Helaas uitverkocht in mijn maat tweedehands rondzoeken op dit merk
Marktplaats, gewoon zoeken op ‘oude koffer’
Dit is wel een goede verkoper als je keus wilt hebben https://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/curiosa-en-brocante/m1376869377-koffer-koffers-oude-koffers-brocant.html?previousPage=lr
Ik ben op zoek naar de perfecte rugtas, ik dacht even dat het deze was maar wit is toch niet de kleur voor mij. Heeft iemand een idee waar ik zo’n soort leren tas kan vinden in andere kleurtjes?
Verder is het echt pre cies wat ik zoek maar de andere kleuren die ze hebben spreken me totaal niet aan…
https://meesdesign.nl/product/rollitbag-magnet-series-whitebig/
Hell yeah Black spat big!
Kapten and Son? Wel vegan.
Laauw heeft rugzakken die er een beetje op lijken, wel met gesp en riempjes enzo dus ziet er wel iets anders uit. Heb verder geen ervaring ermee, heb ze alleen wel eens op internet bekeken omdat ik zo’n tas wilde maar toch niet gekocht.
ik vind dit jurkje zo leuk maar kan nergens vinden waar hij van is (ook niet via image search op google). Iemand enig idee?
Ik zoek de typische baseball pet van Ralph Lauren in denimkleur, de lichtere variant, met bruin logo. Lijkt overal uitverkocht te zijn. Weet iemand waar ik hem nog zou kunnen vinden?
Ik zoek een jurk met dit model. Ik heb gezocht op overgooier, maar daarbij kreeg ik niet echt de gewenste zoekresultaten. Dit model wel, maar deze is uitverkocht in mijn maat en ik wil graag een effen kleur. Iemand enig idee op welk termen ik nog meer kan zoeken?
Salopettejurk. Op Vinted heb je er heel veel
Ah dank je wel, ik had al zo’n vermoeden dat het vast een specifieke naam heeft. Ik ga zoeken op Vinted!
Van welk merk is deze?
Miss Selfridge, staat op ASOS. Volgens mij alleen nog in maat 44.
Ik zoek zulke borden, dus beetje beige/bruin, iemand ideeën?
Van het plaatje verstuurt helaas niet, kan alleen ophalen

Misschien is deze lijn van Kwantum vergelijkbaar?
Ik heb laatst bordjes bij Karwei gekocht! Even kijken of ik een link kan vinden.
Edit: nee sorry, staat niet zo veel op de site
Ik vind deze iets te grijzig ofzo, maar toch bedankt!
Ah niet aan gedacht om daar te kijken! Ik zal eens langsgaan als het weer kan.
Casa heeft ook veel van dit soort servies, en Xenos ook.
Het merk ‘Serax’ misschien?