Het Herfsttopic

Nou echt he. Was klaar voor herfstwandelingen, kopjes thee en appeltaart.

Ugh ik was gewoon instant chagrijnig toen ik dat zag haha. Ik ben er echt zo vreselijk klaar mee, met die warmte. Al heb ik volgend weekend wel nog een barbecue…

Ik heb deze week echt genoten van een dunne trui leren Jack combo. Ik heb denk ik mijn herfst uniform gevonden

2 likes

Jaaa het liefst draag ik ook een dunne trui met leren jasje en dat het dan koud genoeg is om er een dikke sjaal op te dragen <3

We zijn er bijna, jongens! Volgende week blijft het gewoon netjes onder de 20 graden en 's nachts zelfs onder de 10 (volgens mijn iPhone).

8 likes

Jaah dit weekend wordt het lekker herfstig! Dan ben ik lekker op Texel aan het wegwoeien:fallen_leaf:

2 likes

Ik heb echt zin in herfstkleding omg

2 likes

Yessssss

Ik heb echt zo’n zin om door het bos te wandelen met alle gekleurde bladeren en dat de zon schijnt, maar je wel al met een jas en sjaal rond kan lopen

4 likes

Jaaa heerlijk vooruitzicht.

Het is ook nooit goed, maar ik baal stiekem wel dat er noodweer op komst is zondag, dan is namelijk de Dam tot Damloop waar ik een jaar voor heb getraind en ben zo bang dat het door code oranje niet doorgaat. Maar als het wel doorgaat rennen we heerlijk in de frisse buitenlucht!

Zin in!! Ga dit weekend denk ik mijn zomerkleding in de berging leggen en alle truien, jassen en sjaals er uit halen! :heart_eyes:

2 likes

Zo leuk, heb ik afgelopen weekend ook gedaan :slight_smile:

1 like

Oooh ik heb morgen een vrije dag genomen, dat ga ik ook doen!

En ik vind het idee van @Tunnelvisiebest geniaal hier boven, om minder siroop in de PSL te vragen. Ik vind de smaak super lekker maar zo zoet dat ik er een beetje misselijk van word wel.

1 like

Ik wil zoooo graag mijn nieuwe Shabbies aan. En ik wil gewoon nu die dikke truien aan en alleen maar thee drinken (doe ik overigens al) en lekker onder kleedjes zitten met een fijne serie. Ik hou echt zo erg van dit seizoen.

1 like

Vanmorgen werd ik wakker vanwege de harde wind :heart_eyes: zo fijn, echt het herfst gevoel

2 likes

Ik werd blij van en regen en wind net… kan eindelijk weer een sjaal om haha.

1 like

Jaaa de dag is eindelijk daar: ik heb een rokje aan, maar nu met een panty en laarsjes en een vest! waarschijnlijk als ik door die wind fiets dadelijk alsnog te warm maarja, ik ben tevreden :upside_down_face:

3 likes

Oeh, leuk! Ga meteen kijken. Vind het zo lekker om buiten die wind te horen, kaarsjes aan, lekker met een plaidje op de bank. De zomer was heerlijk, maar ik kijk ook echt weer naar kouder weer uit. Moet er niet aan denken om in een land te wonen waar het het hele jaar hetzelfde weer is :anguished:

2 likes

Hallooooo waar blijft de regen en donkere wolken nou??? Ben die zon ZO zat!

1 like

Hier onweert het en ik lig warm in bed omg I love this too much.

Ik ga meteen aan mijn partner in crime vragen of er een herfstkrans aan de voordeur mag hangen (100% kans op nee)

2 likes