Het Herfsttopic

Ja ik bestel met regelmaat uit Amerika dus ben er mee bekend… Als je het van te voren wil berekenen dan is de website invoercalculator een goeie… Heb je een goeie schatting van wat de invoer je gaat kosten…

1 like

Vanuit de VS veranderd er eigenlijk niets. Invoer & btw moest ik sowieso al betalen bij het afhaalpunt. Alleen de afhandeling kosten zijn goedkoper geworden bij postnl. Dus scheelt mij iets!

1 like

Ik skeur op het moment ergens door noord Zweden. Het is hier 12 graden en de bomen beginnen al helemaal mooi rood en geel te verkleuren <3 krijg zo’n zin in de herfst.

20 likes

Ik ben begonnen aan Virgin River, maar dit lijkt me nou typisch zo’n herfst serie. Krijg er Gilmore Girl en Charmed vibes van. Klopt dat?:grimacing: Dan bewaar ik ‘m liever tot de herfst!:grinning:

Edit: ik krijg door dit slechte zomerweer wel weer zin in de herfst. Nog één hittegolf aub en dan ga ik in mijn psl mode.

3 likes

Ik heb paddenstoelen in mijn gazon. :open_mouth:

Ik had een paddestoel in m’n kamerplant haha

1 like

Mag het al? Mag het al?:heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

Ik hoop echt dat ik snel een eigen huisje heb zodat ik een herfstparadijs van kan maken met halloweenprullaria etc. :heart_eyes:

5 likes

Ik heb gister 1 grote pompoen en 2 kleine pompoentjes gekocht bij de Action :stuck_out_tongue: Mijn vriend snapte niet zo goed dat ik daar zo blij mee kan zijn hahaha

6 likes

Yes, mijn favoriete herfstmuziek voor onder het werken staat weer op repeat! :maple_leaf:

12 likes

Ik kon deze echt niet laten liggen bij de tk maxx hahahahaha :pleading_face:

30 likes

Ikea heeft ook een limited herfst hoekje :heart_eyes:

3 likes

Ik ben zojuist in Zürich helemaal natgeregend en heb hot chocolate gedronken bij Starbucks. Op en top herfst.

9 likes

Het was zo leuk bij tkmax.

Dit waren niet eens van alle schappen.

14 likes

Ik ben met begonnen met Sweet Tooth op Netflix, en dat is wel echt een serie met herfst vibes. Aanrader dus!

8 likes

Weet iemand of de TK Maxx in Almere stad een goed assortiment Halloween spullen heeft? Ze zijn allemaal zo ver weg van waar ik woon en die is het meest dichtbij mijn huis en wil er morgen heen rijden :slight_smile:

Mijn ervaring is dat het grotendeels overeenkomt met de andere vestigingen. Dus dan zou het nu wel zijn.

1 like

ik fietste net buiten en het rook zo lekker crispy herfstig buiten!
toen bedacht ik me, o ja het is 9 augustus best wel raar dit

goeie dag voor deze ook

5 likes

Ohhh word zo blij weer van dit topic!!!

Ik heb zo’n zin in de Herfst en ben vooral zó klaar met de lange, lichte avonden… ga nu al wekenlang bijna elke avond lekker op bed chillen met de rolluik dicht i.p.v. midden in de zon op de bank…. Heeeerlijk!
Kan ook komen omdat ik een baby heb van 4 maanden, maar dat terzijde :wink:

5 likes

Ik heb de herfst nog steeds niet voor gesloten veeklaard 🥲

4 likes