YAS mood.
Love the Addams Family
Ik wilde hier net komen posten dat ik ze vandaag ook in de Hema zag liggen !!!
De Ikea heeft ook herfstdingen, niet heel veel, maar die bruine geurkaars rook wel heel lekker. De pompoenen zijn van plastic, en het motief van het dienblad hebben ze ook op een theedoek
Ik zie op de site nog wat dingen: https://www.ikea.com/nl/nl/cat/hostkvall-collectie-54986/ ik heb de pasteivorm gekocht (voor de appelkruimel🍁)
Niets beter dan na een koude, natte wandeling een warme douche nemen.
En ik kwam deze tegen op insta, echt wat voor dit topic haha
ziet er erg cool uit maar vind het zo zonde om ze niet te gebruiken om mee te koken uiteindelijk, of doe je dat dan wel?
zon ding is vet zonde om weg te gooien nadat de herfst voorbij is, kan het niet over mn hart verkrijgen om dat te doen haha
Is pompoen puree ondertussen al te krijgen in de gewone supermarkt of nog steeds alleen online? Dit weer vraagt om pumpkin spiced latte.
Albert Heijn verkoopt pompoen puree in een potje bij de babyvoeding. Is gewoon van hun huismerk en de inhoud is alleen maar gepureerde pompoen. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar lijkt me prima.
Hier ook een coeliaaaak. Maar helaas nooit meer de échte pepernoten smaak kunnen evenaren. Vooral chocoladepepernoten. Absoluut van genieten nu het nog kan!
Ps misschien kunnen we een keer een coeliakentopic openen? Of is dat te niche?
Toevallig vandaag een hele gave regenjas gespot bij de Hema (in het echt is ie iets mooier groen):
Ennn afgelopen week deze al besteld om nooit meer te kunnen klagen dat het te nat is buiten:
Herfst here we come
Die regenjas is tof inderdaad!
Vanavond lekker serie gekeken met waxinelichtjes aan en de eerste herfstgeurkaars laten branden. Kreeg meteen een cosy gevoel.
Ik zou niet meer weten hoe ‘echte’ pepernoten smaken zo lang eet ik al glutenvrij maar vind de chocolade pepernoten in de ‘pepernoten winkels ‘ in oa Rotterdam centrum hebt erg goed!
En een topic openen is misschien juist wel handig! Ook voor tips e.d toch
Ik zou een topic ook tof vinden! Weinig glutenvrije eters in mijn omgeving
Ik heb een topic aangemaakt/aangevraagd! Nu hopen dat ie wordt goedgekeurd
Weet iemand misschien waar en wanneer je in Limburg of Brabant appels kunt gaan plukken?
Heb mijn kamer al een beetje herfstachtig gemaakt! Maar wil nog langs TK Maxx om nog meer dingen te halen en wat geurkaarsen.
Wauw, wat een prachtige kamer heb je! Ziet er zo lekker gezellig en herfstig uit
Mooie posters heb je hangen!
wat cool, waar is die donkere poster van?
Thanks! Die is van aliexpress.