Het 'help ik zoek'-topic

klopt, ik vind dat je de investering er wel uithaalt gezien je deze gewoon buiten kan laten staan doorheen alle seizoenen en het blijft mooi. heb intussen al evenveel geld uitgegeven aan mijn fermob meubels als alle (goedkopere) voorheen die beloven mooi te blijven maar dan toch om de paar jaar aan vervanging toe zijn

2 likes

Ik heb deze modulaire set van Ikea, is na 3 jaar nog altijd mooi: NÄMMARÖ Tuinstoel, buiten, lichtbruin gelazuurd/Kuddarna beige - IKEA België

1 like

Ik heb deze, blijft mooi en is niet duur (en de prijs is niet gestegen haha😅). Bij mij staat hij heel het jaar buiten (zonder kussens) en je ziet er nog niks aan. Je kan er alleen niet op liggen.

3 likes

Ik zoek de bekende Uniqlo tas in het roze, kan hem alleen niet online vinden. Iemand een idee? Of verkoopt hem zelf? Ik heb al op Vinted gekeken.

2 likes

Nee staat gewoon open en bloot. Heb hem vlak na de lockdown in 2020 gekocht.

Ik zocht ook een grotere schoudertas en heb laatst deze gekocht, super blij mee! Hij heeft geen rits zoals je ziet, maar hij kan wel goed dicht. Alles wat je opnoemt kan er makkelijk in, en dan kun je de bovenste helft nog zo dicht doen/vouwen dat 'ie relatief klein oogt.
Binnenin zit een klein vakje met een rits.

Hij staat weer online!!

4 likes

Super bedankt voor je bericht! Heb hem meteen besteld :sparkling_heart:

2 likes

Toppie! :wink: Ik heb hem ook meteen besteld en de groene!!

2 likes

Jaaa, I love ook al hun lingerie! Heb een heel mooie bh van zwart mesh met pailetten en kristalletjes op de tepels :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

ik vind deze zo gaaaaf maar 120 euro voor een simpele fleece gaat me te ver, iemand die een dupe kent??? beetje vergelijkbare fit, niet te anwb

1 like

Hoi allemaal! Hebben jullie nog tips voor een fijne tas waar een 13 inch laptop in kan? Ik wil het liefste een tote model of iets wat ik over mijn schouder kan dragen, idealiter ook met een lange band voor cross body. Er moeten ook meerdere vakjes in zitten. Ik heb nu een grote tas zonder vakjes en daardoor loop ik altijd zo te graaien als ik iets zoek.

2 likes

Bedoel je zoiets?

1 like

Ik had deze gekocht nav het forum Violet Hamden - zwarte shopper VH25008 en die was opzich heel fijn, met meerdere vakjes, laptop past er goed in, maar ik blijk toch meer een rugzakkenmeid te zijn

1 like

Nee ik bedoel wel een leuke hippe tas haha.

Ik had deze bijvoorbeeld gezien (maar dan in het bruin), maar die heeft helaas geen vakken binnenin.

3 likes

Ah, oké, snap het, ja leuker! Ik heb zelf een schoudertas van Zwei, volgens mij hebben die ook laptoptassen

Ik wil graag een luchtige gestreepte blouse, maar alle merken maken wit-lichtblauw-gestreepte blouses voor de zomer, en ik ben echt een hele erge :maple_leaf: herfst :fallen_leaf: dus dat staat me niet al te best, of moet veel moeite doen met make-up, dus ben eigenlijk op zoek naar een gestreepte overhemdblouse in een warmere tint.

Lekker specifiek, anyone…?

Misschien groen wit gestreept?

2 likes

Oranje, oker of bruin?

Aantal random vb:

2 likes

Hoe vind jij de maten vallen van Sezane? Eerder groter of kleiner? Ik heb een (tweedehands) blouse op het oog maar ik vind het altijd zo moeilijk qua maten.

2 likes