Het Herfsttopic

:orange_heart:

30 likes

Herfstplekje in de tuin gemaakt, ziet er toch gezellig uit op zo’n regenachtige dag. :jack_o_lantern:

33 likes

Bij koffietentjes gebruiken ze meestal poeder en soms ook pakken kant-en-klare chai. Een vriendin van mij vind de tiger spice (oranje) van David Rio het lekkerste. Die verkopen ze o.a. bij de Sissy-Boy. Ik wil die ook nog steeds proberen!

2 likes

Ik werd een half uur voor mijn wekker wakker en lag heerlijk daarvan te genieten, gaat ineens de bouw aan een huis hier in de straat van start, zo door mijn regengeluiden heen!

1 like

Vanmorgen een herfstige versie van m’n favoriete zachte suikerkoekjes gemaakt (vegan!):

Ohja, had ze wel paar minuutjes langer in de oven.

5 likes

Deze heb ik en die is inderdaad heel lekker :heart_eyes: gekocht hier bij een koffiezaakje id buurt waar ze hem dus inderdaad gebruiken om de chai te maken.

1 like


Als je van zwaardere zoete geuren houdt, ik kocht deze bij de zeeman voor 2.50 en hij is best lekker! Laatst rook ik in een tk maxx de yankee candle maple chai, daar doet deze me aan denken (maar dan sterker)

11 likes

Ik ben vanaf nu ook op Instagram onder de naam slordevos. :slight_smile:

11 likes

Ik probeerde je een pb te sturen, maar ik krijg een melding dat je geen berichten accepteert. Ik wil het ook wel hier neer zetten, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet fijn vindt (ivm herkenbaarheid?).

Misschien omdat mijn phone er eerst sloddervos van had gemaakt in plaats van slordevos.

Ik bedoel hier op t forum!

Ik ga ff de boel aanpassen.

Ik heb net een jas gekocht in een herfstkleur :smile:

Foto van de jas dicht

Hij is trouwens van de Wibra en kostte €20. Had niet verwacht daar zo’n jas te vinden. En nu ben ik stiekem bang dat mensen vinden dat de jas er goedkoop uitziet of het lelijk vinden. Ach ja… Ik vind hem wél leuk.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik eigenlijk helemaal niet zo van de herfst hield. Laatst had ik weer een dip en ik twijfelde over van alles en nog wat en ik wist niet waar het aan lag. Totdat m’n beste vriendin zei “Ehm [mijn naam], dit hebben we elk jaar… Het wordt weer herfst.” Toen ik dat besefte was het ook weer klaar. Ik merk nu ik dat geaccepteerd heb, ik de leuke dingen van de herfst ook beter kan zien en dit topic vind ik erg leuk😊

18 likes

Wat een goede aankoop! Die wil ik ook wel :smile:, staat je goed!

1 like

Ik vind vaak bij dat soort jassen dat je niet eens kan zien of het een goedkoop of duur exemplaar is (tenzij je kijkt naar sommige logo’s). Maar mooi kleurtje. @MeerChanelDanCoco ik heb het weer aangevinkt. :slight_smile:

2 likes

Dankje! Ze hebben hem ook in het zwart en met pied de poule. Ik zag dat @jel_nl ook een post ermee had op Instagram:

@anon42392789 ja je hebt gelijk. Ik hou ook niet van opzichtige logo’s, dus dat komt goed uit :stuck_out_tongue:

1 like

Leuke jas en staat je ook goed! Op de foto ziet hij er niet goedkoop uit.

Ik hou echt van de zomer en vind het altijd heel jammer als de laatste mooie zomerdag is geweest. Maar ik kan nu ook weer genieten van herfst. Op mijn werkkamer heb ik de hele dag een geurkaars aan staan en ‘s avonds ook in de woonkamer. Ik moet alleen nog chocolademelk kopen om warme chocomel te maken. Voel me hierdoor heel kneuterig, maar dat past wel in dit topic en deze gekke tijd.

2 likes

Die pied de poule versie is ook erg leuk zeg, vooral ook omdat het printje wat kleiner is. Maar ik mag geen jassen meer kopen. :stuck_out_tongue:

1 like

Was zo blij dat het zonnetje vandaag even heeft geschenen!

18 likes

Ik vind foto’s van gras met al die herfstbladeren altijd zo mooi. :orange_heart: