Het 'help ik zoek'-topic

Gewoon een dummy dus?

Heeft iemand dit wandkastje in een Zara home winkel gezien? Het stond vorige week nog op de website en nu is het ineens niet meer te krijgen online. :slightly_frowning_face:

1 like

Weet niet of je nog zoekt, maar er staan er 2 bij die van de Karel Doormanstraat.

3 likes

Ah thnx, kom ik alleen niet zo 1,2,3

Ik zoek een 2-delig donkerblauw pak van een broek en sweater in een dikke glanzende stof. Een joggingpak maar niet in joggingstof dus. Dik genoeg zodat hij niet doorschijnt en ik hem gewoon aan kan naar mijn werk.
Vorig jaar heb ik deze (maar dan met een sweater) gekocht in het zwart en ik heb daar de hele winter in geleefd. Iemand die weet waar ik dat kan vinden? Wel liefst een fysieke winkel.

3 likes

Costes? Sissyboy? Sting? We?

2 likes

Yaya, H&M, C&A

1 like

Ik ben opzoek naar deze tas. Hij is van Mosj Atelier in samenwerking met &C magazine. Je kon hem kopen of je kreeg hem bij een abonnement. Maar hij is uitverkocht…🫠. Ik was te lang aan het twijfelen. Mocht iemand hem tegenkomen op vinted oid laat het weten!

1 like

Eerste resultaat haha of is dat streepje net een andere kleur?

Edit laat maar is wel echt anders :smiling_face_with_tear:

1 like

Haha thanks maar echt anders inderdaad!
Ze hebben ook een roze met rode nog te koop maar met een groen dun streepje en ik wil echt zonder dat groene streepje :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben op zoek naar Psychologie Magazine 7-2025. Kan deze editie nergens online meer vinden. Dus mocht iemand deze hebben en willen verkopen of ergens online zien staan… ik neem hem graag over!

3 likes

Wil je echt een fysieke? Kan je die niet nabestellen via de uitgeverij?

Online bibliotheek heeft sowieso psychologie magazine digitaal beschikbaar, ook die editie.

4 likes

Nee hij is helaas al uitverkocht! Maar als fysiek niet lukt ga ik inderdaad voor de digitale versie. Thanks voor het meedenken!

Het zou heel toevallig kunnen zijn dat ik die heb, ik ga vanavond of morgen even kijken. Remind me even als je geen reactie krijgt.

3 likes

Ah dankjewel! :smile: Lief dat je even gaat zoeken!

1 like

Ah sorry het is nummer 9, wel in juli gekocht.

1 like

Helaas! Toch bedankt :blush:

1 like

Ik zoek het voertuig + Wildcat van paw patrol!

2 likes
Samenvatting

Amazon.com

Dit?

2 likes

Ik wil (via vinted) een sjaal kopen maar ik weet niet hoe zo’n sjaal heet.

Het is eigenlijk in de vorm van een voetbalsjaal/ zo’n henri bolt sjaal.

Ik wil niet per se een Henri Bolt sjaal, dus daar kan ik niet op zoeken.

Bestaat er een verzamel term hiervoor?

1 like