De limited edition zeegroen?
Deze?
Voetbal sjaal ![]()
Yes, thanks!
Matching pyjamas onder de boom haha.
Ik zoek grote dikke sauna handdoeken, minimaal 1,60 (liefst 1.80 of langer) als cadeau voor mijn vriend. We hebben thuis een sauna. Ik kom alleen maar die dunne hammam handdoeken tegen. Weet iemand nog een goed merk? Strandhanddoeken zouden ook wel kunnen eigenlijk.
Ik heb deze destijds bij de appie gehaald en die is heel fijn.
Ik vind deze heerlijk.
Heeft iemand tips voor sneakers voor brede voeten? Zoekfunctie zegt Adidas en reebok, maar weet iemand of bepaalde modellen dan breder vallen?
Ik vind mijn unisex New Balance (M2002) fijn wijd.
Puma RS-X. Echt geweldig, lopen ook nog eens heerlijk. Ik heb wel 1 a 1,5 maat groter nodig, niet qua breedte maar echt qua lengte.
Ik heb adidas lightstrike en die zijn echt heerlijk breed en lopen super.
New Balance 9060 of 530 zitten bij mijn vrij brede voeten. Ook Nike M2k Ultra is wat breder vooraan
Ik heb echt hele brede voeten, en Nike tech hera zitten echt heel fijn. Ze vallen wel klein, dus een maatje groter nemen. Air force valt ook redelijk breed
Adidas campus en superstar vallen ook vrij breed
De new balance @Oubliehoorntje aanraad, heb ik laatst gepast maar zijn voor mij helaas nog te smal
Op deze post reageerde ik dat het mijn lievelingsvest is en ik extra goed op ging letten met wassen. Zegt m’n vriend net: “heb jij een naveltruitje of is dit verkeerd uit de was gekomen?”
3x Raden welk vest hij in zijn handen had. En wie de was deed. ![]()
Aaah nee
ik heb hem uiteindelijk nog iets beter gekregen door opnieuw te wassen en nat iets uit elkaar te trekken maar hij is nog steeds een stuk korter ![]()
Oh goeie! Ga ik dat nog proberen! En anders bewaar ik hem wel voor mn dochter, dan past ze hem vast als ze 5 is ![]()
Ik zoek voor mijn nieuwe werk sneakers. Ze moeten donkerblauw zijn, effen leer, geen opvallend logo (iets dat ik zelf kan verbloemen is prima) en een witte zool.
Alles is zo chunky. Ik wil iets zoals een Samba. Mooie dunne zool en smalle schoen.
Ik heb tot nu toe een paar Boss herensneakers die opzich oké zijn.
Deze misschien?
https://www.zalando.nl/woden-ydun-sneakers-laag-navy-wo811a01l-k11.html
Deze is meer samba-like, maar misschien te veel wit? Je kunt met donkerblauwe veters het ook wel wat rustiger maken:
En deze is ook heel rustig:
https://www.zalando.nl/pier-one-unisex-sneakers-laag-navy-pi915o03c-k11.html
Thanks voor het meekijken. Helaas die mogen beide niet. Het eerste, tweede en derde paar niet omdat het geen volledig glad leer is, en het tweede paar ook niet omdat de witte strepen er zitten.
Deze komen tot nu toe het meeste nog in de buurt van wat ik dus zoek.
Waarom voorzien ze hun personeel dan niet zelf van de benodigde schoenen?