Paddenstoelen gespot
En een heksenkring:
Mijn dochter (3) houdt er enorm van om met een dekentje op de bank te zitten 's avonds (net als ik).
Nu waren we een weekje op vakantie en in het huisje waar we zaten, lag geen dekentje op de bank. Die had ik wel meegenomen in de koffer maar nog niet uitgepakt. Mijn dochter keek vertwijfeld rond toen ze op de bank wilde gaan zitten, zag vervolgens mijn tas met haakwerk (een deken), pakte die en gaf het aan mij. “Hier mama, ga maar afmaken. Ik wil een dekentje op de bank”. Ik heb maar gauw het dekentje uit de koffer gehaald.
Ik ga zo naar het bos.
Heeeeel veel zin in hahah. Het is zo mooi nu buiten en ik hoop daar ook.
Wil sowieso spotten.
Jaaa leuk, ik ga morgen denk ik even!
Heb net het witte pompoenpotje en de pompoen lichthouder binnengekregen, beiden een stuk groter dan ik dacht, hahaha. Maar wel heel leuk. En aan m’n voetjes de herten en egelsokjes en nieuwe pantoffels.
Nu even bedenken wat ik in die pot ga doen… als ik er snoepjes in die kan hij niet op de salontafel want dan eet m’n zoontje alles in 1x op.
Alle drie de potjes vol met barsten…
Ik hoorde de barsten gewoon verder kraken bij het uitpakken… De winkel in de buurt heeft ze op voorraad dus hopelijk morgen daar even ruilen…
Wie kent er een leuke herfstige film? Beetje gilmore girls vibes maar dan max 3 uur ipv meerdere seizoenen?
Love Ofcourse
Ik woon op de Veluwe en het is zoo genieten om de herfst hier z’n intrede te zien doen. We waren van de week in het bos en de eerste bomen verkleuren al en we hebben een wild zwijn gezien, in een stuk waar ze normaal nooit zitten omdat er veel mensen komen.
De tuin zit vol merels die de laatste druiven opeten en vanochtend zag ik twee eekhoorntjes die een soort noten/kastanjes uit een boom in de tuin aten (weet de soort boom niet) . We laten de blaadjes allemaal lekker liggen en ik hoop dat er straks een egel bij ons komt overwinteren!
Wauw! Welk bos was je?
Sallandse heuvelrug!
Echt perfect weer vandaag ook!
Was echt heerlijk, naderhand een heerlijke chai latte en appeltaart❤️
Jammer genoeg geen goede foto omdat het donker is buiten, maar ik heb vanavond appel kaneelbroodjes gemaakt
Ik heb pas love, fall & order gezien op tv. Heel erg Hallmark maar I liked it!
Jaloers! Wij waren er afgelopen 2 weken op vakantie. Wát een fijne omgeving!
Wij wonen in de Randstad maar denken erover na om naar een meer bosrijke omgeving te verhuizen. Word er zo blij van
Ik had er gister ook een gekocht, precies hetzelfde verhaal. Vanochtend naar een ander filiaal gegaan om hem om te ruilen maar ze waren echt allemaal gebarsten. Baalde zo erg want wilde hem zo graag De oranje lijkt overigens niks mis mee te zijn.
Wat balen van al die barsten. Mijne was echt heel goed ingepakt met dubbele lagen bubblewrap.
Ohh ik zit op de bank met een cappuccino, de apple crumble die ik net met m’n zoontje heb gemaakt in de oven, en straks een boswandeling. Helemaal zin in. Ik hoop dat we veel paddestoelen zien!
Misschien moet ik dan ook maar online een poging wagen, wie weet zit daar wel een goede tussen haha. Ze zijn inderdaad echt prachtig.