Het Herfsttopic

Op de website!

7 likes

Thanks!! Direct de pompoen potjes besteld… zijn echt mega leuk!

1 like

Ik heb de pompoenpotjes ook besteld, dank voor de tip!
En er staat nu een appeltaart in de oven. :drooling_face: Het ruikt zo lekker in de keuken.

Mijn dochter ‘hielp’ en omdat ze net 3 is, heeft ze natuurlijk nog veel begeleiding nodig.
Maar ze vond het superleuk om te helpen met kneden (nadat ik het deeg al had gemaakt), appels te wegen, de rozijntjes bij de appel te doen en om de appels op het deeg te kieperen. Ik had een klein restje deeg over en heb met een blaadjesuitsteker kleine eiken(?)blaadjes uitgestoken en in het midden gelegd. Hopelijk wordt het mooi.

6 likes

Ohja die witte was er ook nog! Hopelijk volgt die snel!

Er is (of was) vertraging met de halloween spullen. We zouden ze nu pas week 40 binnenkrijgen. Hopelijk volgt de witte pompoen dan nog.

3 likes

Ohhh die witte is ook groter!
Die wil ik ook nog wel ja. :smiley:

Mijn dochter: “kunnen we nu appeltaart eten? Ik heb al zoooo lang gewacht!”

Ding is 5 minuten uit de oven :rofl:

4 likes

Appeltaart warm is toch het allerlekkerste… hihi… Snap je dochter wel!

3 likes

Haha ja, warme appeltaart is heerlijk! Maar ik krijg er dan geen mooie punten uit helaas.

Appeltaart lijkt goed gelukt. De blaadjes zijn niet meer heel goed zichtbaar vanwege het rijsmiddel in het deeg maar het zal vast lekker smaken.

Het houten ding met pompoenen is geïnspireerd door de post van @DaintyDream .

40 likes

Deze gekocht vandaag op de markt, voor in de tuin. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Vind ze zo leuk haha, maar kon ze steeds nergens vinden. Alleen los of in een boeket ? Vandaag eindelijk gevonden.

:maple_leaf::fallen_leaf::mushroom:
Heb ook al een pompoen in de tuin en wil nog een paar kleintjes. Bijna herfst ready :yum:

17 likes

Ik had geen zin meer in het warme weer, dus lekker de herfst in huis gehaald vandaag

10 likes

Die bloemen zijn ook zo mooi :star_struck:, heel gezellig!

1 like

Waar zijn die pompoenen van? :blush:

1 like

Spiced Gingerbread kaars staat aan met een herfstmuziekje, dekentje op de bank met de outdoor folder van de Bever. Zoo fijn. Ik wil ook leuke herfststukjes en een krans op de deur maar moet me even inhouden tot kerst als we (hopelijk) niet meer in een verbouwing zitten.

4 likes

Action, maar al in juli gekocht.

Ze zijn vaak uitverkocht en bij mijn Action lag er zelfs al gauw een heel ander product in het schap, maar zag ze van de week weer! Helaas voor mij alleen de feloranje pompoenen en die heb ik al haha. Maar ze zijn er dus nog wel. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

En geen soggy bottom :drooling_face:

49 likes

Ik hou niet van appeltaart, maar dit ziet er wel goed uit hoor :star_struck:

1 like

21 likes

Net voor het eerst appels geplukt! Vond het leuk, maar je bent er wel snel klaar. Helaas geen plek meer op het terras dus we waren na een uur weer weg denk ik. Had er misschien wat meer van verwacht, maar weet ook niet precies wat dan wel. Oh, en megaaaaaaaa veel kinderen.

Inderdaad echt zo’n perfecte taartpunt :drooling_face: Het voorste stukje van mijn appeltaartpunten ligt altijd als een soort crumble op het bord.

3 likes