Nee, echt een tol. Ongeveer 10 cm groot ofzo
Haha dit is de verantwoorde versie. Die ik bedoel ik plastic en niet met een touwtje.
Een bromtol?
Een trektol?
Beyblade (achtig) misschien? Haha denk dat je nu misschien wel genoeg input hebt in ieder geval
Jaaaaaaa deze zocht ik!
Iedereen super bedankt voor het meedenken haha
Ik zoek deze teddy bomber jack van de Zara. Ik kan hem niet online vinden, meisje op instagram reageert niet en op vinted staat er eentje met een dure prijskaartje🥹 wie o wieee kan me helpen
Als ik het artikel nummer weet is al genoeg btw
Ik ben op zoek naar een oplaadcase voor de Samsung Galaxy Buds+ (kleur maakt niet uit)
De oordopjes doen het nog alleen de case niet meer waardoor ik ze niet kan opladen. Long shot maar heeft iemand er misschien nog eentje liggen die ik kan overkopen? Op marktplaats vind ik alleen volledige sets.
Heb je een Samsung winkel in de buurt? Misschien heb je nog garantie en kunnen ze het vervangen. En anders kun je daar een losse case krijgen. Volgens mij zijn de buds en de case aan elkaar gekoppeld dus heb je niet meer alle functionaliteit van de case.
Maar je kunt op Amazon ook een neppe case kopen voor 30 euro.
dank je, ik ga eens kijken!
Ik heb zelf deze vd week gekocht:
Hij stond er niet op toen het opzocht maar wel heel erg bedankt!!
Ik heb goede ervaringen met de Samsung klantenservice! Kon een afspraak maken om ze op te laten halen en brengen.
Weet niet of dit mag, maar ik heb deze en wil ‘m wel verkopen. Is 1x gedragen. Maat M/L.
Mocht ze hem te groot vinden wil ik hem heel graag!
OK, als zij ‘m niet wil dan is hij voor jou! Stuur me anders even een privé bericht!
Omg graag! Wat is je vraagprijs? Kan het ook via vinted?
Ja hoor, moet ik alleen even kijken hoe ik zorg dat niet iemand anders hem koopt. Volgens mij kan ik ‘m dan direct reserveren als je je vinted naam even stuurt in een privebericht! Ik wil er gewoon de nieuwprijs voor gezien ik ‘m maar 1x heb gedragen.
Mocht iemand de Travis scott schoenen hebben kunnen bemachtigen en niet passen in maat 38. Holla at me. Als je hem niet voor 3x de prijs verkoopt dan