Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen op onze herfst wedding maar zien soms door de bomen het bos even niet meer. Hebben jullie leuke herfst decoratie ideëen? We trouwen in het bos, mag alle kanten op gaan als het maar cosy herfstig is. We hebben de meeste Pinterest dingen al wel gevonden (boomstammetjes, kaarsen in potjes etc.) en ik merk dat we vooral eucalyptus en bloemen mooi vinden maar we zoeken wat meer richting DIY dingen die we ruim op tijd kunnen maken.
Zo lekker is deze! Ik vroeg me af, heb jij ook ervaring met een ‘dirty chai latte’ maken met deze mix? Dus met espresso erbij?
Niceee, ik heb het poeder ook besteld dus cant wait dankje!
Ahh dit is zo mijn seizoen. Ik geniet zoveel de afgelopen dagen
Dit is mijn droom! Maar mijn vriend wil niet trouwen hahahaha, ik zal mijn pinterest delen Niet alles is herfstig, maar veel wel, misschien zie je wat leuks!
Ik heb die film al jaren op m’n laptop staan kon ‘m zelf ook niet op een streaming platform vinden, had het namelijk liever op de tv gekeken
Wat een gezellig hoekje en wat is jouw kat een beauty!
Er is een nieuw seizoen van mijn favoriete herfstserie, The Good Witch. Ben zo blij
Hele leuke dingen gevonden op je bord! Thanks!
Ik houd echt van dit topic. Word zo blij als ik hier doorheen scroll. Herfst is zo fijn
Dankje!
Het is de laatste dagen wel echt ultiem herfstweer! Vorig jaar was dat niet zo toch?
Nee volgens mij niet! Hadden dacht ik best een lange nazomer.
Ik kan niet wachten om thuis te zijn, heb eindelijk een avondje helemaal niks. Kaarsjes aan en lekker lezen.
Ik sprak gister iemand en zij zegt dat ze niet weet hoe ze deze periode door moet komen. Ze geeft alleen om zon en warmte, en het duurt nog een tijd voor dat terug is. Ze vindt dit ‘de ergste tijd van het jaar’ en gaat op korte termijn nog op vakantie naar een zonnig oord.
Het is sneu voor haar maar ik snap er zo ontzettend weinig van. Mij kan je echt niet blijer krijgen dan dit.
Ik kan heel slecht tegen hitte en voel me zo beperkt in mijn activiteiten als het warm is. Met dit weer leef ik helemaal op. Het enige nadeel is dat ik nu mijn was niet buiten kan drogen, maar daar kom ik wel overheen.
Ja ik ben zo blij dat ik dit weer prettig vindt. Want uiteindelijk is het vaker in Nederland ‘slecht’ weer dan goed weer.
Ik liep samen met mijn vriend de supermarkt uit en het regende en ik zei nog ‘ik leef voor dit weer’ en hij moest lachen terwijl een mevrouw mij hoofdschuddend aan keek.
Ik vindt het gewoon zo rustgevend.
Gisteren had de Hema echt wel wat spullen voor Halloween! 3 rijen vol, was echt leuk, ik heb zelf niks gekocht
Zo herkenbaar die laatste alinea. Zeker icm de druk van buitenaf dat je leuke dingen móet doen want het is lekker (?) weer.
Mijn moeder heeft volgens mij nog gekampt met burn out/depressie en die donkere gedachten/moeheid/etc spelen meer op in de herfst/winter. Daarnaast heeft ze een wat donkerdere huid en dus neemt ze al minder vitamine d op waardoor ze zo’n daglicht lamp heeft aangeschaft om het wat te verbeteren. Ik snap dus wel dat mensen het moeilijker hebben als de dagen korter worden en het weer zo mottig is