Of meer NEE ABSOLUUT NIET BEN JE DEBIEL OFZO
Haha dat doet me denken aan mijn moeder. Als ze iets anders wil in huis doet ze het als mijn vader op zakenreis is. Dan kan hij er niets van zeggen en eigenlijk vindt hij het altijd super mooi haha!
Dit had ik dus ook, echt heerlijk dit!
Morgen geweerfestival <3
Nee joh! Het is de eerste groepsmeet van het Show je geweer topic!
Wow wtf ik typte herfst? Hoe rechts is mijn autocorrect. Stemt zeker ook op Trump.
Ik heb mijn pantoffels uit mijn winter opbergbak gehaald
Net heerlijk 2 keer een half uur door de regen gefietst, haha… Ach ja, daarna lekker een warme douche en dan is ook weer alles vergeten
Wat was het heerlijk herfstweer vandaag! Lekker koel, regen en wind. Maar, volgens mij is het van korte duur want de temperaturen gaan volgende week alweer omhoog.
Ja, helaas wel. Ik ben er klaar mee. Ik wil herfst! Ik ben helemaal klaar voor laarzen, truien, dikke panty’s en jurkjes met lange mouwen. Doeeiii zomer.
Ik probeer er nu een gewoonte van te maken om in mijn pauze een halfuur te gaan wandelen. Vond het alleen jammer dat het nu best warm was. Wil door de blaadjes kunnen lopen en een lekker herfstwindje
Ik heb kastanjes mee naar huis genomen!
Alleen een beetje gênant dat ik zo fanatiek was met het oprapen, haha
Haha jaa dat doe ik ook! En dan thuis lekker poffen in de oven
Lijkt mij ook echt leuk om een keer wat met kastanjes te doen qua eten! Welke zijn dat ook alweer want je hebt toch tamme en wilde? Of kun je die allebei eten
Crème de marrons?
Ah oké, dankjewel! Ja, dat deed ik vroeger altijd, zo leuk! Lekker veel rapen en thuis knutselen
Ja allemaal leuk de herfst enzo en ik keek er echt naar uit, maar ik word al gelijk verkouden haha voel me echt ellendig nu met m’n keelpijn.
Nadat ik zondag door regen en wind de dam tot damloop had gedaan kon ik eindelijk mijn nieuwe super dikke sweater aan <3
Gister onder een dekentje en kaarsjes aan de 50 mooiste momenten van Harry Potter gekeken en pompoentaart gebakken… Beter kan het niet.