Ik zal er naar kijken, geen iPhone, maar Android wat het dan misschien al wat makkelijker maakt
Ik ben op zoek naar de lange (dunne) opzetstukken voor de dyson airwrap. Iemand die ze te koop heeft of een tip heeft waar ze nog te krijgen zijn?
Vrij obsessed met deze rode (vast dure) zonnebril. Weer iemand waar ik zoiets vind, of het origineel?
Ik heb geen idee en zelf niet echt thuis in de (luxe) merken, maar ik zag wel een logo(?). Misschien helpt je dat verder
Ik ga een gokje wagen hier. Ik zoek broeken die niet zo snel een cameltoe geven. Mijn venusheuvel is vrij bol, ik schaam me er een beetje voor. En veel broeken zitten op die plek niet goed. Ik denk niet dat iemand het herkent maar misschien zijn er tips voor goede broeken?
Misschien een broek met wijde pijpen en een rekker/strakkere tailleband?
Ik heb gewoon even gezocht op ‘wijde broek’ maar zoiets bedoel ik ongeveer

Bedankt voor je reactie! Zulke broeken heb ik idd ook naar gekeken. Maar ik heb vooral moeite met jeans vinden die goed zitten.
Hoi #teamdikkepunani hier! De broeken van de Primark, de ultra skinny high waist zijn de enige die ik draag, daarin is het bij minder zichtbaar. En het is bij mij dusdanig erg dat ik ervoor naar de plastisch chirurg geweest ben. Kom 10000 te kort, anders zou ik al lang een platte poeni hebben.
Bedankt voor de tip! Ik wil het accepteren maar kijk ondertussen ook naar ingrepen ervoor. Vind het best erg belemmerend qua kleding.
Ik ben ondertussen zover dat ik het geaccepteerd heb. Ik vind het niet mooi en zou liever hebben dat ik het niet heb maar het is nou eenmaal zo. Dacht heel lang ook dat ik de enige was totdat ik tekeningen zag van venusheuvels die net zo groot/dik waren. Dat heeft mij heel erg geholpen.
Als iemand deze tegenkomt in maat M tweedehands of via website maak je mij heel blij
Omschrijving is America Today Houston bomberjack
Ik vind het ‘fijn’ dat ik niet de enige ben want ik zie het verder nooit (ja ik let daarop). Bedankt voor je reactie
Het is niet helemaal hetzelfde, maar lijkt er wel verrassend goed op
Ik heb precies zo’n eentje als de tweede van boven ooit gekocht bij de kringloop. Alleen heb je nu daar niets aan natuurlijk…
Jaa dit is wat ik zoek!