Het Herfsttopic

Dankjewel! Heb sinds een paar weken een nieuwe kamer dus ben nog vollop aan het decoreren, maar heb het iig al lekker herfstig gemaakt :blush:

3 likes

Dankjewel! :blush:

Volgens mij is die jas vanaf volgende week in de aanbieding voor 30 ipv 45, dus ik zou de folder even in de gaten houden als ik jou was!

1 like

oeeeh heb je een link?

1 like

Dankje! :blush:

Wij gaan altijd op de landelijke appelplukdag naar Culturafruit in Puth. Net onder Sittard in Limburg.
Maar is een landelijke dag dus wordt op veel plaatsen georganiseerd in september.

1 like

Ik ga dit weekend wandelen op de Veluwe. Zo’n zin in ( voor mij hoort de bloeiende heide ook bij de herfst).

2 likes

Vanaf vandaag is de PSL weer te krijgen bij Starbucks in Amerika, zag op de Instagram van Nederland dat hij hier ook heeel snel is. ZIN IN :pleading_face: :heart_eyes:

11 likes

Oeeeeh i can’t wait! :maple_leaf:

1 like

Ben ook benieuwd haha vind hem heel tof

Begin september vertelde een barrière mij :heart_eyes:

1 like

Gewoon zelf maken!

€ 1,55 60% Off | Botanische Cactus Tapijt Muur Opknoping Moon Starry Paddestoel Grafiek Hippie Bohemian Wandtapijten Psychedelische Hekserij Home Decor

2 likes

Weet iemand hier trouwens of ze bij Solow al halloween spullen hebben? Of wanneer dat komt?

nergens op gebaseerd maar vermoed begin september toch wel

1 like

Welke folder had je dat trouwens gezien? Handig om te weten haha

1 like

Die van volgende week! Dus niet die er nu nog is haha.

Jaaa precies haha. Ik bedoel meer hoe je dan aan een folder komt van volgende week :smirk: (aangezien ik die dus niet zie)

Ik heb echt zin om op een regenachtige dag deze cake te gaan maken

Afgelopen jaar had ik de carrotcake al gemaakt en die was echt zo lekker.

4 likes

Ik werk er en heb de folder dus ook al binnen haha

1 like