Meh, wat stom van Netflix! Kan er zelf niks over vinden online iig
Vanavond pastinaak soep maken met pastinaken uit eigen tuin! En morgen appeltaart met m’n kindje. Ga vanavond alles voorbereiden zodat we samen alleen nog de taart in elkaar hoeven te zetten.
Jouw kat past perfect bij het seizoen Wat een prachtig beestje
Haha echt hé, haar tweede naam is ook niet voor niks Pumpkin
Dat witte pompoen potje is nooit meer opgedoken bij de Hema he?
Nee, ik heb hem hier in Drenthe nog niet gespot helaas.
Ik heb hem dacht ik in Mall of the Netherlands wel gezien!
Ik heb er gister een paar gezien hier in Amersfoort
@Feather @NothingAboutSam oh wauw!
Dan moet ik dus vaker gaan kijken… Hopelijk komt die nog online!
Oh edit; heb hem nu online gevonden via beslist. Maar niet op voorraad online en ook niets bij mij in de buurt helaas. Balen!
Kwam deze tegen! Weet alleen niet zeker of dat ook voor bovenstaande pompoenen geldt en het Nederlandse ‘wildlife’
Weet iemand waar er in Noord-Brabant pompoen boerderijen zijn of leuke herfst activiteiten? Ik ga vanmiddag lekker naar het bos! Het is echt het perfecte herfstweer vandaag, lekker zonnig maar wel herfstig, i love it. Hopelijk kan ik nog mooie shots maken!
Gisteren met de oudste (2jr) een herfsttafel gemaakt bovenop de speelkast en het is zo gezellig geworden. Ze vond het ook helemaal leuk om te doen, ik heb de blaadjesslinger en lampjes neergelegd en zij heeft gevuld oa met dingen die we zelf verzameld hebben (dennenappels van vorig jaar en kastanjes die ze deze week verzamelde). En natuurlijk haar kastanjespin.
En dan ‘s avonds met een kaarsje aan en de lampjes aan kijkt de speelhoek nog gezellig ook
(En verder is het huis nog een work in progress zoals aan de muur te zien is haha)
Ohhhh wauw als ik later ooit geld genoeg heb voor een mooi huis buitenaf met veel grond erbij wil ik dit ook doen
Ohhh was dit Bemmel?
De Woerdt, ligt wel bij Bemmel in de buurt zie ik.
Kom hier niet vandaan dus geen idee of we het over dezelfde hebben haha.
Yes, is hetzelfde! Ik kom er zelf ook niet vandaan en zag dat het zowel als Bemmel als Ressen aangegeven werd. En die specifieke plek heet Landwinkel De Woerdt inderdaad.
Met m’n zoontje van 2 appeltaart gebakken vanochtend! Helaas was het deeg te warm geworden door die kleine knedende kinderhandjes haha, dus in de oven bleef er niet veel over van de sterretjes. Maar hij was wel super lekker!
Weer was ook echt top vandaag. Hele dag buiten geweest. En morgenochtend gaan we gezellig naar het bos.