Mijn toilet heeft een herfst upgrade gekregen
Twijfelde of ik ‘m in dit topic of het geurkaarsen topic moest plaatsen, maar volgens mij zit er redelijk wat overlap qua mensen tussen die twee topics haha.
Deze kaars gaat vanavond aan! (En de pompoenen zijn van Hema)
Vandaag naar het tuincentrum geweest met man en kind voor wat herfst plantjes voor op het balkon. Daar lekker warme chocolademelk gedronken en een taartje gegeten zo gezellig.
En als het goed is kan ik komende week wat dingetjes van mn herfst bucketlist afstrepen. We gaan een weekje naar de Veluwe in een huisje met hottub en daar in de buurt is een pompoen boerderij en een pluktuin. Verder hopelijk ook wat mooie boswandelingen maken en kastanjes zoeken en paddestoelen kijken. Zin in!!
Vallen de armen ook lang? Vind ze op de foto zo kort lijken en als je ze in die zakken doet maakt het natuurlijk niet uit maar kan me voorstellen dat ik niet altijd zo op de fiets wil zitten. Ik draag nu een mannen regenjas omdat alle vrouwenmodellen die ik tot nu toe heb gepast niet eens tot mijn polsen kwamen (1.80m dus niet eens extreem lang).
Ik vond ze wel vrij lang vallen en je kan ze ook strakker en wijder maken.
Ik heb alleen geen idee of ik lange of korte armen heb dus daar kan ik je niet mee helpen
Wat een zalige dag.
Geurkaarsjes de hele dag, herfstthee uit mijn pompoenmok van HEMA, vestje aan.
Mijn dochter was niet blij want ze wilde buiten spelen, maar het regende zo hard dat dat echt niet ging. Toen stelde ik voor om samen regendruppels en parapluutjes te gaan schilderen met waterverf en dat vond ze heel leuk.
En nu zitten we weer samen op de bank met thee en wat lekkers, ik ben een deken aan het haken.
Leuke prijzen ook
(En dan bedoel ik dat middelste ding op de bovenste plank)
Ja die is absurd duur haha
Ik dacht dat het wel weer tijd was voor een stoofpotje, is het na 4 uur nog steeds niet goed😫 normaal is ie al-tijd perfect…
Dan maar mokkend een herfstwandeling naar de super
Bij welke intratuin is dit? De mijne had echt helemaal niks en ze begonnen vorige week maandag al aan de kerstspullen
Emmen was dit. Ze waren as we speak bezig met de kerstspullen in de schappen te zetten.
Ik hou er echt van dat alle foto’s in dit topic zo’n beetje oranje zijn
Oh jammer, Emmen is een beetje ver weg voor me. Maar thanks! En ik ben vast niet de enige die kerst spullen in oktober niet kan waarderen, haha
Oeh die kat
Ik weet niet meer precies wie het was/waren, maar er werd hier eerder gepraat over zelf appels plukken. Ik ben gisteren dus voor de eerste keer naar een appelplukdag geweest en het was geweldig, dus bedankt voor de tip! Er was daar ook en boerderijwinkel en een superleuk terras. En ik word echt blij van het regenachtige weer vandaag. Geslaagd weekend!
Ik vind het ook echt fijn dat het vroeger donker wordt. Heerlijk de kaarsen aan en gezelligheid in huis. Mijn vriend vind het vreselijk, al die regen etc, die zweert echt bij de zomer.
Googelen op appels plukken of appel pluk dagen