Het 'help ik zoek'-topic

Wil je nog een keertje voor me zoeken? Eentje is niet aangekomen vorig jaar en kan hem ook niet meer vinden 🄹🄹
Edit: ik heb er 3 gevonden en gekocht!!!

3 likes

Haha wat goed!! Ik had met liefde nog eens voor je gezocht, maar fijn dat het al gelukt is!

ik wil nog even wat heuglijk nieuws delen
letterlijk iedereen weet natuurlijk nog dat ik al jaren een truitje zoek om mijn witte aliexpress truitje te vervangen.
image

is inmiddels nog 10 cm korter geworden en er zitten onduidelijke vlekken in die ik niet meer kan wegmoffelen.

maar het nieuws is dat ik een vervanger heb gevonden!!! langer, iets strakker, 100% katoen, alleen net niet dat hoge halsje maar ok. hij is alleen wel van… primark :melting_face: maar goed, ik ga hier nu wel ook weer 10 jaar mee doen alleen dan zonder de microplastics!

36 likes

Heeft iemand heel toevallig een kurk/karton/kunststof onderzetter (voor drinkglazen) over die ik tegen een kleine prijs zou mogen overnemen? Ik zoek er maar 1 voor een knutselproject en ik kan alleen maar vrij prijzige online vinden en per 4 of 6 oid.

Edit: eentje met panterprint zoek ik

De kringloop ligt hier vol mee. Heb je dat al geprobeerd?

1 like

Nee, want ik heb mij dit vandaag bedacht en ik zie dat ik een essentieel onderdeel vergeten ben. Zoek namelijk eentje met panterprint, dacht dat ik dat erbij had gezet. :sweat_smile:

Kun je niet de vlekjes er zelf op verven?

Dat zou zeker kunnen en is mijn backup plan, maar als iemand hem ā€˜kant en klaar’ heeft is dat wat gemakkelijker en ik ga ook nog bij de kringloop kijken.

1 like

Ik moest heel erg lachen om je toevoeging haha. Ik zou dit zelf nooit op Vinted zetten, maar er staan er diverse op vanaf 1 euro (ā€˜panter onderzetter’)! Ben wel benieuwd naar je knutselprojectje.

Hahah ja echt klein detail wel he :sweat_smile:. Dacht dat ik het getypt had, maar blijkbaar enkel in mijn hoofd.

Ben voor een vriendin een cadeautje aan het maken met allemaal typische dingen voor haar. En heb nu een beeldje (dit klinkt beter dan het eruit ziet lol) van klei gemaakt van het ā€˜mascotte’ van haar stad en wil die presenteren op een onderzetter van panterprint. :rofl:
Klinkt echt belachelijk waarschijnlijk, maar weet wel dat zij het leuk gaat vinden haha

6 likes

Wat lief zo’n gepersonaliseerd cadeau!

4 likes

Ik ben op zoek naar het merk en model van deze bril. Iemand toevallig kennis van oude designer brillen haha? Is van begin jaren 2000

Is dit van The OC? ā€œVroegerā€ had je blogs waar je per aflevering kon zien wat ze aan hadden. Misschien bestaat die nog een voor the OC?

4 likes

Ja klopt! Ik heb wel al veel gezocht maar nog niet op de specifieke aflevering dus thanks ga ik dat nog even proberen

2 likes

Ik ben weer aan het Vintedjagen en zoek nieuwe schoenenmerken die leuke dikke vette chonky platform schoenen maken. Liefst echt leer of iig geen plastic, zwart, mogen zeker wat uniekere modellen zijn, comfortabel, … mag zeker wat de gothic/rave kant uitgaan. Ken de classics als Docs, Demonia, Buffalo, New Rocks etc al, dus zoek wat nieuwe opties! Mogen zowel laarzen als sneakers etc zijn.

Ik zoek een wide leg jeans met hoge taille waar een goede stretch in zit, want de versies waarvan de spijkerstof hard en stug is zitten me gewoon niet lekker. Iemand een suggestie?

In vero moda broeken zit altijd veel stretch

2 likes

De comfort lijn van Most wanted.

3 likes

Wrangler

3 likes

Hier hoor ik idd echt goede verhalen over, de comfort wide leg van most wanted

2 likes