Het Herfsttopic

Buurvrouw kwam net even aan de deur en zij zei al: wat een rotweer he! En ik: Nou, ik vind het wel lekker zo!

Heb net lekker in huis de trap even geschilderd want die kon wel weer een likje verf gebruiken. Uiteraard sloeg ik weer door en heeft de zoldertrap, plafond in de gang en alle drempels ook weer een fris wit kleurtje. Niet erg herfstig, maar als je dit in de zomer moet doen…

4 likes

Was er net ook en hier is ook niks meer. Alles al kerst. :sob:

Lekker hé! Wij hebben de hele zomer doorgeklust en zijn nu nog bezig maar kijk er nu echt naar uit. Niet in de laatste plaats omdat de verwarming heel hoog moet voor het stucwerk. En hopelijk is het dit weekend wat droger want heb onwijs veel zin in een herfstwandeling op het strand.

1 like

ieuw

vanavond lekker een vegetarisch stoofpotje maken met oa kastanjechampignons, ga helemaal goed op dit weer. :maple_leaf:

3 likes

Ik hoorde net op de radio dat het van het weekend 20 graden kan worden… Ben zo klaar met die warmere dagen.

Ik ben vooral klaar met die wisseling van weer. Ik wil herfst zoals het maandagochtend herfst was. Punt.

5 likes

De appels moesten op dus ik heb weer een taart gebakken vanochtend. :drooling_face:

32 likes

Kwam vandaag deze boom tegen tijdens onze avondwandeling. Zo mooi! Komt niet helemaal over op de foto misschien maar wel lekker herfstig toch.

45 likes

Ohhh zo lekker! Ik heb dezelfde bordjes van Heinen, ze zijn zoooo mooi :heart_eyes:

3 likes

Super leuk! Ik wil nog steeds zoiets aan mijn voordeur, maar moet even kijken hoe ik dat doe zonder mijn deur te slopen.

1 like

kan ook makkelijk met een zuignap en een lint!

1 like

Oeh ik ga op zoek, thanks!

2 likes

Bij de kerstkrans gebruik ik een lint en dat hamer ik een platte punaise in de bovenkant van de deur. Als je een houten deur hebt, is dat prima.

2 likes

Herfstige sokken gekocht :deer::hedgehog::sheep:

43 likes

Omg ik wil NU naar de HEMA haha

8 likes

Hahaha ik ook ik riep hardop OH MY GOD :heart_eyes:

2 likes

Heerlijk herfst gevoel

25 likes

Huh, ik wil net aan Good Witch beginnen en ineens zie ik het nieuwe seizoen niet meer? :scream:

Heh, stond seizoen 6 er überhaupt dan op?

Ja, ik zag het van de week en toen heb ik het hier gepost. Nu heb ik blijkbaar iedereen en mezelf blij gemaakt met een dode mus :frowning: