Het 'help ik zoek'-topic

Ze lijken wel een beetje op deze van Toms! Ik heb ze al een jaar of 4 en ze lopen echt heerlijk.

5 likes

ketting

Ik ben op zoek naar een ketting welke lijkt die aan het sieraad vast zit. Verkoper van het sieraad verkoopt enkel dit compleet maar de ring heb ik al. Die is nu alleen te groot en vind dit wel een leuke oplossing. Weet iemand wellicht waar je zoiets kunt kopen dat je het er aan kunt klikken/vast maken.

1 like

Zag bij Elle Aime zo’n ‘systeem’ maar volgens mij verkopen zij geen zilveren kettinkjes maar meer met kralen enzo.

2 likes

De meeste juweliers hebben dit wel & anders kan een juwelier met een eigen zilversmid dit ook wel voor je maken.

1 like

Ik ben op zoek naar playmobil. Sets zoals politie/dierentuin/brandweer/ridders/ vervoer / boerderij etcetc.
Ik gebruik ze voor verteltafels in de klas.

Iemand die toevallig het een en ander verkoopt voor een leuke prijs :smile:?

1 like

Ik weet niet of je Facebook hebt, maar dit komt regelmatig voorbij in de groep Onderwijsmarktplaats.

6 likes

Op Vinted staat ook allerlei Playmobil voor weinig!

2 likes

Kom ik weer met mijn zeer specifieke vragen, maar goed, ik ben al daaaagen op zoek naar backseam kousen die met een jarretel aankunnen, die voor een lichte huidskleur zijn. Zoiets dus:

image

Maar dan voor maat 48/50 - Dat bestaat gewoon niet?!

Oh waarom ben ik aan deze zoektocht begonnen…

1 like

Is de Columbia-lijn van Snagtights misschien een optie?
Ik heb alleen ervaring met hun dikkere panty’s en maillots en ben groot fan, ze zitten comfortabel en fijn. :heart:

2 likes

JA! Bedankt!! <3 Ik had al daar gekeken maar deze helemaal niet gevonden!

2 likes

Hoi dit is even geleden maar ik vond gisteren een webshop en moest ineens aan deze post van jou denken! Mocht je nog op zoek zijn

2 likes


Weet iemand waar die jurk met rode bloemen van is

3 likes

https://www.zalando.nl/stieglitz-cybele-wrap-dress-maxi-jurk-red-s2l21c006-g11.html

3 likes

Super, dankjewel!!

2 likes

Ik was helemaal vergeten te reageren, maar wilde zeggen dat ik het heel lief van je vindt dat je aan me dacht :smiling_face_with_three_hearts: Zeker een toffe webshop. Kreeg er ook IG ads van haha.

1 like

Ik moet dit weekend onverwachts naar een feestje en lang verhaal kort: ik zou iets komkommer-themed moeten aanhebben :cucumber::cucumber:

Geen idee hoe ik dat ga fixen want het is te laat om nog iets op het internet te bestellen. Iemand een creatief idee? Iemand ergens komkommer-oorbellen of een tas of ander accessoire gezien?

3 likes
2 likes

Oh, of doe een kleimasker op en maak twee schijfjes komkommers na voor op je ogen (met gaten uiteraard).

5 likes

Thanks voor de tips! Ga morgen even kijken in de winkel of ik nog een goedkoop T-shirt en vilt vind, anders worden het denk ik inderdaad DIY-schijfjes voor op mijn ogen.

Je kan van die kleine snack komkommers halen en dan in de bovenkant een gaatje maken, zodat je er een touwtje door heen kan halen. Soort ringetjes nibbit ketting traktatie, maar dan anders :sweat_smile:

3 likes