Gewoon een dummy dus?
Heeft iemand dit wandkastje in een Zara home winkel gezien? Het stond vorige week nog op de website en nu is het ineens niet meer te krijgen online. ![]()
Weet niet of je nog zoekt, maar er staan er 2 bij die van de Karel Doormanstraat.
Ah thnx, kom ik alleen niet zo 1,2,3
Ik zoek een 2-delig donkerblauw pak van een broek en sweater in een dikke glanzende stof. Een joggingpak maar niet in joggingstof dus. Dik genoeg zodat hij niet doorschijnt en ik hem gewoon aan kan naar mijn werk.
Vorig jaar heb ik deze (maar dan met een sweater) gekocht in het zwart en ik heb daar de hele winter in geleefd. Iemand die weet waar ik dat kan vinden? Wel liefst een fysieke winkel.
Costes? Sissyboy? Sting? We?
Yaya, H&M, C&A
Ik ben opzoek naar deze tas. Hij is van Mosj Atelier in samenwerking met &C magazine. Je kon hem kopen of je kreeg hem bij een abonnement. Maar hij is uitverkocht…🫠. Ik was te lang aan het twijfelen. Mocht iemand hem tegenkomen op vinted oid laat het weten!
Eerste resultaat haha of is dat streepje net een andere kleur?
Edit laat maar is wel echt anders ![]()
Haha thanks maar echt anders inderdaad!
Ze hebben ook een roze met rode nog te koop maar met een groen dun streepje en ik wil echt zonder dat groene streepje ![]()
Ik ben op zoek naar Psychologie Magazine 7-2025. Kan deze editie nergens online meer vinden. Dus mocht iemand deze hebben en willen verkopen of ergens online zien staan… ik neem hem graag over!
Wil je echt een fysieke? Kan je die niet nabestellen via de uitgeverij?
Online bibliotheek heeft sowieso psychologie magazine digitaal beschikbaar, ook die editie.
Nee hij is helaas al uitverkocht! Maar als fysiek niet lukt ga ik inderdaad voor de digitale versie. Thanks voor het meedenken!
Het zou heel toevallig kunnen zijn dat ik die heb, ik ga vanavond of morgen even kijken. Remind me even als je geen reactie krijgt.
Ah dankjewel!
Lief dat je even gaat zoeken!
Ah sorry het is nummer 9, wel in juli gekocht.
Helaas! Toch bedankt ![]()