Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek deze schoenen in maat 37. Ik kan er een heleboel vinden die erop lijken maar dit specifieke paar lijken ze alleen bij Twinsport nog in maat 42 en 43 ofzo te verkopen.

Ja je strijkt hem als hij nog klam/vochtig is. Als het bij jou druipend de wasmachine uitkomt zou ik even wachten, maar bij mij is het vochtig en niet drijfnat. Dus dan kan je direct strijken.
Zou het gewoon een keer proberen, wie weet werkt het.

2 likes

Echt boring maar ik zoek een helderrood, oversized tshirt zoals deze

In welke winkel kan ik zoiets kopen? Ik ben redelijk lang en ik wil graag dat het over mn bil valt dus moet echt oversized zijn maar geen tshirtjurk oid en voorkeur voor van die langere mouwen

2 likes

Moet het een fysieke winkel zijn? Want ik zie dit op Zalando: https://www.zalando.nl/object-gima-24-noos-t-shirt-basic-barbados-cherry-ob121d0fn-g13.html

Ohja liever fysiek maar dit is wel een goeie optie

1 like

Ik ben fan van de shirts van colorful standard

1 like

Ja deze heb ik ook maar vallen niet echt over mn bil

1 like

En zoiets? In lengtematen verkrijgbaar!

1 like

Hm nee dit is te strak en te korte mouwtjes

1 like

Ik zoek een telefoonhoesje met strap voor vakantie. Ik heb die van Dutchies gezien maar die zijn rond de 80 euro. Ik ga het hoesje waarschijnlijk alleen op vakantie gebruiken, iemand tips voor iets goedkopers?

Kruidvat, action en hema hebben deze ook vaak

2 likes

Bedoel je strap voor om je pols of om je nek? Voor het laatste zou je ook dit kunnen kopen. Kan je in je huidige hoesje doen.

Oh en action heeft hetzelfde voor om je pols!
https://www.action.com/nl-nl/p/3202533/lab31-telefoonkoord-met-kralen/?utm_source=app&utm_medium=app&utm_campaign=product_shared

3 likes

Zover ik weet heeft dit geen naam, maar misschien kan je zoeken op het soort steen dat je mooi vindt?
Ketting saffier (blauw) of ketting emerald (groen) of ketting labradoriet (blauw/groen).
Dan krijg ik wel soortgelijke kettingen

2 likes

Ja echt om je nek, meer om hem crossbody te kunnen dragen. Ik zoek eigenlijk meer een dikkere strap ipv een ketting.

1 like

Als je op Google zoekt op “telefoon strap” of “telefoon koord breed” dan krijg je heel veel resultaten, vrijwel alles minder dan 80 euro

4 likes

Heeft iemand tips voor een echt ‘goede’ rage/smash room? Dus dat je echt allerlei verschillende zaken kapot mag slaan/gooien?

Ik ben 1x in Breda bij een smash room geweest en dat was echt een enorme tegenvaller. Je mocht enkel glazen flesjes kapot gooien met ballen.

4 likes

Een collega was laatst in Eindhoven, die mocht ook computers en tv’s en meubels kapot gooien en slaan. :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik ben op zoek naar een wollen mantel in een fuchsia roze kleur. Iemand nog tips waar ik kan zoeken? Via google kom ik geen mooie modellen tegen (liefst beetje getailleerd)

2 likes

Ik heb er ooit 1 gekocht van Ted Baker. Heb zelf het korte model maar bestaat ook in een langer model. Wel in 2022 gekocht dus misschien via Vinted?

Brakke foto, maar voor het idee:

2 likes

Mooi! Helaas niet op Vinted