Het Herfsttopic

Dit weer vandaag :orange_heart::orange_heart::orange_heart:

5 likes

Sunbeamsjess😍

we gaan binnenkort de kozijnen verven, heb speciaal gezegd dat we ook de voordeur moeten doen zodat ik zoiets kan ophangen:

image

:fallen_leaf: :fallen_leaf:

24 likes

Het regent hier al de hele dag heel hard, dus ik zit nu op de bank met een dekentje een geurkaars aan. Uiteraard staat dé appelkaneelcrumble ook in de oven. Ik word zo blij van dit weer :maple_leaf:

4 likes

Vandaag hele dag winterglow gedronken op 't werk, daar krijg ik ook direct najaarsvibes van :smiling_face_with_three_hearts: vind winterglow lekkerder dan autumn storm

3 likes

Ik heb m’n eerste erwtensoep binnen :smiling_face_with_three_hearts: aangezien het vandaag de hele dag eruit zag alsof het nacht was. Ik heb zelfs met een trui + regenjas gefietst! Nog heel even en ik kan m’n lange broeken en truien weer aan. Heerlijk :heart:

8 likes

Even naar de action geweest en beetje warme kleuren kaarsen gehaald en de pompoenen!

19 likes

Die set zag ik ook nog!! Twijfel of ik terug ga van de week :joy:

1 like

Bij Tk Maxx hadden ze ook geweldige herfst/halloween items. Weet alleen niet of ze overal hetzelfde hebben maar echt een kijkje waard.

Stiekem kijk ik best wel uit naar ‘sweater weather’. Begin oktober ga ik de zomer items naar zolder verhuizen en haal ik de herfst deco tevoorschijn. Kan echt niet wachten!

1 like

ik ben ook echt blij met het weer, baal stiekem dat het aankomend weekend weer iets warmer wordt :cry:

5 likes

Gelukkig hier maar 1 dagje en dan gaat het weer regenen :ok_hand:

3 likes

Ik heb een middag vrij genomen, ga zo lekker de kaarsjes aanzetten, Twilight
kijken ( don’t judge) en vanavond wijn drinken en kaasfonduen :heart:

14 likes

Hahaha ik heb laatst alle twilight films achter elkaar gekeken, heerlijk

5 likes

Hahhaa iedereen klaagt over het weer en ondertussen zit iedereen in dit topic al handen wrijvend intens genietend onder een dekentje op de bank met een kop thee en speculaas/gemberkoekjes/appeltaart en kaarsjes aan.

23 likes

Mijn vriend en ik hadden het vandaag over het weer en concludeerden dat we, ondanks de niet hele warme zomer, eindelijk weer opleven nu het wat meer regent :see_no_evil: Koekjes aan het bakken, soepje eten, straks in bad met kaarsje aan, lekker onder een dekentje kruipen zonder weg te smelten.

10 likes

Ik heb net een flinke kop autumn storm thee gemaakt en zit nu met de kaarsjes aan The Bachelor te kijken :ok_hand:

2 likes

Voor de mede herfst liefhebbers, vraag me af of jullie mijn beeld herkennen.

Ik ben zelf (heel erg) introvert, en vind niets fijner dan lekker alleen thuis coconen, een beetje dagdromen, in de keuken rommelen en films kijken. Dat is waarom ik zo van de herfst hou, want het is toch klote weer, dus je “moet niets” en er is weinig te beleven buiten de deur.
In de zomer ( of bij “mooi” weer) voel ik altijd de drang om iets te moeten doen, waardoor ik uiteindelijk alleen maar tering overprikkeld en moe ben.
Kom echt tot rust in de herfst.

Ik ben benieuwd of er een relatie bestaat tussen introvert zijn, en de herfst geweldig vinden.

34 likes

Same! Met regen vindt niemand het raar dat je de hele dag thuis bent, en voel ik zelf die onrust ook niet zo.

(Sneeuw is ultiem niet weg hoeven, maar geeft ook weer een opgesloten gevoel omdat ik het dan eng vind buiten. Regen is niet eng.)

1 like

Ik ervaar dit ook, maar niet zo extreem zoals jij. Ik vind het vooral heel fijn dat we in een land wonen waarin je alle vier de seizoenen echt kan ervaren. Ik heb ook onwijs genoten van de zomer! Na een paar maanden een bepaald weertype ben ik altijd blij dat er een ander seizoen voor de deur staat. De herfst is wel 1 van mijn favoriete seizoenen door de kneuterigheid die jij benoemt😊

5 likes

Herkenbaar. Van mij hoeven al die festivals, bbq’s, zwemmen, strand, terrasjes en alle zomerse activiteiten niet. Geef mij maar herfst en winter.

2 likes