Haha thanks maar echt anders inderdaad!
Ze hebben ook een roze met rode nog te koop maar met een groen dun streepje en ik wil echt zonder dat groene streepje ![]()
Ik ben op zoek naar Psychologie Magazine 7-2025. Kan deze editie nergens online meer vinden. Dus mocht iemand deze hebben en willen verkopen of ergens online zien staan… ik neem hem graag over!
Wil je echt een fysieke? Kan je die niet nabestellen via de uitgeverij?
Online bibliotheek heeft sowieso psychologie magazine digitaal beschikbaar, ook die editie.
Nee hij is helaas al uitverkocht! Maar als fysiek niet lukt ga ik inderdaad voor de digitale versie. Thanks voor het meedenken!
Het zou heel toevallig kunnen zijn dat ik die heb, ik ga vanavond of morgen even kijken. Remind me even als je geen reactie krijgt.
Ah dankjewel!
Lief dat je even gaat zoeken!
Ah sorry het is nummer 9, wel in juli gekocht.
Helaas! Toch bedankt ![]()
Ik wil (via vinted) een sjaal kopen maar ik weet niet hoe zo’n sjaal heet.
Het is eigenlijk in de vorm van een voetbalsjaal/ zo’n henri bolt sjaal.
Ik wil niet per se een Henri Bolt sjaal, dus daar kan ik niet op zoeken.
Bestaat er een verzamel term hiervoor?
Je kan via vinted ook op afbeelding zoeken. Misschien krijg je dan soortgelijke sjaals te zien.
Ik ben enorm scheel denk ik, maar ik kan het met de zoekfunctie niet vinden. Het ging hier laatst over fijne broeken van de Uniqlo die kort vielen. Iemand enig idee welke dat ook alweer waren? ![]()
Volgens mij was het deze post
Jaaa dit was het! Dank!
Ik ken wel iemand die zo’n sjaal zelf gemaakt heeft, via Instagram van relooped_by_you
Dankje! Ziet er cool uit!
Ps je account is zichtbaar bij openen!
Oeps, even aangepast
Ik zoek de douchegel Monstrous nightmare van Lush. Weet iemand of deze nog ergens in de winkels verkrijgbaar is? Online staat 'ie al een hele poos op niet verkrijgbaar en ik denk dat 'ie daar niet meer terugkomt omdat het een samenwerking was met How to train your dragon. Op de Duitse site zag ik de douchegel nog wel, maar daar verzenden ze niet naar NL.
Spijt dat ik 'm paar weken geleden niet gekocht heb toen ik in de winkel was ![]()
Ik zoek een joggingbroek of andersoortig wijde broek met wijde of rechte pijpen (in ieder geval niet zo’n strakke boord), 100% katoen en steekzakken met een ritsje. Ik heb al eindeloos gescrolld maar ik ben echt op zoek naar een unicorn ofzo, ik heb al eindeloos veel opties met twee van de drie eisen gevonden maar nog niet alledrie samen.