Het Herfsttopic

Leuk!! Ik had pompoenboerderij Kids de Jong gevonden in Ederveen. Geen idee of het wat is hoor. We gaan denk ik komend weekend.

1 like

Op de Veluwe, verschillende plekken / bossen.

1 like

Net een chai latte gemaakt met de aangeraden mix, echt heerlijk :heart_eyes: ik had alleen een beetje te veel schuim :sweat_smile: Ik heb hem gekocht bij de Sissy-Boy, gewoon in de winkel.

16 likes

Nog nooit gehad; waar smaakt een chai latte naar? Ik dacht dat het een soort thee was maar dit ziet eruit als koffie. (Voel me nu super dom haha, sorry).

2 likes

Ik heb dit gisteren gegeten en vond het zo lekker herfstig! Geroosterde pompoen met een beetje kaneel, cashewnoten, linzen en ik had de cottage cheese vervangen door feta (er bij gedaan in de oven). Echt zo’n warm kruidig bakje comfort food, en super simpel. Lijkt me ook lekker met geitenkaas.

5 likes

Mijn moeder vergelijkt het altijd met warme chocomelk.

Maar het is een kruidig thee met suiker en melk. Over het algemeen is het zwarte thee met kaneel, gember, kardemom, kruidnagel. Bij sommige kan er ook nog anijs of zwarte peper in zitten

2 likes

Gister was een top dag, wandelen in het park (helaas nog wel heel groen), pompoen taart/cake gebakken en mijn knappe hondje voor Dierendag op de foto gezet met de pompoenen haha.

52 likes

Het lijkt hier inderdaad koffie, de havermelk heeft een bruin kleurtje. En inderdaad wat @Schaakmat zegt, kruidige, zoete thee met melk! Misschien leuk om een keer te proberen bij een koffiezaakje.

3 likes

Ja hij is inderdaad heerlijk, en hij smaakt ook precies hetzelfde als de chai latte die ik vorige week ergens bestelde. Bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face:

Haha ja dat ben je zeker :sunglasses:

1 like

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen op onze herfst wedding maar zien soms door de bomen het bos even niet meer. Hebben jullie leuke herfst decoratie ideƫen? We trouwen in het bos, mag alle kanten op gaan als het maar cosy herfstig is. We hebben de meeste Pinterest dingen al wel gevonden (boomstammetjes, kaarsen in potjes etc.) en ik merk dat we vooral eucalyptus en bloemen mooi vinden maar we zoeken wat meer richting DIY dingen die we ruim op tijd kunnen maken.

Zo lekker is deze! Ik vroeg me af, heb jij ook ervaring met een ā€˜dirty chai latte’ maken met deze mix? Dus met espresso erbij?

Niceee, ik heb het poeder ook besteld dus cant wait :heart_eyes: dankje!

1 like

Ahh dit is zo mijn seizoen. Ik geniet zoveel de afgelopen dagen :heart::heart:

Dit is mijn droom! Maar mijn vriend wil niet trouwen hahahaha, ik zal mijn pinterest delen :stuck_out_tongue: Niet alles is herfstig, maar veel wel, misschien zie je wat leuks!

1 like

Het regent buiten, heb een vrije dag dus kaarsjes aan, theetje gezet en nu is het tijd voor Hell Fest.

3 likes

Deze foto is 3 jaar geleden gemaakt maar vind 'm zo lekker herfstig :smiling_face_with_three_hearts::fallen_leaf::maple_leaf:

35 likes

Ik heb die film al jaren op m’n laptop staan :sweat_smile: kon ā€˜m zelf ook niet op een streaming platform vinden, had het namelijk liever op de tv gekeken

1 like

:jack_o_lantern::cat:

44 likes

Wat een gezellig hoekje en wat is jouw kat een beauty! :heart_eyes_cat:

1 like

Eerste geroosterde spruiten en pompoen van het jaar :heart: gekocht in de regen, ultieme herfst

19 likes