Ik zoek een code voor podimo. Heeft iemand die?
Ik kan 2 maanden gratis geven, maar misschien biedt een podcast wel 90 dagen?
Ik zie hier 4 maanden.
Chill, volgens mij is het gelukt! Thanks!
Ahh slim om bij de mannenafdeling te kijken idd. H&m man heeft precies iets wat ik zoek, ik ga morgen in de stad kijken.
Hahahah sorry dat is een beetje zuur om te lezen
Hahaha geeft niks, ik geef je groot gelijk! Ik wist ook niet dat het zĂłn ding was toen ik het postte, maar hij was dus overal direct uitverkocht en veel vraag naar
Is er iemand die een prijsmepper in de buurt heeft en voor mij zou willen kijken of daar Villa Volance gordijnen te koop zijn en dan naar mij kunnen opsturen? (Maat 275-260)
Beetje een gekke vraag misschien maar dat zijn vet goeie verduisterende gordijnen in een grote maat. En betaalbaar
Ik heb ze al maar wil 2 nieuwe voor mân vriend.
Als ik morgen tijd heb, kan ik even kijken. Ik kwam vorige week achter het bestaan van die winkels, ze hebben ook mijn geliefde Maltesersrepen (helaas niet afgeprijsd)
Ohhh dat zou ik echt heel tof vinden!
Ik zoek een parfum: âLoveâ van Chloe. Mijn lievelingsparfum, maar het wordt niet meer gemaakt Heeft iemand hem toevallig in de kast staan die hem wil verkopen?
Heb je al op Vinted gekeken? Staan ook veel parfums op
Ja, maar helaas vragen ze er daar âŹ200,00 voor⊠En geen garantie dat het echt is.
Ik zou op basis van deze screenshots Beck Söndergaard gokken
Ik mis deze ook zo erg ik had jaren lang een stuk of 10 spuitjes bewaard in een flesje. Deze heb ik vrijdag opgespoten (nu is die echt helemaal op) en ik ruik hem nog steeds. Zo een lekkere geur. Ik snap niet waarom ze die eruit gehaald hebben.
Ik ook niet! Hij is zo lekker en blijft indd goed hangen. Ik heb het lege flesje bewaard, al een jaar denk ik. Normaal gooi ik ze weg maar deze niet. Je ruikt de geur nog .
Ik ben op zoek naar dit soort jurken.
Het kraagje mag wat lager, maar van die bescheiden, lange jurken van dikke stof. Het liefst met mooie plooien die er dan invallen doordat ze wijd uitlopen. Alleen dan geen trouwjurk ofzo. Ik wil ze graag in meerdere kleurtjes, dus jurken van 1000 euro zijn helaas geen optie.
Iemand tips waar ik nog kan zoeken?
waar leggen jullie je opzetstukjes van je elektrische tandenborstel op/in in de badkamer?
ik ben bezig met nieuwe badkamerdingetjes kopen (poetsten eerst altijd beneden ivm slapend kind boven maar blijkt dat die er gewoon tegen kan) maar als ik zoek op tandenborstelhouder e.d. kom ik alleen van die lelijke bekers en bakken tegen of gekke ali express zuignap-aan-de-muur dingen
hoe doen jullie dit?
Ik gebruik gewoon een theetipje die ik in een kastje zet haha
Bedoel je nieuwe of gewoon waar je mee bezig bent? Ik laat die gewoon op mijn borstel zitten đ„č is dat niet goed?