Het Herfsttopic

Oh die klinken ook goed! Gaat op het lijstje voor volgende week :smiley:

We waren net klaar met eten, en toen we afruimden zei mijn dochter (2): “Mama, taarsje (=kaarsje) aandoen?”

:smiling_face_with_three_hearts:

Dus nu staat er een votive van Yankee Candle in een mozaïeken glaasje te branden.

11 likes

Heeft iemand hier een goed appel-crumble recept? Ik kan me herinneren dat een tijd terug hier een werd gepost, maar vind het niet zo terug.

Ja, die van Laura’s Bakery is lekker! Die staat geloof ik bovenaan dit topic, in de linkjes (populaire koppelingen) onder de beginpost. Ik maak m ook best vaak, maar met iets minder suiker dan dat zij gebruikt want hij is wel vrij zoet.

2 likes

Deze zien er inderdaad heel mooi uit. Totaal niet echt hema qua slordige afwerking (zoals bij de kerstballen vaak ook het geval is).

1 like

Ik ga morgen pumpkin Bread maken. (Pompoenbrood klinkt zo knullig).

Ik denk dat een soort van bananenbrood achter iets wordt.

1 like

Lekker!! Als ‘ie lukt wil je het recept dan delen?

Ik heb vorig jaar een paar keer het taart recept met pompoen van Zoella gebakken en die is ook echt fantastisch! (Sorry iets heel anders dan jouw brood maar ook met pompoen dus ik dacht er ineens aan haha)

https://zoella.co.uk/2019/11/04/recipe-zoes-autumn-showstopper-cake/

1 like

Zeker! En wow die taart is echt prachtig.

1 like

Top, dank je!

Ohh deze zijn echt te leuk! En inderdaad heel herfstachtig. Hebben!

Ik wil alles. Wat is er in NL verkrijgbaar, afgezien van psl? Weet iemand dat

4 likes

Boswandeling :fallen_leaf:

19 likes

Herfst!

Deze foto is een beetje lelijk uitgesneden omdat de omgeving anders erg herkenbaar is haha maar kon jullie deze kleuren bladeren niet onthouden:

25 likes

Was het maar altijd herfst :heart:

30 likes

Normaal vind ik de herfst niks aan, maar door dit topic werd ik helemaal geïnspireerd en begon ik de herfst zelfs knus te vinden. Vandaag heb ik een boswandeling gemaakt in m’n herfstoutfit en ik heb in tijden niet zo’n leuke dag gehad eigenlijk :blush:

Alleen geen zin in wanneer het weer gaat regenen, alle bladeren van de bomen zijn gevallen en nat op de grond liggen.

13 likes

Ik ben vanochtend even gaan wandelen door het park hier. Hebben niet super veel natuur plekken, werd wel echt vrolijk van al die kleurtjes. heerlijk!

25 likes

Pumpkin spiced latte, beetje van mezelf en een beetje van Buisman (uit een zakje)

Edit: geen Huisman dus :wink:

13 likes

Welkom in mijn kweepeerfabriekje!

9 likes

Kan deze dag nog perfecter, ik zit nu onder een dekentje met mijn vriend op de bank Harry Potter te kijken met autumn glow thee terwijl het buiten regent en onweert. Alle kaarsjes zijn aan en mijn lievelings geurkaars van Voluspa(tip!) en straks eten we linzen en kikkererwten dahl met garlic en koriander naan🥰

19 likes

Haha, thanks. Goede autocorrect dit, met de groeten van Henny Huisman

2 likes