Het Herfsttopic

Lekker!! Als ‘ie lukt wil je het recept dan delen?

Ik heb vorig jaar een paar keer het taart recept met pompoen van Zoella gebakken en die is ook echt fantastisch! (Sorry iets heel anders dan jouw brood maar ook met pompoen dus ik dacht er ineens aan haha)

https://zoella.co.uk/2019/11/04/recipe-zoes-autumn-showstopper-cake/

1 like

Zeker! En wow die taart is echt prachtig.

1 like

Top, dank je!

Ohh deze zijn echt te leuk! En inderdaad heel herfstachtig. Hebben!

Ik wil alles. Wat is er in NL verkrijgbaar, afgezien van psl? Weet iemand dat

4 likes

Boswandeling :fallen_leaf:

19 likes

Herfst!

Deze foto is een beetje lelijk uitgesneden omdat de omgeving anders erg herkenbaar is haha maar kon jullie deze kleuren bladeren niet onthouden:

25 likes

Was het maar altijd herfst :heart:

30 likes

Normaal vind ik de herfst niks aan, maar door dit topic werd ik helemaal geïnspireerd en begon ik de herfst zelfs knus te vinden. Vandaag heb ik een boswandeling gemaakt in m’n herfstoutfit en ik heb in tijden niet zo’n leuke dag gehad eigenlijk :blush:

Alleen geen zin in wanneer het weer gaat regenen, alle bladeren van de bomen zijn gevallen en nat op de grond liggen.

13 likes

Ik ben vanochtend even gaan wandelen door het park hier. Hebben niet super veel natuur plekken, werd wel echt vrolijk van al die kleurtjes. heerlijk!

25 likes

Pumpkin spiced latte, beetje van mezelf en een beetje van Buisman (uit een zakje)

Edit: geen Huisman dus :wink:

13 likes

Welkom in mijn kweepeerfabriekje!

9 likes

Kan deze dag nog perfecter, ik zit nu onder een dekentje met mijn vriend op de bank Harry Potter te kijken met autumn glow thee terwijl het buiten regent en onweert. Alle kaarsjes zijn aan en mijn lievelings geurkaars van Voluspa(tip!) en straks eten we linzen en kikkererwten dahl met garlic en koriander naan🥰

19 likes

Haha, thanks. Goede autocorrect dit, met de groeten van Henny Huisman

2 likes

Soortgelijke setting hier vanmiddag! Ook samen Harry Potter kijken met regen en onweer op de achtergrond :heart_eyes:

1 like

Oké, het tuinafval ziet er wel fotogeniek uit, maar ik vind jouw foto’s op het forum sowieso altijd heel mooi en gezellig overkomen!

2 likes

Ik kom net uit bad, heb nu deze aanstaan:

En heb een Harry Potter boek en warme chocomel met marshmellows. Life is good :heart::maple_leaf::fallen_leaf:

20 likes

Helemaal in m’n nopjes! Na teveel tevergeefse pogingen bij de TkMaxx voor een herfstkaars, eindelijk deze gevonden bij het tuincentrum. Wel wat duurder natuurlijk, maar goed. Nu al zin om deze straks aan te steken :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Waar ik woon is er niet echt herfst en dit weekend had ik zo’n zin om mooie bomen te zien dat ik spontaan besloot om zaterdag 2,5 uur naar de bergen te rijden en toen hebben we daar prachtige bomen gezien, een wandeling gemaakt en warme chocolademelk gedronken. En daarna weer 2,5 uur terug gereden, maar worth it!

85 likes

18 likes