Het 'help ik zoek'-topic

Ik weet niet hoeveel kwantums je in de buurt hebt, maar het loont misschien wel om in verschillende winkels te gaan kijken.
Ik heb wel eens gehad dat de kwantum klantenservice zei dat iets uit het assortiment was, in geen een winkel meer te krijgen zou zijn (en dat het ook geen zin had fysiek in winkels te gaan kijken) en uiteindelijk bleek dat er toen nog wel gewoon winkels met voorraad waren.

1 like

Ja ik heb er maar één in de buurt, daar ben ik al geweest en daar hadden ze er nog 1, maar die was beschadigd.

Stel je voor:

je gaat op vakantie naar een hele WARME stad waar je veel gaat wandelen (Rome). Welke sandalen zijn dan ideaal? Ik heb al Birkenstock arizona maar krijg daar beetje zweetvoeten in na een tijdje. Liefst niet oerlelijk ook.

Dank!!

2 likes

Teva sandalen

4 likes

Ik wandel iedere vakantie op het gemak overal naartoe op sandalen van Red Rag. Ik heb deze:

3 likes

:grimacing:

11 likes

Ik ga er toch maar voor denk ik haha, hoop dat niet alle mannen afknappen!

2 likes

En de Timberland forumsandalen?

2 likes

Ha ik heb precies dezelfde vraag gesteld tijd terug ook voor rome.
Ik heb teva’s gehaald.
Je hebt daar veel van die kleine water tap/fontijntjes en het was heerlijk om daar je voeten even onder te houden.
Als je dan leer aan je voeten hebt is dat niet zo fijn denk ik. Teva’s drogen weer snel op.

3 likes

Dank!! Raad eens wat ik net heb gekocht: ekte teva’s. Dank voor de support! Had even een zetje nodig

4 likes

Veel plezier in Rome!

1 like

Even een heel belangrijke persoonlijke vraag. Ik zoek een nummer dat ik gister weer hoorde wat vroeger echt altijd werd gedraaid, beetje schuurmateriaal. Het is met zo’n vrouw die zingt; dimeeloo dimeellooohooohoo. en dan met een soort reggeaton achtige beat. Oh en nog een stuk dat ze iets zingt met; aaah checking ma checking ma, oooh iets met body aint right. Het is allemaal erg fonetisch opgeschreven, dus pin me niet vast of ik de juiste woorden er nu uitgepikt heb.

3 likes

Lumidee met Never leave you?

Of deze?

11 likes

Ik kan pas slapen als het goede nummer gevonden is, dus hopelijk weet iemand wat je bedoelt.

6 likes

Dimelo van Daddy Yankee!
@Fredje slaapwel vannacht :sweat_smile:

10 likes

thanks!!! deze was het inderdaad (die tweede), geweldige knaller

4 likes

Wat een hits! đŸȘ©

2 likes

Misschien iemand hier die een idee heeft? ik zoek dit muurkleedje :pleading_face:

2 likes

Deze?

6 likes

Wauw zo snel! duizend maal dank :raised_hands:t2: