Het 'help ik zoek'-topic

Zo te lezen doen ze dat tenzij je zelf andere wil dan zij aanbieden: Lancering sneakers onder KLM-uniform

3 likes

Misschien vind je de zool wel te dik, maar ze lopen wel erg chill

Mason Garments - Torino Solido Navyj8vqw0_upMQ…_gsMQ…_gaMTkyOTgzMDE5MC4xNzY3Mzc1NDgz_ga_Z1457DVLRL*czE3NjczNzU0ODMkbzEkZzAkdDE3NjczNzU0ODMkajYwJGwwJGg2ODQzMDkwNTA.&gclid=Cj0KCQiA9t3KBhCQARIsAJOcR7zEGmZEmbkJFAds3yMG2Z4knsdhM_LNs9DNdFxPCX7C-rMgdUJtYPMaAk8CEALw_wcB

4 likes

Misschien ETQ Amsterdam? Is volgens mij alleen herenschoenen, maar vrij neutraal en als je vanaf maat 39 hebt kom je er mee weg.
Bijv deze
Of met een iets dikkere zool

3 likes

Die zijn best wel zwaar

1 like

Als je per se Adidas wilt: ik wilde vorig jaar die bruine Adidas Bold, maar ik vond die lichtroze strepen niet mooi en niet mij, die strepen heb ik toen zelf een andere kleur geverfd met een klein potje leerverf en dat is echt goed gelukt en na dik een jaar zit het er nog steeds goed op.

1 like

@DahliaDavin ik zie op TikTok dat het zou helpen om nu in de sneeuw te leggen

1 like

Ah wat slim, ik ga het proberen!

1 like

Daarna wel op een handdoek laten drogen en niet op de verwarming! :yum:

2 likes

Ik ben op zoek naar een niet te dik in aantal pagina’s, kwalitatief fotoalbum van ca 20x20cm waar je zelf foto’s in kan plakken. Zoiets als van Hema maar dan luxer (hoeft niet per see met fotovenster op de voorkant):

Heeft iemand een tip waar ik daarvoor kan kijken? Als ik google kom ik vooral bij digitaal fotoalbums maken uit.

1 like

Ik heb een aantal albums van Semikolon waar ik erg blij mee ben, deze komt vgm wel wat overeen met je beschrijving: Spiralalbum Piccolino, cremeweißer Karton, black bei Semikolon

Sorry Duitse link maar je kan de regio ergens op de website aanpassen.

2 likes

Bol.com heb ik weleens foto albums gekocht en misschien nog bij een grote boekenwinkel zoals Donner (Rotterdam).

2 likes

Ik zoek dit soort hele kleine tinnen schuifdoosjes. Minstens 1 stuk haha. Wil alleen liever geen ali express/dropshipment. Weet iemand of dit ergens in een fysieke winke te vinden is?
Liefste zo groot als je hand. Kleur of uiterlijk maakt niet uit.

1 like

Lijkt op een wybertjes (of potter’s maar die schuift volgens mij niet) doosje

image

1 like

Ohja top! Dat ke ik niet. Pottertjes is net niet wat ik zoek en ook wat te groot

1 like

Ze liggen nu met Fishermans Friend multipack bij de Kruidvat, maar misschien ook net te groot?

1 like

Ga ik kijken thnxx

https://www.damesvandethee.nl/c-5336432/mini-blikjes/
Hier hebben ze ze goedkoop met schuifdeksel. Ik vind het design ook leuk

5 likes

O my die zijn zo leuk!:grin:

Woow wat fantastisch leuk!

Dit wil ik er on andere mee maken voor mij en mijn vrienden. Wellicht zijn ze nog steeds wat groot, maar ga het maar proberen denk ik

4 likes

Waar ongeveer? In Rotterdam heb ik dit laatst gezien met printjes bij de KKEC in de Koopgoot. Geen idee of dat nog steeds zo is

1 like