Haha ik moest direct aan lumidee denken , hoe oud ben je als ik vragen mag, wat mij betreft echt een van de hits uit m’n jeugddddd
Ik ben 28!
Ik zoek een weekendtas zoals deze van IKEA. Deze is alleen steeds uitverkocht, dus ik heb de hoop een beetje opgegeven. Maar ik wil dus vooral graag dat je hem helemaal open kan ritsen en in 2 vakken neer kan leggen zoals op de foto hierboven.
Ik heb de North Face Voyager 42L. Zo groot als een cabin koffertje en is zowel als een weekend tas als rugzak te gebruiken. Iets duurder dan deze tas maar zal je hele leven lang mee gaan.
Voordeel is dat 'ie standaard mee mag als handbagage in het vliegtuig want het is een rugzak.
Ik denk deze:
Draagt deze ook comfortabel als rugzak? Of is dat meer voor als het even moet handig dat het kan.
Ja ik vind van wel! Wel goed indelen met zware dingen onderin. Je kan 'm met een divider ook in 2en delen.
Thanks! Heb de foto door Aliexpress zoekmachine gehaald en ze daar ook gevonden voor €4. Dus als er meer mensen interesse hebben: het scheelt nogal in de prijs daar haha.
Toptip was dit, werkte perfect!!
Ik ben op zoek naar een broek van de Zara die ze alleen in hoofddorp nog hebben.
Is er iemand morgen in de gelegenheid die broek te kopen voor mij? Tegen vergoeding!
Sorry ik wil hem echt graag haha
Ik zoek dit jurkje/kimono, of iets soortgelijks. Iemand tips?
Adidas Gazelle?
Ik zoek een opbergdoos met deksel voor in een open kast met afmeting van ± 30 cm breed x 30 cm diep x 20 cm hoog (max.). Materiaal mag van karton, riet … zijn, maakt niet uit, enkel geen see through plastic.
Ik vind veel opties maar die afmeting is moeilijk blijkbaar. Iemand een idee waar ik zou kunnen kijken? Ik heb al gekeken bij Ikea, Jysk, HEMA, Action, Casa…
Hiero?
Yes dat is hem inderdaad. Thanks! Mezelf even door het Deens worstelen om te zien of ze ook naar Nederland verzenden