Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb er een van only

1 like

Ik heb er een van NEXT

2 likes

Long shot dit, maar wie weet: ik ben op zoek naar een rugzak die iemand hier een tijdje geleden heeft gedeeld. Dit was van een (ik dacht) Nederlands merk. Geen groot merk, eerder van een koppel of vrienden die dit gestart waren. De tassen waren kleurrijk en volgens mij zag je op de productfoto’s iemand met die tas om op een fiets zitten. Als ik het me goed herinner waren het lichte, ‘gewone’ rugzakken (dus geen backpack ofzo).

Iemand enig idee? :sweat_smile:

1 like

Iemand een idee of er een verschil in model is tussen deze sneakers?

https://www.zalando.nl/reebok-classic-club-c-85-vintage-unisex-sneakers-laag-chalkpaperwhiteglen-green-re015o0ib-a13.html

https://www.zalando.nl/reebok-classic-club-c-85-vintage-sneakers-laag-chalkalabasterglen-green-re011a0m6-a11.html

5 likes

Van wat ik kan vinden is er wel een verschil in de zool

2 likes

Susan Bijl The new (foldable) backpack misschien?

1 like

Vandaag eentje besteld, ben benieuwd hoe deze zit. Iedereen bedankt voor de tips. Degene van Most Wanted vind ik ook mooi, maar vraag me af hoe de maten daar vallen. Van Only weet ik dat M/32 goed zitten.

3 likes

Ik zoek deze jurk van Summum in maat 42. Op vinted kom ik 'm wel tegen in maat 40.
Iemand die m toevallig heeft en weg wil doen of Iemand die 'm wel op Vinted vindt?

Zag bij een influencer schoudervullingen voorbij komen, die je aan je bhbandje kan doen. Dus die je dan bij elk kledingstuk kunt dragen. Lijkt me top!
Vind alleen de optie die zij tipt veel te overpriced voor 100% polyesther uit China.
Heeft iemand de tip voor een betaalbare variant in een natuurlijke stof?

Mag een ‘ik zoek’ over eten ook in dit topic? :see_no_evil:

Ik zoek van die vrieslollies, maar dan een smaak/soort die ik in Spanje (denk ik, kan ook Frankrijk zijn) heb gehad. Het was van een merk, ik denk ola, en de smaken van die vrieslollies waren ook de smaken van bekende ijsjes.

Iemand een idee wat ik bedoel?

Frigo flashes!

2 likes

Ja dit!! Helaas niet in Nederland te koop/te bestellen. Zoveel zin hierin.