Weet iemand misschien waar en wanneer je in Limburg of Brabant appels kunt gaan plukken?
Heb mijn kamer al een beetje herfstachtig gemaakt! Maar wil nog langs TK Maxx om nog meer dingen te halen en wat geurkaarsen.
Wauw, wat een prachtige kamer heb je! Ziet er zo lekker gezellig en herfstig uit
Mooie posters heb je hangen!
wat cool, waar is die donkere poster van?
Thanks! Die is van aliexpress.
Dankjewel! Heb sinds een paar weken een nieuwe kamer dus ben nog vollop aan het decoreren, maar heb het iig al lekker herfstig gemaakt 
Dankjewel! 
Volgens mij is die jas vanaf volgende week in de aanbieding voor 30 ipv 45, dus ik zou de folder even in de gaten houden als ik jou was!
oeeeh heb je een link?
Dankje! 
Wij gaan altijd op de landelijke appelplukdag naar Culturafruit in Puth. Net onder Sittard in Limburg.
Maar is een landelijke dag dus wordt op veel plaatsen georganiseerd in september.
Ik ga dit weekend wandelen op de Veluwe. Zo’n zin in ( voor mij hoort de bloeiende heide ook bij de herfst).
Vanaf vandaag is de PSL weer te krijgen bij Starbucks in Amerika, zag op de Instagram van Nederland dat hij hier ook heeel snel is. ZIN IN

Oeeeeh i can’t wait! 
Ben ook benieuwd haha vind hem heel tof
Begin september vertelde een barrière mij 
Gewoon zelf maken!
€ 1,55 60% Off | Botanische Cactus Tapijt Muur Opknoping Moon Starry Paddestoel Grafiek Hippie Bohemian Wandtapijten Psychedelische Hekserij Home Decor
Weet iemand hier trouwens of ze bij Solow al halloween spullen hebben? Of wanneer dat komt?