Nou mijn zomervakantie is geweest en nu helemaaaal klaar voor de herfst. Volgend weekend lekker appeltaart bakken en ik hoop de houtkachel voor het eerst aan en dan met een stevige rode wijn op de bank. Zin an
Was net bij de supermarkt en daar hadden ze pompoenen, meteen ingeslagen en nu ik er toch was ook meteen allemaal herfst thee meegenomen. Zegt de jongen achter de kassa: Zo! Jij hebt zin in de herfst! Op een hele enthousiaste manier. En ik: zeker weten!
Heeerlijk! Die pompoen bij de tv is geweldig
Vandaag eindelijk m’n eerste pumpkin spice latte van het jaar op
Alex Rainbird op YouTube en dan z’n herfst afspeellijsten! Gelijk een mooie achtergrond op je tv
Waar zijn je pompoenen van? Echt te leuk gedaan
Dat kussentje is zo leuk!
Te leuk!
Ik reed vanochtend over een pompoen heen, ook herfstig
Ik heb een egeltje in de tuin
Echt peak herfst.
Een tuin met alleen tegels?
Gaan er nog mensen appels plukken dit weekend? Ik ben vorig weekend geweest en heb een beetje een rare week achter de rug, dus ik sla dit weekend over.
Wel wil ik vandaag een appeltaart maken.
Gisteravond lukte het me om de mokken van Hema los te bestellen en volgens Hema is dat pakketje ook de deur uit. Hopelijk worden ze vandaag ook echt bezorgd want die pompoenmokken zijn zo leuk!
Bij ons kan het pas vanaf 16 oktober meh
Waar ben jij geweest?
Ik ben in Ressen / Bemmel geweest vorige week bij Landwinkel de Woerdt.
Normaal ga ik naar Nieuw Slagmaat, zij hebben dit weekend appelplukdagen.
Olmenhorst is al 2 weken open, ze peren waren alleen nog niet plukbaar.
Ik ga morgen!
Ja ik denk dat het misschien dit jaar wat langer doorloopt.
Eerdere jaren had ik op deze datum al lang appels geplukt, maar dit jaar was het qua seizoenen anders dan normaal. Het is in het voorjaar vrij koud geweest en in de zomer was ook minder warm dan normaal. Veel appels en peren hebben nog wat tijd nodig.
Vorige week konden wij ook alleen Elstars plukken, de andere appels zouden vanaf deze of volgende week pas klaar zijn helaas.
Het maakt het misschien wel makkelijker voor mensen die eerder verhinderd waren, en die nu meer mogelijkheden hebben om te gaan.