Het 'help ik zoek'-topic

Ja daar dacht ik aan inderdaad :rofl:
@flalamingo nice!

3 likes

Krimpie dinkie! :grin: (of Shrinky dinks)

6 likes

Er zijn volgens mij best wat sneaker kenners hier, hopelijk lezen ze dit topic.

Ik draag altijd nike air max 1 als ik dagjes weg ga, veel moet lopen etc omdat ze zo lekker lopen. Nu is ook m’n laatste paar aan vervanging toe, maar verkopen ze dit model niet meer? Ik zie af en toe mensen hier op het forum die een speciaal paar weten te ‘bemachtigen’, maar is het standaardmodel dat ze altijd hadden in 100 verschillende kleuren niet meer te koop ofzo?

2 likes

Nee helaas… volgens mij alleen nog echt speciale modellen maar niet meer in de standaard winkels :frowning:

Misschien op Vinted?

Geweldige aanbieding ontdekt bij Zalando Lounge: https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO1LCK/articles/ZZO1BR534-Q00

Geweldige aanbieding ontdekt bij Zalando Lounge: https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO1LCK/articles/ZZO19H140-Q00

Kan dit iets zijn?

3 likes

Meh hij linkt bij mij niet naar de artikelen toe, maar naar de startpagina, ben wel benieuwd!

1 like

Plaatjes in omgekeerde volgorde vd links

@Krabsalade

3 likes

Oh top! Bedankt voor je berichtje :smiley:

1 like

Ik zoek een hele simpele houten ladder. Hoogte ± 2 meter. Zoiets:

Ik wil sisaltouw rond de sporten doen zodat het een soort klimding voor mijn katten wordt, waarmee ze dan ook bovenop de kleerkast kunnen. Het hoeft zeker niet nieuw te zijn, mag ook tweedehands.

Echter zijn alle houten ladders super duur (€ 200+) of ter decoratie, met veel te dunne sporten. Tweedehands is dit bijna niet te vinden. Iemand de gouden tip?

2 likes

Zelf maken van latten? Als het voor je katten is hoeft hij niet zo stevig te zijn, dat is niet zo zwaar. Als je er sisal omheen bindt maakt het ook minder uit hoe hij eruit ziet.

2 likes

Ik ben niet zo handig helaas :stuck_out_tongue:

2 likes

Geen laddertips, maar je zou ook een aantal van deze aan de muur kunnen bevestigen:

1 like

Ik zoek het tie dye shirt van Dominique uit Expeditie robinson. Met zon/maan erop.

1 like

En op marktplaats zoeken op houten vlizotrap? Bijvoorbeeld deze heeft alleen de trap zonder bevestigingsmateriaal

2 likes

Exact dat. Had gister via Vinted 1 exemplaar gevonden, was zo goed als direct weg.

1 like

Heeft iemand een goeie tip voor kleine zilveren ringen (oorbellen) die ook stevig zijn. Van Lucardi heb ik nu maar zijn scheef gebogen door slapen

1 like

Goede ervaring met: My Jewellery en Fashionology.

3 likes

Ik heb goede ervaringen met hema en zinzi haha

3 likes

Help ik zoek deze rok van Sissy Boy?

Overal uitverkocht. Kan hem op Vinted ook niet meer vinden.

3 likes

Ik reageer nog een keer op je bericht haha. Ik kan dit nergens vinden. Weet je nog waar je dat toen gelezen hebt toevallig?

2 likes