Het slaat ook gewoon nergens op, 20+ graden half oktober. IK.STEM.TEGEN.
Nooooo
Ik ook⦠ben er helemaal klaar mee!!
Ik wil herfst
mijn favoriete herfstschijf

oooh ik was deze helemaal vergeten, zo leuk <3
Volgende week wordt het weer kouder! Gaat ook wel gepaard met een hoop regen zo te zien, dat is dan weer jammer haha. Al is regen wel lekker als je niet naar buiten hoeft, dat getik op de ramen is zo rustgevend.
Ik kan niet wachten!!
Heeeerlijk dat het eindelijk kouder wordt! Vandaag was het weer nog wel lekker, ben naar het bos geweest en daar ruikt het al wel echt naar herfst <3 we werden ook al bekogeld met vallende eikeltjes.
Ja ik hoop vanaf woensdag iig
Beetje jammer dat het nou alsnog warmer blijft de komende dagen⦠Ach het wordt vanzelf koud. Ik blijf in ieder geval stug mijn geurkaars branden die naar een soort kruidige cake ruikt.
Had hetzelfde plan, vanmiddag speculaascake gemaakt
Ik word eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig van dit soort temperaturen in Oktober en de temperaturen die wij in de zomer hebben gehad. Doet mij denken aan klimaatverandering. En dan ben ik bang dat het langzaamaan erger wordt
Van het weekend liep ik door de stad en ik dacht echt precies hetzelfde. Ik had berichtjes op mān telefoon dat vriendinnen van het weer gingen genieten, zo lekker. Maar ik dacht alleen maar, dit klopt niet jongensā¦
Buiten dat ik niet zo van het warme weer houdt vond ik het ook zorgelijk.
Dat hoor ik ook heel veel. Ik krijg het idee dat mensen de ernst niet inzien van klimaatverandering en dat ze opwarming wel lekker vinden. Ik zag wel dat het nu weer wat koeler wordt en ik ben daar echt aan toe.
Ik weet niet wat statistieken hierover zeggen maar voor mijn gevoel is dit niet een uitzondering hoor. Ik ben rond deze periode jarig en ik heb heel vaak 20+ graden op mijn verjaardag gehad. Maar goed misschien heeft mijn herinnering van 2x, altijd gemaakt net als dat ik denk dat het vroeger iedere kerst sneeuwde.
Volgens mij is dit best wel een uitzondering. De gemiddelde temperatuur in Oktober hoort onder de 20 graden te zitten. We hebben deze maand al een aantal records verbroken. Misschien denk ik dat ook omdat het nauwelijks heeft geregend deze maand. Volgens mij hebben we nog steeds eem flink neerslag te kort. Het tekort van de afgelopen zomer hebben we namelijk nog steeds niet aangevuld.
Ja nog steeds een tekort aan neerslag! Ik maak me er ook veel zorgen over en ik check meermaals per dag of we binnenkort niet toch die langverwachte regenperiode gaan krijgen. Het ziet er naar uit dat het vanaf volgende week eindelijk gaat regenen. Ik kijk er naar uit
Ah dat wist ik niet! Gelukkig zakt het dan nu weer en vanaf volgende week schijnt het te gaan regenen.