Het 'help ik zoek'-topic

Bol.com heb ik weleens foto albums gekocht en misschien nog bij een grote boekenwinkel zoals Donner (Rotterdam).

2 likes

Ik zoek dit soort hele kleine tinnen schuifdoosjes. Minstens 1 stuk haha. Wil alleen liever geen ali express/dropshipment. Weet iemand of dit ergens in een fysieke winke te vinden is?
Liefste zo groot als je hand. Kleur of uiterlijk maakt niet uit.

1 like

Lijkt op een wybertjes (of potter’s maar die schuift volgens mij niet) doosje

image

2 likes

Ohja top! Dat ke ik niet. Pottertjes is net niet wat ik zoek en ook wat te groot

1 like

Ze liggen nu met Fishermans Friend multipack bij de Kruidvat, maar misschien ook net te groot?

1 like

Ga ik kijken thnxx

https://www.damesvandethee.nl/c-5336432/mini-blikjes/
Hier hebben ze ze goedkoop met schuifdeksel. Ik vind het design ook leuk

6 likes

O my die zijn zo leuk!:grin:

Woow wat fantastisch leuk!

Dit wil ik er on andere mee maken voor mij en mijn vrienden. Wellicht zijn ze nog steeds wat groot, maar ga het maar proberen denk ik

4 likes

Waar ongeveer? In Rotterdam heb ik dit laatst gezien met printjes bij de KKEC in de Koopgoot. Geen idee of dat nog steeds zo is

1 like

In Amsterdam zoek ik helaas!

Wat super handig en leuk. Ik heb een ziekte waardoor ik heel veel zout moet binnen krijgen en ik heb altijd heel onhandig zo een molentje met zout in tas. Maar dit is veel handiger, ik ga dit ook doen!

3 likes

Maldon zout verkoopt het al gevuld, maar ik kan nog niet vinden waar in NL dit te koop is. Hopelijk vind je een goede oplossing!

4 likes

Heeft iemand nog een gouden tip voor tuinmeubels. Ik ben aan het kijken voor nieuwe stoelen en tafel. Plus een lounge hoekje met een bankje met 2 stoelen en een tafeltje.

Ik ben naar een tuinmeubelzaak bij mij in de buurt geweest maar daar ben ik al snel afgedropen door de prijzen.

3 likes

Bij IKEA zie ik leuke sets die betaalbaar zijn dan bij een speciaalzaak. En bij wehkamp zag ik ook leuke dingen.

2 likes

Thanks!

2 likes

https://www.debijenkorf.nl/d/fifth-house-glaze-top-met-logo-7120015437-712001545200000

Oops zie nu dat hij uitverkocht is
Zoeken op keyhole top of anders op Vinted?

4 likes

Ik zoek een chocoladebruine jas voor de lente. Het mag nepleer/suede of misschien zelfs wel met franjes zijn. En niet super kort, dus dat de jas eindigt op mijn taille. Ik kan de jas niet vinden? Hebben jullie ideeën? Tot max 250 euro ongeveer.

1 like

Ik heb een leuke set van de intratuin! Vond het niet mega duur. Iris heet de set

1 like

Dankjewel! Leuke set idd! Ik moet er nog steeds een kopen haha, de tuinkamer is bijna af dus nu moet ik toch wel echt knopen gaan doorhakken haha

1 like