Het Herfsttopic

Zit prima zo!

(Incl Harry Potter fanfiction dankzij @Fishing )

13 likes

Aaah hahaha heeerlijk! Ik ben gewoon jaloers dat je het hele boek nog voor de eerste keer kan lezen haha.
Je kan ze zelfs downloaden voor ebook hè! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha nooo ik hield mezelf tegen met lezen op mijn telefoon omdat ik 'm dan nooit meer wegleg maar nu ik dit weet… Dit wordt een top herfst.

1 like

Jaaaa ik zag het! Dacht ik begin snel op m’n iPad met lezen om te kijken of ik het wat vind. Maar denk dat ik ‘m komende week op m’n ereader over zet. Leest veel chiller.

1 like

Wow wat een prachtige muur met die latjes en tv en kaarsen zo!!

2 likes

Ik dm je even!

Ah maar dat doe je met Ereader ook denk ik :joy:

Haha Ben zo benieuwd wat jullie er allemaal van vinden :rofl:

Oh balen! Ik vind ‘m lekker!
Er zit bij mij zo’n ei / lepel ding bij waarmee je de thee kan maken. Ik had ‘m gevuld en voor 2 kopjes gebruikt, toen vond ik ‘m niet te sterk.

Smaakte hij pas beter toen je ‘t weer probeerde?

ik moet hem nog steeds opnieuw proberen!

1 like

Ik ging net even de vuilniszak weggooien, zo random

22 likes

9 likes

Deze boom, zooooo mooi!

56 likes

Harry Potter fanfiction? Klinkt als iets wat ik ook onder een dekentje moet lezen op de bank.

3 likes

Wat een mooie foto! Waar heb je die mee gemaakt?

1 like

Dankjewel! Met een Canon 6D + 85mm F1.4

1 like

Love de stormwinden

1 like

Me too! Ik ga denk ik lekker thee zetten en corpse bride kijken :jack_o_lantern:

1 like

Ja! All the young dudes heet het! Zeer verslavend (thanks hè @Fishing ).

3 likes

haha @VanderWoodsen
You’re welcome!

@360 ja? Is het wat haha?

2 likes

Zo mooi die paddestoelen! Ik vind het zo bijzonder dat die er ineens zijn. Echt de natuur is magisch.

Vandaag was ik een dagje vrij en ik heb heerlijk genoten van de storm terwijl ik in bed lag te lezen :heart:
'S middags nog even de stad in geweest en ik heb het pompoen potje ook gescoord bij de Hema. Had niet verwacht dat ze er nog zouden zijn hier maar er stonden er nog een aantal (Den Haag centrum).

1 like