De goeie ouwe adidasslipper
Adilettes
awesome, bedankt !
Vind wel dat de eerste paar keer dragen de rand vrij hard is nog, maar daarna zitten ze lekker
Die Boston was echt perfect maar helaas woon ik BE en levert Wehkamp enkel in NL
nog opties ?
Ah jammer. Misschien home24?
yes, ook wat gevonden daar:
bedankt !
Als iemand deze LP van Elle Bantida tegenkomt, ik hoor het graag!
Dit album stond altijd op Apple Music maar nu niet meer 🥹
Het is het album met o.a. Het nummer paganize
Er is slechts 1 LP te koop op discogs:
Ja die heb ik ook gevonden. Maar vind €50,— nog iets te veel euro’s (€58,-)
Dank je voor het zoeken in ieder geval!
Maar online heb ik al lang gezocht.
Je komt uit Noord-Holland toch? Bij de platenzaak in Alkmaar (Popeye) kun je een mailtje sturen met de vraag of ze in de gaten willen houden of ze die binnen krijgen/of ze hem hebben en dan nemen ze contact met je op.
Doen ze dat? Oeh!!
Ik ga binnenkort weer even naar Alkmaar. Dan ga ik sowiewo kijken en vragen. Top tip dank je!
(En weer even snuffelen bij good-times voor gouwe ouwe)
Ik heb vanmorgen op een ad geklinkt op Insta, een webshop met allemaal felgekleurde en pastel items, kaarsen, dienbladen, kopjes…
Ik wilde nu even uitgebreid kijken, maar nu weet ik natuurlijk niet meer hoe die webshop heet.
Het was iets dat er wat klinkers uit de naam weg waren, zoiets als bij SRPRS ofzo…
In deze stijl allemaal:
Deze stond er ook op:
Maar dan in het roze
Ja! Thanks
Ik vrees er een beetje voor, werk ook in een platenzaak en zie dat deze al lang niet meer beschikbaar is bij de distributeurs en ook niet aangekondigd voor eventuele bij-persingen in de nabije toekomst. Vandaar dat ik de discogs-link deelde, lijkt me je beste kans voor nu.
Dankjewel voor het kijken!
Dan weet deze verkoper ook dat het een zeldzaamheid is dit album…
Geen probleem, is zelf nog nooit verkocht geweest op discogs dus er kan niet echt makkelijk een prijsschatting gemaakt worden. In ieder geval slechts 1x geperst geweest in 2014. Wat je wel kan doen, is de verkoper benaderen en een lager bod doen. Of, gezien de artieste Nederlandse is, haar zelf via socials benaderen en vragen of ze je de files wil doorsturen of kan uploaden op bandcamp? Even charme offensief erbij dat je het toch zooo jammer vindt dat het niet meer op apple music staat veel succes iig !
Allemaal goeie tips!
In beide gevallen charmes in de strijd gooien
Ik zoek deze schuttinghangers van de Kwantum:
Ik had er 4 besteld, maar ik heb er maar 2 binnen gekregen en ze zijn nu overal uitverkocht en komen ook niet meer op voorraad. Ze zijn er nu in het zwart, groen en deze terra-kleur, maar in het verleden waren er ook andere kleuren. Kleur maakt me niet zoveel uit. Als je ze ergens ziet of toevallig zelf nog hebt liggen maar er niks mee doet, let me know