Heel heel heel herkenbaar! Voelt zo geforceerd
Deels herkenbaar.
Ik ben ook introvert maar heb niet die drang in de zomer om er uit te moeten vanwege het ‘mooie’ weer.
In de herfst ben ik veel liever buiten. Ik woon in de buurt van een bos en dat ruikt zo lekker in de herfst.
Het is niet perse dat ik die dingen niet leuk vind, kan er best van genieten, maar ik ervaar altijd een enorme druk.
Je MOET naar buiten en het leuk hebben. Op een warme dag op de bank liggen en The Crown kijken “kan” eigenlijk niet.
In de herfst/winter valt die zelfbedachte druk helemaal weg.
Met een flanellen houthakkersbloes aan terwijl ik wacht op een nieuwe. Midden in de zomer is altijd het moment om winter kleding en schoenen te kopen
Ik ben juist extrovert, maar ik herken me verder volledig in wat je hier beschrijft. Vooral het niks moeten. Ik wil regen en gure dagen!
Mijn nachtdienst liep flink uit, dus ik dacht dat ik dan net zo goed gelijk naar de action kon gaan ipv vanmiddag als ik wakker ben. Maar goed ook, er waren nog maar weinig pompoenen:
De andere kleuren waren er helaas niet meer, aankomende week nog maar eens kijken
Haha ik heb precies dezelfde gehaald!
Hoe decoreren jullie al die pompoenen? Bij mij is het vaak een zielig stukje wat erg uit toon valt en daardoor minder leuk is
Ik heb gisteren kruidnoten gekocht! Kijk er al weken naar uit en was zo gelukkig toen ik ze zag liggen in de winkel. Nu nog wachten tot de Pumpkin Spice Lattes weer verkrijgbaar zijn.
Welke winkel??
Edit: ik krijg aankomende dinsdag te horen of ik coeliakie heb en wil zo graag nog pepernoten eten voordat ik ze misschien nooit meer mag!
Mocht je coeliakie hebben en je wilt nog pepernoten eten :
Er zijn tegenwoordig echt lekkere glutenvrije pepernoten op de markt gelukkig
Ja dat weet ik haha. Maar wil nog 1x de echte echte hahah
Begrijpelijk Ik heb ook voordat ik aan me glutenvrij dieet moest beginnen door coeliakie alles gegeten wat ik niet meer mocht daarna
Hema! Niet alle winkels hebben ze al binnen en in de winkel, maar vanaf maandag zouden ze in principe de winkel in kunnen/moeten.
Dat ben ik ik dus precies al weken aan het doen
Action heeft ze ook
Ja dat zei mijn collega ook maar die zei dat de datum erg kort was. Dus zij dacht dat ze van vorig jaar waren.