Het Herfsttopic

Ieh, klinkt wel heel ‘vol’, als je snapt wat ik bedoel?

Ja ik dacht inderdaad aan iets zoals notenpasta! Ik ga het eens proberen :slight_smile:

1 like

Ik leef helemaal op na die vreselijke zomer :biggrin:
Weer leukere kleding aan, jassen en sjaals, heerlijk!

5 likes

Aah zo lief! Ik post nog wel vrij weinig over Stockholm tot nu toe. Probeer nog een beetje m’n ritme te vinden

Ik ben zo confused omdat het de komende week weer 20+ graden wordt? Wilde vandaag net mn zomergarderobe inwisselen voor mn winterkleren maar niet dan he :woman_shrugging:t2:

2 likes

Huh wat? Hier was ik ook even niet op voorbereid.

Same!

1 like

GADVERDAMME

3 likes

Bijna heel volgende week hier :disappointed_relieved:

Ik kan niet tegen die verschillende temperaturen .
Heb lage weerstand en dat geschommel maakt me ziek :weary:

Ik ben ook wel een beetje klaar met dat mooie weer. Had gisteren 2 nieuwe truien gekocht. Ik had gezien dat het zondag 14 graden zou worden,dacht dat het daarna eindelijk wel kouder zou blijven. Wordt het daarna weer de hele week 20 graden en zonnig.

Ja same echt kuttttttt, heb nu al weer de hele week keelpijn dus voel de bui weer hangen

Ja… same

Mega vervelend! We moeten het maar accepteren ben ik bang :frowning:

Gaat moeder natuur herfst dit jaar overslaan? :sob:

Ik vind dat zonnetje wel zalig maar idd wat een kleding struggles. Heb me deze middag kapot gezweet terwijl het vanochtend 8 graden was ofzo…
En had donderdag net een heleboel zomerkleding opgeborgen.

4 likes

Het is hier nu echt super warm (29 graden :expressionless: )en ze hebben hier ijs met pompoensmaak​:drooling_face::drooling_face: om toch een beetje in de herfst stemming te blijven haha

3 likes

Ik vind dit juist een heerlijke herfstdag. Perfect om een boswandeling te maken.

Vandaag echt zalig weer ik ga in een lang oranje bruin geel rood gestreept kleed herfstblaadje spelen denk ik.
Nee ik ga naar een bierproef festival

4 likes

Zelf geraapt

12 likes

Ik vind het eigenlijk nog te warm voor deze tijd van het jaar (wat vandaag betreft). Het was hier 21 graden. Op zich we lekker, en ik kon zonder jas naar buiten. Maar normaal is het niet zo warm in oktober

3 likes