Ik had ergens gelezen dat dit 1 keer in de 29 jaar geloof ik voorkomt. Dus wat dat betreft, is het dus vaker gebeurd, maar niet zo lang. Maar goed, ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie mooie weer
Gisteren een echt herfstdagje gehad!
Daar dan pasta met geitenkaas en walnoten van gemaakt en dan onder een dekentje met thee.
zalig
Daar ben ik wel blij mee. Het wordt gelukkig al een stuk koeler en de regen zal ook wel enigszins helpen. Denk dat het wel even duurt om het tekort aan te vullen.
Ik hoop echt dat dit waar is.
Ik vind het eindelijk koud! Het is nu 13 graden.
Ik ben eigenlijk echt een zomermens maar ik vind het zo heerlijk om die frisse lucht nu weer in te kunnen ademen. En het licht is zo mooi steeds.
Heerlijk dat het afkoelt!
Ik heb vorige week kastanjes geraapt, zowel wilde als tamme.
De tamme heb ik in de oven gepoft en opgepeuzeld op de bank terwijl ik Boer zoekt Vrouw keek. Dat voelde best wel fijn en herfstig <3
Weet iemand nog wat herfstige nummers voor mijn herfst-afspeellijst? Ik heb een spotifylijst voor alle seizoenen behalve het mooiste, haha.
Zal mijn herfstliedjes hier ook delen wanneer ik wat vind.
Chasing cars?
Autumn leaves van Ed Sheeran?
Wake me up when September ends van Green Day
Ik vind alles van de Paper Kites best herfstachtig.
Op dit moment vooral yankee candle pumpkin triffle.
Ze zijn duur maar absoluut het geld waard.
Bath and Bodyworks kaarsen blijven mijn favoriet, gelukkig ook redelijk makkelijk te bestellen
Niet echt kaarsen maar ik ben dol op scentchips. Pie crust en pumpkin.
Ok om 6 uur beneden zitten is kut maar met kerstlampjes aan en donker buiten is het zoooveel gezelliger! Ik ga straks weer naar een Intratuin kerstshow. Zaterdag ook al geweest.
Waar bestel jij ze altijd?
Ik bestelde ze altijd op collectors company, maar zie nu dat ze ermee stoppen
Ik ken ook mensen die bij cozy-favorites hebben besteld dus die is ook betrouwbaar!
Dankjewel!!
Wat een troosteloos weer buiten hè.
I LOVE IT