Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb adidas lightstrike en die zijn echt heerlijk breed en lopen super.

1 like

New Balance 9060 of 530 zitten bij mijn vrij brede voeten. Ook Nike M2k Ultra is wat breder vooraan

1 like

Ik heb echt hele brede voeten, en Nike tech hera zitten echt heel fijn. Ze vallen wel klein, dus een maatje groter nemen. Air force valt ook redelijk breed
Adidas campus en superstar vallen ook vrij breed

De new balance @Oubliehoorntje aanraad, heb ik laatst gepast maar zijn voor mij helaas nog te smal

3 likes

Op deze post reageerde ik dat het mijn lievelingsvest is en ik extra goed op ging letten met wassen. Zegt m’n vriend net: “heb jij een naveltruitje of is dit verkeerd uit de was gekomen?”

3x Raden welk vest hij in zijn handen had. En wie de was deed. :smiling_face_with_tear:

1 like

Aaah nee :sob: ik heb hem uiteindelijk nog iets beter gekregen door opnieuw te wassen en nat iets uit elkaar te trekken maar hij is nog steeds een stuk korter :frowning:

1 like

Oh goeie! Ga ik dat nog proberen! En anders bewaar ik hem wel voor mn dochter, dan past ze hem vast als ze 5 is :rofl:

2 likes

Ik zoek voor mijn nieuwe werk sneakers. Ze moeten donkerblauw zijn, effen leer, geen opvallend logo (iets dat ik zelf kan verbloemen is prima) en een witte zool.

Alles is zo chunky. Ik wil iets zoals een Samba. Mooie dunne zool en smalle schoen.

Ik heb tot nu toe een paar Boss herensneakers die opzich oké zijn.

1 like

Deze misschien?
https://www.zalando.nl/woden-ydun-sneakers-laag-navy-wo811a01l-k11.html

Deze is meer samba-like, maar misschien te veel wit? Je kunt met donkerblauwe veters het ook wel wat rustiger maken:

En deze is ook heel rustig:
https://www.zalando.nl/pier-one-unisex-sneakers-laag-navy-pi915o03c-k11.html

Thanks voor het meekijken. Helaas die mogen beide niet. Het eerste, tweede en derde paar niet omdat het geen volledig glad leer is, en het tweede paar ook niet omdat de witte strepen er zitten.

Deze komen tot nu toe het meeste nog in de buurt van wat ik dus zoek.

3 likes

Waarom voorzien ze hun personeel dan niet zelf van de benodigde schoenen?

16 likes

Zo te lezen doen ze dat tenzij je zelf andere wil dan zij aanbieden: Lancering sneakers onder KLM-uniform

3 likes

Misschien vind je de zool wel te dik, maar ze lopen wel erg chill

Mason Garments - Torino Solido Navyj8vqw0_upMQ…_gsMQ…_gaMTkyOTgzMDE5MC4xNzY3Mzc1NDgz_ga_Z1457DVLRL*czE3NjczNzU0ODMkbzEkZzAkdDE3NjczNzU0ODMkajYwJGwwJGg2ODQzMDkwNTA.&gclid=Cj0KCQiA9t3KBhCQARIsAJOcR7zEGmZEmbkJFAds3yMG2Z4knsdhM_LNs9DNdFxPCX7C-rMgdUJtYPMaAk8CEALw_wcB

4 likes

Misschien ETQ Amsterdam? Is volgens mij alleen herenschoenen, maar vrij neutraal en als je vanaf maat 39 hebt kom je er mee weg.
Bijv deze
Of met een iets dikkere zool

3 likes

Die zijn best wel zwaar

1 like

Als je per se Adidas wilt: ik wilde vorig jaar die bruine Adidas Bold, maar ik vond die lichtroze strepen niet mooi en niet mij, die strepen heb ik toen zelf een andere kleur geverfd met een klein potje leerverf en dat is echt goed gelukt en na dik een jaar zit het er nog steeds goed op.

1 like

@DahliaDavin ik zie op TikTok dat het zou helpen om nu in de sneeuw te leggen

1 like

Ah wat slim, ik ga het proberen!

1 like

Daarna wel op een handdoek laten drogen en niet op de verwarming! :yum:

2 likes

Ik ben op zoek naar een niet te dik in aantal pagina’s, kwalitatief fotoalbum van ca 20x20cm waar je zelf foto’s in kan plakken. Zoiets als van Hema maar dan luxer (hoeft niet per see met fotovenster op de voorkant):

Heeft iemand een tip waar ik daarvoor kan kijken? Als ik google kom ik vooral bij digitaal fotoalbums maken uit.

2 likes

Ik heb een aantal albums van Semikolon waar ik erg blij mee ben, deze komt vgm wel wat overeen met je beschrijving: Spiralalbum Piccolino, cremeweißer Karton, black bei Semikolon

Sorry Duitse link maar je kan de regio ergens op de website aanpassen.

2 likes