meer nodig.

Nu zoek ik iets soortgelijks om preventief te nemen maar dan tegen schimmelinfecties die steeds rond ovulatie verschijnen. Iets van pro-biotica pillen ofzo. Iemand enig idee?

1 like

Nou ja, als het echt een super fijne zonnebril is die je altijd draagt, lijkt me dat een kleine investering. Niet? :sweat_smile:

4 likes

Dat zie ik toch wat anders want ik heb hem destijds voor vijf euro gekocht. :sob:

2 likes

Maar als het een zoekpost op het forum waard is :joy:

4 likes

De kwaliteit is natuurlijk niet 4x zo goed geworden.

1 like

Vitaminstore heeft microflor intiem voor dat soort dingen. Zal je vast ook van andere merken hebben!

1 like

Als je m dag en nacht draagt is 20 euro niet veel toch? Maar snap wel dat je baalt als ie nieuw 5 was.

1 like

Ja in de hoop dat iemand hem gewoon had liggen en voor een paar euro’s wil doorverkopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like