Ik heb al een week lang zin in de herfst en snak nu naar truffel kruidnoten in bad. (Het liefst met regen op de ramen op de achtergrond).
heb nu al een aantal avonden via YouTube regen en haardvuur op de achtergrond aan. Heerlijk, en ook weer zin in pepernoten
Ik heb nog twee zakken (1 met kokos van Bolletje, 1 gewone bakkerskruidnoten AH), kan ik er iemand heel blij mee maken? Ik eet het niet vrees ik haha
Ohh ik was de kokos helemaal vergeten
Jaaaaa die zijn zo lekker!
Ik heb in de zomer al 2 sjaals gekocht. Ik ben toe aan de herfst.
Ik was vorig jaar ineens helemaal klaar met kruidnootjes met smaakjes / coating. Misschien teveel van gegeten. Denk dat ik dit jaar alleen maar naturel koop of met pure chocolade. Lekker met marsepeinthee erbij, heerlijk.
Vertel me meer. Smaakt het echt naar marsepein?
Ja ik vind van wel! Degene die ik bedoel is zwarte thee van het Duitse merk Niederegger. In de Marktkauf in Nordhorn was het in ieder geval voor Corona te koop, en als ik er dan was kocht ik meerdere pakjes. Het is er ook in rooibos maar dat vind ik niet lekker.
Via de website zijn ze ook te koop maar verzenden naar NL is prijzig helaas.
Teabar heeft ook nog marsepeinthee, die is los.
Ben niet verbaasd dat het uit Duitsland komt, maar daar kom ik toch binnenkort hopelijk kan ik 't vinden
Ohhh ik meld me ook weer in dit topic.
Nu het weer bijna augustus is krijg ik weer herfst vibes
Zoveel zin in heerlijke herfstwandelingen, kaarsjes aan etc.
Ben alweer bijna klaar met de zomer haha.
Ik ben echt blij dat deze zomer, tot nu toe klopt af nog redelijk oke is en niet zo bizar warm als vorig jaar en het jaar ervoor.
Enige waar ik absoluut geen zin in heb is dat het dadelijk om 16 weer donker is.
love it! zag dat het de komende dagen ook lekker onder de 20 wordt
Hmm, hier regent het en vanavond ga ik lekker een pompoenstamppot maken! Ik ben alweer klaar voor de herfst!
Ik ben mijn eigen pompoenen gaan kweken haha. Hopelijk komt er wat leuks uit voor in de voortuin in de herfst. Groeit wel idioot hard trouwens. Heb de zaadjes een maand geleden geplant!
ik ook! had eerst uien geplant maar die hebben we allemaal geoogst dus nu staan er pompoenen
wel spaggethipompoen, dat vind ik zo lekker uit de oven
mmmmm
na een regenbui gisteren opeens zulke herfstvibes. lekker afgekoeld naar een graad of 15/16. Heb echt zin in een PSL nu
Je weet dat Joanns nu ook internationaal shipt?
Ben echt in de verleiding om er herfst spul te gaan bestellen…