Het 'help ik zoek'-topic

Ah Thanks!!!

2 likes

Nouja heeft zij jou wel beantwoord dus :joy:

8 likes

Ik zoek deel 4 van mijn strijd van Karl ove knausgard (nacht) in de paperback versie, dus met deze cover:
104x155
Als iemand die toevallig heeft liggen en niet meer wilt hebben, ik koop m graag van je over!

Ik heb de hele reeks behalve dit volume… En ik kan m enkel vinden in een andere versie (harcover met een andere stijl) maar dat staat zo lelijk.

2 likes

Als je op de link klikt zie je de 2e hands versie in paperback.

1 like

Weet iemand waar deze broek van is?
Bloemtjes zijn voor zover ik kan zien geborduurd.

1 like

Deze?

4 likes

Weet iemand toevallig waar deze blouse van Maxime Meiland van is?

2 likes

Fabienne chapot denk ik, daar vond ik dezelfde print

1 like

Ik weet niet of het in dit tpoic moet, of in het slaap topic of… of…

Maar ik ben op zoek naar een fijne pyjama die ik ook na het opstaan lekker in huis kan dragen. Dus niet sexy oid. Liefst een tanktop met een lange broek of shorts erbij.

Heb wel eens gekeken naar SNURK maar ik vind de huidige prints niet zo leuk.

Tips voor leuke merken?

3 likes

Ik heb er een aantal van h&m!

1 like

Ik wil heel graag een soortgelijke salontafel als Bobbie Bodt. Iemand een idee waar ik dit kan kopen? Ik houd marktplaats al een tijd in de gaten, maar dit kom ik helaas niet tegen.

1 like

Gevonden:

1 like

Ik had dit badpak in mijn mandje, helaas uitverkocht… wil ‘m heeeel graag en bij de Zara in mijn buurt is ie er ook niet. Mocht iemand bijvoorbeeld in Amsterdam wonen (daar zie ik ze nog op voorraad) en nog langs de Zara moeten: hit me up! Liefst maat M, maar maat L zou ook kunnen. Ik betaal je uiteraard gelijk het badpak + verzendkosten.

2 likes

Maat L is nu op voorraad!

2 likes

Ik heb ‘m!!!:smiling_face_with_three_hearts: Mijn eeuwige dank!

3 likes

Vinted in de gaten houden. Twee weken terug op zien staan, maar gaat super snel weg. Dus zal anders even om de zoveel dagen o.a vinted checken. Enige idee wat ik voor je heb. Ik zou dan zoeken op sissy boy huismuts. Ik heb op deze manier ook de blouse gescoord voor €7,50. Die stond er toen echt net op.

3 likes

Wie weet waar deze ketting van is?

Heb al proberen te zoeken:

1 like

Yeaaaah!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weet ff niet precies waar ik deze vraag kwijt moet. Ik ben op zoek naar een niet al te dure toilettas met 3 delen. Eigenlijk dus het model van onderstaande foto, maar dan met nog 2 ritsjes erbij. Zodat ik medicijnen, verzorgingsdingen en pleisters apart van elkaar kan bewaren. Iemand dit toevallig onlangs tegen gekomen? Ik zie heel veel onderstaand model of een opstaand model met 2 ritsen aan de bovenkant, maar dat is niet wat ik zoek haha

3 likes

Primark?

4 likes