Het 'help ik zoek'-topic

Parfums die lekker zijn en uit de handel gaan is altijd zo pijnlijk. Volgens Fragrantica is deze van Pull & Bear een goeie dupe:
image

2 likes

Mijn zusje is volgende maand jarig, en een van de cadeautjes die ze graag zou willen is een goede reiskoffiebeker. (Zon beker als op het station, zelfde model , heeft niet hele grote handen en die kan ze goed vast houden haha) maar dan wel hersluitbaar (als hij leeg is, dat ze hem kan sluiten zodat ie niet gaat lekken)

Hebben jullie een goede tip? Of zelf een goede beker? Ze houd van lichte kleurtjes, of n beetje marmerachtig.

1 like

Klopt! Ik heb beide gehad en lijken heel erg!

1 like

ja

2 likes

Ik ga over 2 weken op vliegvakantie met alleen maar handbagage en nu zoek ik een goeie grote rugzak die ik als handbagage mee mag nemen. Iemand een goeie tip?

Zelf heb ik er echt eentje van 10+ jaar geleden bij Starbucks. Zou me verbazen als ze nu niet meer van die bekers verkopen.

@Cajun-moon Zelf overweeg ik nog altijd een Fjallraven Kanken hiervoor, maar tot die tijd ook blij met een kleine minirolkoffer.

1 like

Ik heb er ook 1 van de Starbucks, gaat lang mee en ze hebben ook altijd veel keus.

2 likes

Wil je een rugzak die je daarna dagelijks kan gebruiken?
Dan is de north face borealis misschien iets
Anders: the north face duffle bag maat s (50l) mag als handbagage, is mijn lifesaver

3 likes

Moet je dan naar de fysieke winkel? (Ik woon niet echt dicht bij een Starbucks :joy::see_no_evil:)

Ik ga iing ff rondkijken! Dankjewel

1 like

En nog een vraagje, ik wil graag een luchtzuiveraar. Voor ongeveer 55m2.

Hij moet helpen met allergieën, dieren en rook. ±€200-250 is t budget, Hebben jullie daar ook aanraders in? Sorry voor de vele vragen, maar heb altijd liever dat iemand het echt fijn of goed vind dan op een review af te gaan op bol bijvoorbeeld. :see_no_evil:

Ik vlieg al jaren met mijn Herschel Little America (15 inch). Verschillende maatschappijen, nooit problemen, schuif hem ook zo onder de stoel voor me, dus geen gedoe met de bagagevakken. En alles past erin.

1 like

Ik zoek het blad knipmode van juni 2016. Heeft iemand die toevallig nog liggen en wil het wel verkopen?

1 like

Ja volgens mij heb ik de Borealis al haha. Maar ik zoek eigenlijk iets groters, ga even goed kijken naar die Duffle bag. Dankjewel!

Hello hello! Ik ben op zoek naar deze short van de Primark in maat 38. Hier in Den Haag hebben ze hem helaas niet. Ik betaal natuurlijk de kosten van de short + verzendkosten. Thank youuu

2 likes

Wie oh wie is er een kei in googelen?
Ik zoek een jeans van only, dit staat er op het label: onlemily life hw flr slit dnm jeans

1 like

Only Emily life high waist slit denim jeans?

2 likes

Deze?

Edit: de flr staat voor flare denk ik en niet flower, maar kan hem ook niet vinden

1 like

Ja!

@Riley voor flair inderdaad, dus dit is ‘m ook niet.

2 likes

Ik zie hem denk ik alleen in het roze bij asos

Edit; of deze? Only Flared high waist jeans met stretch, model 'Emily' in lichtblauw online kopen | P&C

2 likes

Basic is my middle name, dus dat gaat hem niet worden haha! Maar dank voor het zoeken 🫶

4 likes