Gisteren een appeltaart gebakken. Vind dat ook altijd als écht herfst voelen
Ik ben naar Ressen geweest! Ik vond een lijstje met locaties online, als je zoekt op ‘de fruitigste dagen’.
Eerste sjaaldag Dit zijn echt mijn lievelingsdagen om een stukje te moeten fietsen; dikke trui aan, sjaal en dan een fris maar lekker windje. Volgende keer alleen nog een zonnebril erbij, lekker laag zonnetje.
@Sedana Jaaaaa Ressen / Bemmel is heel erg leuk, daar was ik laatst.
Aankomende zaterdag kan je nog plukken als je wil. Het versgeperste appelsap dat daar verkocht wordt is ook enorm lekker.
Ik geniet zo van jullie foto’s met appeltaart, heb helemaal zin om er ook een te gaan bakken hahah. Misschien ga ik wel een appelnotencake maken, iets minder werk
Gefietst en gewandeld vandaag, was echt heerlijk. Het is allemaal nog erg groen dus kan nier wachten op de verkleuring!
Dit klinkt echt heerlijk! Heb je hier een recept van?
Omg! Ik wil ook het recept!
Ik zat hier ook al naar te kijken.
Heb nu eentje van Ilse Jacobsen en die is echt geweldig, maar wil eigenlijk nog een extra omdat ik zoveel buiten loop. Vind alleen veel andere wat meer plastic jassen vaak zo zweterig/ toch niet zo regenbestand als mijn huidige.
Gebruiken jullie deze echt alleen voor fietsen of ook langduriger en bevalt deze dan ook? Want ja trek ook vaak een regenjas aan als er alleen regenkans is, wil dan ook dat hij lekker zit.
Oeeh ik zie dat dit een half uurtje rijden van ons vakantie adres is en ik ben zaterdag jarig dus wel een leuke verjaardagsactiviteit!
Ik zit nu ook op de Veluwe! Met man en kind, in een huisje met jacuzzi. Zo heerlijk !
Naar welke pompoenboerderij ga jij? Wil ik ook wel doen
Ik heb het vanavond gezellig voor mezelf gemaakt met eigen gemaakte pompoen soep (zelfs zelf de pompoen geplukt op het veld) en met Practical Magic
Het is hier zó Herfstig !
Ben de afgelopen jaren de hele wereld rond gereisd, maar wat word ik intens blij van deze fijne vakantie in eigen land!
waar is dit?
Omg ik heb die film vroeger echt kapot gekeken
Gewoon boerencake met speculaaskruiden en op de gok 2 elstarappels, heel veel rozijnen en handjes walnoten ahhaha
Ja iets aan die film is zo wholesome feel good
sisterhood