Als men nou eerst eens gewoon begint met de kerstverlichting laten hangen tot maart of zo, dat januari niet direct én zo donker is én zonder feestdagen in 't verschiet, dan scheelt dat al.
Superleuk! Waar heb je dat gekocht?
Ah top bedankt! Als ik daar toch moet zijn ga ik zeker even kijken of ze er nog liggen. Ziet er goed uit, leuk ook dat er lampjes in zitten.
wat schattig haha
Dit weer 
Heerlijk hè! Lekker op de bank met een karamel koffie. Ik geniet hier echt van.
Wat doen jullie met pompoenen? Ook zo zonde om ze binnenkort weg te gooien.
Opeten? Pompoensoep, taart, curry, gebakken, in de oven, puree, … Of weggeven als je ze niet allemaal opkrijgt?
Nee volgens mij zijn het vooral de sierpompoenen ter decoratie.
oh, jammer 
Vorig jaar rond deze tijd was ik in Indonesië , dus miste ik de herfst. En nu geniet ik hier zo intens van, de warme kleuren in het park, regen, koud… love it. Heb ik ook echt al zin in de winter, mijn handschoenen liggen klaar hoor Lets go
Nou hier is het erg koud geweest en mijn sierpompoenen staan buiten. Eentje is er inmiddels geploft en dat gaan ze op den duur allemaal doen als ze buiten blijven in de kou.
Mijne gaan gewoon de groene bak in.
Denk dat dit de enige oplossing is ja. Helaas.
Katten kunnen wel kwaad voor de pompoenen 
mijn kat maakt zijn nagels scherp aan de pompoenen.
Wat geinig dat je deze serie kent. Ik hoor echt nooit iemand er over, maar het is zo grappig en leuk gedaan!
Die weten niet wat ze hebben gemist. 
@anon42392789 @Marquez Omg ik had echt een obsessie met die serie als kind! Een vriendin had ze op dvd, en we hebben hem eindeloos vaak gekeken. We speelde het ook na enzo
Dit brengt echt herinnering terug!