Nee, helaas ook niet… lijkt wel of ‘ie niet online bestaat haha! Ik ga een andere broek zoeken. Thanks al! 🫶
Staat er niet toevallig een artikelnummer in de broek? Dat zoekt makkelijker dan een naam
Een stijlcode, maar daarop is ook niks te vinden. Heb gister nog 2u gezocht en besloten maar een andere jeans te zoeken binnenkort. Dus de no buy blijft toch doorgaan haha!
Ik ben aan het kijken voor een vakantie in tweede helft van juni en ben daarom op zoek naar een kattenoppas misschien iemand van hier die dit leuk vindt om te doen in Rotterdam?
@Luzarl is 2 keer bij mij geweest en dat vond ik een hele goeie ervaring maar zij kan nu helaas niet dus ik probeer het nogmaals via het forum!
Periode is 16 - 29 juni of 23 juni - 3 juli, zoiets. Kan ook een dag minder want buren kunnen ook eventueel paar keer langs komen
Ik heb een hele lieve kat die onwijs van kroelen houdt en graag naast je chillt op de bank. Ze gaat ook graag naar buiten dus af en toe de tuindeur open doen is gewenst
Ik woon in Blijdorp, heel fijn appartement, lekker rustig wonen en vlakbij het vroesenpark maar ook ov en de snelweg zijn dichtbij
Het huis heeft 1 slaapkamer maar is best ruim en ook een apart ingerichte werkplek om thuis te kunnen werken!
Stuur me vooral een berichtje voor meer details of bij interesse!
Ja aanrader als je vakantie wil vieren in Rotterdam!!!
Love katten en Blijdorp! Ik ben wel geïnteresseerd alleen hoe kan ik je een berichtje sturen?
https://www.forumfeminarum.nl/faq
Hoe kan ik iemand met een afgesloten profiel een persoonlijk bericht sturen?
Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.
Thanks! Zat al te zoeken
Ik zoek zo’n soort kastje. Wil m naast mijn tv zetten (die staat op pootjes) en een gat in de achterkant maken om dan de Nintendo etc in het kastje op te bergen.
De ruimte naast de tv is smal dus een echt tv-meubel past niet : /
Ja love die, maar daar past de Nintendo niet in : (
Wie weet een fijne tussenjas? Ik vind het moeilijk in te schatten wat nou echt een tussenjas is en geen zomerjas ofzo. Ik zag dit bij Uniqlo, ultra light down, wat volgens mij voldoet aan de definitie, maar ik zoek eigenlijk iets eleganters dan dat.
Hoi Brum,
Mocht je nog iemand zoeken kun je altijd contact opnemen
Een leren jasje, trenchcoat of niet dik gevoerde parka?
Ik zoek dringend dit jurkje in maat M, ik ben nog heel even op vakantie (waar geen H&M is😅) dus als iemand toevallig langs een H&M komt: let me know!
Ik heb een paar reacties en ben dat even aan het verkennen maar ik houd het zeker in gedachten, dank voor het aanbod!
Ik had ooit een trenchcoat(je) (niet zo’n dikke wollen maar dus een dunnere/kleinere) van jawel, de Zeeman. Ideale tussenjas. Weet niet of ze dat nog hebben.
Slaapmaskers die goed licht buiten houden maar niet je oren afknellen. Iemand?
Ik heb deze ooit gekocht voor een nachtvlucht en ik ben niet snel tevreden over een slaapmasker, maar deze is top (alleen ook niet zo goedkoop):