Love it!
Thanks! Zo jammer dat het weer volop zomertemperaturen zijn hier.
Ik ga dit weekend appels plukken en er dan appeltaart van bakken echt zin in
Ik ben sinds het nieuws van de HEMA al elke dag langs geweest om te kijken of het Halloween spul er al is😅. Het is ook maar 5 minuten lopen van mij vandaan haha
Je kan ook even aan een medewerker vragen wanneer ze het in de winkel gaan leggen. Vaak staat het al een tijdje klaar in het magazijn. Als ze een beetje aardig zijn mag je misschien al wel iets hebben voordat het in de winkel ligt!
Jaa daar zit een probleem haha, ik durf niks te vragen aan medewerkers of mensen …
Toen in een aantal jaar geleden bij de HEMA werkte kwamen de seizoensspullen pas in de winkel zodra de folder in ging (of de avond van te voren als het veel was). Klinkt op zich wel logisch dat het nog steeds zo zou gaan? Hoef je alleen de folder af te wachten in plaats van steeds naar de winkel te moeten
En de Tiger had ook nog niks. Ik hoop stiekem dat ze dit jaar weer die ‘poppenhoofd’ plantenpotten verkopen nu ik wel ze kwijt kan thuis.
De Fall 2021 mix staat online, vind die animatie zo leuk dat ik hem al 3x vanaf het begin heb afgespeeld op mn tv
Hier in de buurt verkopen mensen hun pompoenen. Denk dat ik van de week toch maar ga kijken en een lekkere pompoenstoof ga maken. Geurkaarsje aan en ik ben herfst reafy
Net maar even de tuin alvast herfst klaar gemaakt. Nu nog wat pompoenen en ik ben helemaal happy.
En @keekie @DaintyDream en weet nog niet wie meer. Het zou officieel aankomende week in de winkels moeten liggen maar wij hebben het nog niet eens binnen. Dus schiet je niet veel mee op.
Wij hadden overigens wel veel ingetekend dus hopelijk andere ook en is t niet meteen weg.
Mijn man, dochter (3) en ik hebben vandaag appels geplukt en het was zo leuk!
Omdat het een koud voorjaar is geweest konden er alleen nog Elstars geplukt worden bij de boomgaard waar wij waren, dus ik denk dat we nog een keertje gaan appels plukken dit seizoen.
We hebben 4 kilo Elstars zelf geplukt, wat Goudreinetten en handperen in de landwinkel gekocht, nog een grote oranje pompoen en wat lekkere kaas en broodjes. We waren deze keer (voor het eerst) in Bemmel. Hele fijne plek, wat mij betreft een aanrader.
Die hondenkoppen
Jaaa zo leuk dat-ie er is!
Ik had mijn zinnen gezet op een oranje chrysant voor bij de voordeur, zonder dat zou het niet als herfst voelen dit jaar😅 en aangezien ik de komende tijd geen tijd heb om tien winkels af te gaan heb ik de eerste de beste gekocht, al half uitgebloeid en met ook witte bloemen. Alsnog heel blij mee😍