Hema
Nee, dat was meer een gok. Maar denk meer bij de schoonmaakartikelen in de buurt. Daar liggen ook van die vacuumzakken.
Blikker weet ik wel zeker.
Hema weet ik ook zeker
Ikea heeft ze ook, liggen bij de kastindelers. Zijn wel zonder rits (je doet ze er van bovenaf overheen)
Heeft iemand deze blouse toevallig gezien in de Nederlandse Zara? Op de website kan ik hem niet vinden
Ik ben op zoek naar lange, zwarte pyjamabroeken met zakken en onderaan bij de pijpen van die boordjes zodat ze fatsoenlijk blijven zitten en niet zo omhoog kruipen in bed. Dunne stof, geen velours oid.
Hema, livera, hunkemoller, h&m, zalando niets gevonden. Of veel te duur.
Ik heb zulke broeken van Calvin Klein maar die zijn buiten de sale helaas prijzig.
Schiesser, koop ik via zalando. Weet alleen niet of ze zwarte broeken hebben. Blijven ook mooi na veel wasbeurten.
Ik haal dat model pyjamabroek altijd bij Primark, durf alleen niet te zeggen of ze nu ook zwart hebben. Maar misschien het kijken waard als je in de buurt bent.
Ik zou graag een bannoffee taart / vlaai willen bestellen maar ik vind alleen maar sites met recepten. Vroeger hadden ze deze gewoon bij de jumbo en de lidl heeft ze ook even gehad. Helaas zijn die er dus uit! Iemand een idee?
help ik zoek hetzelfde model als de uniqlo tas maar dan groter
eigenlijk zoek ik een soort basic grote schoudertas met rits waar best wat in kan maar het internet helpt me niet verder (als ik bij schoudertas kijk zie ik vooral vaak mini tasjes etc)
wat er in moet kunnen: flesje water, telefoon + oplader, ebook, snack, knuffeltje van mn kind etc. denk ‘handig om mee te nemen als handbagagetas in het vliegtuig’
Als je zoekt op “banana bag” of “hobo bag” dan vind je misschien wel iets
wat 2 onaantrekkelijke termen, haha
maar dat is wel het model wat ik zoek, bedankt!
en @pastelzwart thanks maar vind deze iets te hoekig
zit nu misschien naar deze te kijken
Heeft iemand tips voor een 2 persoons tuinbankje die onderhoudsvrij is en redelijk in de herfst/winter buiten kan staan? Ik zoek niets heel bijzonders, enkel dat je er met 2 op kan zitten en in je eentje eventueel half kan liggen. Op internet zie ik veel bankjes van hout of van staal waarbij in de review staan dat ze snel roesten.
Zoiets?
Zoek eens op kunststof of polyethyleen.
Ik heb deze
Al 3 jaar en die staat buiten (wel soort onder afdak dus regent niet constant nat). Kussens heb ik in de winter binnen. Je kunt ook tuinmeubelhoezen krijgen eventueel. Deze kan dus helemaal plat wat ik een must vind haha. Ik zie dus wel dat ik er in 2020 209 euro voor betaalde
Ohh ik heb naar deze gekeken maar dacht dat deze wel elk jaar in de lak gezet zou moeten worden, maar niet dus? En die prijsstijging
Ik heb dat ding nog nooit gelakt. Dat ga ik ook niet doen haha. Zou wss wel moeten als die permanent blootgesteld zou worden aan de elementen maar dat valt bij mij dus mee.
Ja huilen he . Weet even niet of ik toen ook iets van korting had maar volgens mij was de volle prijs dan misschien 299, niet meer.
Fermob
Germob is geweldige kwaliteit en heel mooi, maar zo duur