Het Herfsttopic

In de herfst/winter heb ik ook weer zin om leuke dates te plannen met mn vriend. In de zomer ga je makkelijk op een terras zitten maar in de winter moet je denk ik iets creatiever zijn om niet elke avond netflix te kijken. Ons plan is nu om elke week iets leuk proberen te doen samen.
Ideeen die ik tot nu toe heb zijn:

Warme chocolademelk gaan drinken
buiten de deur ontbijten
herfstwandeling maken (in het bos)
spelletjesavond
3 gangenmenu samen koken
samen een taart bakken
naar het filmhuis/bioscoop
een pyjama dag + filmmarathon
naar een kringloopwinkel
naar de woonboulevard
naar een kerstmarkt
wijn- of bierproeverij

Hebben jullie nog andere date suggesties?

8 likes

Ik vind het altijd leuk om samen een nieuwe stad te ontdekken, hoeft niet eens ver te zijn. Tussendoor uiteraard opwarmen met warme chocomelletjes en een lekkere lunch :slight_smile:

1 like

Ik woon sinds vrijdag in Stockholm en ik heb nu serieus de herfst overgeslagen :cry: Het is hier gelijk 10 graden, dus ik zit voor oktober al in winterjassenweer. Ik ga van zomer naar winter en dit is echt janken :’) Ik had dat niet nu al verwacht

5 likes

Omdat ik zo graag met dikke sprei wil slapen staat bij mij het raam open

1 like

Hier opent de schaatsbaan binnenkort weer. Ook een leuke date activiteit!

1 like

Meeting bij jou!!

Gefeliciteerd trouwens :pancakes::tada:

@Prikkelbaar hahaha, weet je het zeker? Het was maar 2 graden vannacht :cry:

@Bathwater Ik woon er voor 6 maanden voor mijn stage! Precies in de koudste en donkerste periode, maar het is hier wel prachtig

@Twijfelaar Aaah, dank je wel, wat lief! Gezien op m’n instastories? :stuck_out_tongue: Ik ga zo naar een autumn fair op Skansen, dat is er ieder jaar in het laatste weekend van september. Beste timing ooit om nu jarig te zijn, haha. Vind het alleen wel een beetje jammer dat ik alleen ben, zou zoiets normaal met mijn moeder doen. Maar ik vermaak me wel denk ik.

2 likes

Haha nee, je hebt nu een taartje boven je naam. Veel plezier in Skansen. Hopelijk krijg je van die markt de herfstvibes en verdwijnt de winter voorlopig. :birthday::maple_leaf:

Wat is je Insta?

Omg, hahaha, dat wist ik geeneens! Mijn insta is nothingaboutsam en waarschijnlijk ga ik een hoop op m’n instastories plaatsen als ik daar ben :stuck_out_tongue:
Dit is het

2 likes

Ik hou echt van dit koude weer haha! Straks denk ik een pumpkin spice latte proberen, nog nooit gedronken!

1 like

Ik heb PSL voor het eerst geproefd en ik ben aangenaam verrast! Ik houd trouwens van deze wat lagere temperaturen met een zonnetje.

2 likes

Ik heb net mijn netflix weer geactiveerd zodat ik Gilmore Girls kan kijken. Vind dat altijd lekker herfst-achtig.

10 likes

Dat is ook echt mijn lievelingsserie om nu te kijken onder een dekentje op de bank <3

1 like

Daar ben ik ook aan begonnen! Ben nu met seizoen 2 bezig :blush:

1 like

Vandaag heb ik lekker lang in het bos gewandeld. Super fijn! Ondanks het warme weer had ik echt het herfst gevoel. Overal kastanjes en eikeltjes. Alleen geen warme chocolademelk gedronken naderhand, maar een ijsje gegeten

2 likes

Wij zijn ook heerlijk naar het bos geweest. Was zulk lekker weer!

2 likes

Het gaat eindelijk lekker herfstig ruiken! Maar mag van mij nog wel iets kouder worden!

1 like

Ik drink met dit weer echt liters thee. Love it!

5 likes

Bij de Lidl hebben ze kastanjespread!

2 likes

Omg heb je meteen gevolgd, mega leuk dat je in Stockholm woont (dol op die stad)