Het 'help ik zoek'-topic

Nee hahah absoluut niet

1 like

Is dit dat fotografieprogramma? Je zou even kunnen opzoeken wie de styling heeft gedaan en diegene dm’en

1 like

Ik denk deze Maje Rill Metallic Cotton-blend Tweed Mini Dress In Yellow | ModeSens
En de schoenen zijn volgens mij van de Monki, die heb ik zelf ook maar dan in slangenprint.

3 likes

Ik weet dat de kans klein is dat iemand deze extreem vage omschrijving herkent, maar je weet nooit :grimacing:

Ergens midden jaren 90 heb ik op tv een stukje van een film of serie gezien, het was een beetje sprookjesachtig/ouderwets en het was live-action (dus geen tekenfilm). Volgens mij ging het erover dat mensen geloofden dat er reuzen in de buurt van hun dorp woonden of zo. In het dorp werd een gigantisch huis/paleis voor de reuzen gebouwd. Volgens mij was er een personage dat zei dat de reuzen heel anders waren dan de mensen dachten, maar naar hem werd niet geluisterd.
Tegen het einde van de film komen de twee reuzen inderdaad naar het dorp, maar ze zijn veel kleiner dan de mensen dachten. De reuzen moeten zelfs op hun tenen gaan staan om de deur van het huis open te kunnen doen (dit shot weet ik nog heel goed).

Het zou goed kunnen dat dit op de duitse tv was maar dat weet ik niet zeker.

WEET IEMAND WAAR IK HET IN VREDESNAAM OVER HEB?

Was het een beetje in de stijl van De mooiste sprookjes op NPO 3?

Ik heb even gekeken, maar nee, het was echt ouderwetser dan dat.

1 like

Niet Pukka zeker? Die hebben wel die hoge doosjes maar eerder patronen dan taferelen op de verpakking

Natural Temptation of Numi?

1 like

Clipper?

1 like

Iemand een idee waar dit pak van is, top en wijde broek

1 like

Vanilia, collectie lente/zomer 2021 als het goed is!

2 likes

Yes klopt, thanks helaas niet meer onlineverkoop vinden 🥲

3 likes

Klopt. Vanilia houdt soms een sample sale waarin ze oude collecties verkopen. Misschien kun je dat in de gaten houden?

1 like

Iemand een idee voor een webshop waar ze dit soort keramiek verkopen?

3 likes

vriendin heeft zoiets van Made!

1 like

Iedereen bedankt die mij heeft geholpen met de zoektocht naar een nieuwe kussens. Ik heb inmiddels bijna een maand een kussen van Yumeko van natuurlatex waar ik tevreden ben en aan kan wennen! Kostte wat maar het was duurzaam en precies datgene wat ik zocht qua steun :smiley: .

5 likes

Jay Hill of Made

Iemand die toevallig kan helpen met een lange zwarte puffer jas? Onderstaande jas heb ik besteld (nadat ik die van m’n vriend heb gedragen die dezelfde jas heeft, maar dan in een model voor mannen en een maat M), maar hij is helaas te kort voor mij. Als hij 15-20 cm langer was, dan was hij perfect :sob:

De jas moet sowieso waterafstotend zijn, met een lengte van ongeveer tot aan m’n kuiten (ik ben 1.56 m). Langer mag ook, maar moet niet tot over m’n enkels komen.

Het liefste heb ik ook nog een dubbele mouw, waarbij de binnenste mouw nauwsluitend is. Weet even niet wat hiervoor de benaming is, maar in ieder geval zoals op de foto :sweat_smile:

Nee, je leest het niet verkeerd, ik ben half van stof :sweat_smile:

Die van m’n vriend was té oversized en de mouwen zijn veel te lang. Ik had hem recent een keer aangetrokken om ‘s avonds snel naar de supermarkt te gaan en hij was verdomd warm! Vandaar dat ik dezelfde jas wilde, maar helaas is hij qua lengte te kort :pensive:

1 like

Ik heb deze een paar weken terug bij de Hema gekocht.

Hij is online uitverkocht zie ik, heb hem in de winkel gekocht. Ik vind hem ideaal, heeft meerdere warmte standen en kan ook uitgewassen worden.

Oh ik zie nu dat je die al in je hoofd had. Mocht je hem willen kan ik hem wel bij mijn Hema halen en naar je opsturen.

1 like