Net geweest maar helaas niet meer daar
Mijn voeten zijn wat smaller geworden (en lijkt haast ook wat korter?), maar hebben jullie tips voor echt dikke sokken? Dan zitten mijn schoenen net wat lekkerder gok ik, maar ik heb juist altijd heel dunne sokken.
Manu Verschueren heeft de styling gedaan, misschien kan je via insta vragen waar de schoenen van zijn?
Ik heb laatst echt lekkere dikke sokken gekocht bij Zeeman. Echt een stuk dikker dan normale sokken maar passen gewoon nog goed in mn schoenen.
Een zooltje helpt hier ook goed tegen! En anders de sportsokken van Nike, die zijn ook lekker dik.
Ben je al kringlopen afgegaan? Daar zie ik vaak veeeel echt houten lijsten
Als ik in een kringloop kom, kijk ik daar zeker ook altijd even! Tot nu toe nog niet echt geluk gehad, maar blijf het proberen ![]()
Ah jammrr! Welke maat zoek je en in welke regio woon je? Ik wil wel met je meekijken ![]()
Misschien zit hier wat tussen?
https://www.vanbeekart.nl/inlijsten-materialen-lijsten-en-wissellijsten-houten-wissellijsten/9269/
Thanks! Daar kwam inderdaad ook op terecht (en soortgelijke kunstwinkels), hier zit van alles tussen ![]()
@Swelgje en @still bedankt ook nog voor het meedenken!
@Tjiftjaf ben heel benieuwd of je al weet waar de hakken van zijn!
Ik zoek een scrapbook met harde kaft (geen ringband) met zo veel mogelijk pagina’s, maar niet zelfklevend of met plastic hoesjes voor foto’s. Echt van dat papier waar je dus zelf op kunt schrijven en foto’s plakken.
Gewoon een dummy dus?
Heeft iemand dit wandkastje in een Zara home winkel gezien? Het stond vorige week nog op de website en nu is het ineens niet meer te krijgen online. ![]()
Weet niet of je nog zoekt, maar er staan er 2 bij die van de Karel Doormanstraat.
Ah thnx, kom ik alleen niet zo 1,2,3
Ik zoek een 2-delig donkerblauw pak van een broek en sweater in een dikke glanzende stof. Een joggingpak maar niet in joggingstof dus. Dik genoeg zodat hij niet doorschijnt en ik hem gewoon aan kan naar mijn werk.
Vorig jaar heb ik deze (maar dan met een sweater) gekocht in het zwart en ik heb daar de hele winter in geleefd. Iemand die weet waar ik dat kan vinden? Wel liefst een fysieke winkel.
Costes? Sissyboy? Sting? We?
Yaya, H&M, C&A
Ik ben opzoek naar deze tas. Hij is van Mosj Atelier in samenwerking met &C magazine. Je kon hem kopen of je kreeg hem bij een abonnement. Maar hij is uitverkocht…🫠. Ik was te lang aan het twijfelen. Mocht iemand hem tegenkomen op vinted oid laat het weten!
Eerste resultaat haha of is dat streepje net een andere kleur?
Edit laat maar is wel echt anders ![]()