Stars Hollow vibes!!!
Dit is zo leuk! Onze tuin lag 1 jaar helemaal vol. Daarna leerde ik pas dat je de uitlopers hoort af te knippen zodat de plant meer energie heeft voor de pompoenen
Dus nog tipje wel voor als ie groter wordt
Haha goeie! Er zitten al best wat knoppen op die bloemen gaan worden, dus ik ga hem niet groter dan dit laten worden denk ik.
het weer werkt lekker mee vandaag. 
Pff laat de herfst maar komen met dit weer! Heb mn favo herfstthee al maar weer in huis gehaald haha, met dit weer kan dat prima! Ik ga denk ik ook maar eens een autumn to do list maken!
Pinterest bordje autumn maken, love it.
Ben nu wel benieuwd welke thee?
Kurkuma Chai van Yogi Tea! Heerlijk met een scheutje melk 
Ai die ken ik nog niet! Wel benieuwd nu.
Ik had pas mijn eigen chai kruiden gemaakt en dat was toch ook wel een lekkere chai!
Klinkt goed! Wat had je hiervoor gebruikt?
Ik vind het leuk om in de herfst en kerst leuke kanalen te volgen op YouTube. Hebben jullie tips?
Ik volg zelf al
Allison Bickerstaff
Alexandra Rodriguez
Zij hebben allebei vorig jaar leuke herfst en kerst vlogs geplaatst. Heerlijk om zo in Amerika te shoppen!
Dit weer vandaag 

Sunbeamsjessđ
we gaan binnenkort de kozijnen verven, heb speciaal gezegd dat we ook de voordeur moeten doen zodat ik zoiets kan ophangen:

Het regent hier al de hele dag heel hard, dus ik zit nu op de bank met een dekentje een geurkaars aan. Uiteraard staat dé appelkaneelcrumble ook in de oven. Ik word zo blij van dit weer 
Vandaag hele dag winterglow gedronken op 't werk, daar krijg ik ook direct najaarsvibes van
vind winterglow lekkerder dan autumn storm
Ik heb mân eerste erwtensoep binnen
aangezien het vandaag de hele dag eruit zag alsof het nacht was. Ik heb zelfs met een trui + regenjas gefietst! Nog heel even en ik kan mân lange broeken en truien weer aan. Heerlijk 
Die set zag ik ook nog!! Twijfel of ik terug ga van de week 
ik ben ook echt blij met het weer, baal stiekem dat het aankomend weekend weer iets warmer wordt