Het Herfsttopic

1 like

De albums Folklore en Evermore van Taylor Swift vind ik echt herfstvibes hebben! Er was ook een herfst spotifylijst van hier trouwens, voor wat inspiratie misschien:

8 likes

Hahaha dit had ik ook vandaag!!!
Geweldig topic dit, herfst is ook echt mijn favo seizoen :star_struck: was vandaag alweer helemaal in de thee met kruidnoten en een dekentje stemming

2 likes

Radical Face!

1 like

Nu morgen de herfst begint maar de pompoenen van zolder gehaald :mushroom:

16 likes

Ik kwam de herfst tegen in Spanje :grin: :maple_leaf:

31 likes

Voor mijn gevoel is de maand echt snel gegaan. Heb helemaal zin in oktober. :heart_eyes:

2 likes

Ja eens! Voor mijn gevoel is de maand supersnel gegaan. Misschien omdat er nog een paar relatief warme dagen bij zaten?

Ik geniet in ieder geval enorm van de koele ochtenden nu waarop het nog donker is als je wakker wordt. En heel veel zin in oktober inderdaad!

2 likes

22 likes

Oh inderdaad! Stond vanmorgen op en had het gewoon koud en ergens vond ik dat ook wel even fijn. Ben je meteen goed wakker.

Normaal begin ik de dag met een glas water en een cappuccino, maar vandaag echt even zin in thee.

Straks even kijken bij de bloemenwinkel of ze al leuke pompoenen hebben liggen. Laat de herfst maar komen!

1 like

Hier staat er nu een deel!

11 likes

Nou mijn zomervakantie is geweest en nu helemaaaal klaar voor de herfst. Volgend weekend lekker appeltaart bakken en ik hoop de houtkachel voor het eerst aan :heart_eyes: en dan met een stevige rode wijn op de bank. Zin an

5 likes

Was net bij de supermarkt en daar hadden ze pompoenen, meteen ingeslagen en nu ik er toch was ook meteen allemaal herfst thee meegenomen. Zegt de jongen achter de kassa: Zo! Jij hebt zin in de herfst! Op een hele enthousiaste manier. En ik: zeker weten! :star_struck:

13 likes

Dagje vrij en het thuis meteen herfstig gemaakt :maple_leaf:

80 likes

Heeerlijk! Die pompoen bij de tv is geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Vandaag eindelijk m’n eerste pumpkin spice latte van het jaar op :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Alex Rainbird op YouTube en dan z’n herfst afspeellijsten! Gelijk een mooie achtergrond op je tv :orange_heart:

3 likes

Waar zijn je pompoenen van? Echt te leuk gedaan :heart_eyes:

1 like

Dat kussentje is zo leuk!

3 likes

Te leuk!

1 like