Het Herfsttopic

Leuke foto

1 like

Hond en :mushroom::smiling_face_with_three_hearts:

69 likes

Langs een pompoenerie geweest! Vondt het zooooo leuk om al die :jack_o_lantern::jack_o_lantern::jack_o_lantern::jack_o_lantern: te zien in zo veel kleuren en maten!

41 likes

ik heb van elke geur 2 mini’s :heart: Het was wel echt minimaal in onze lidl ook haha, maar goed kan niet alles hebben

1 like

:orange_heart:

59 likes

Prachtig❤️

1 like

Heel mooi!

Als ik dit zo zie dan heb ik het gevoel dat ik de herfst een beetje misloop ofzo… hier is nog niet zoveel oranje in de bomen lijkt het.

1 like

Het witte pompoen potje is te bestellen! :heart:

8 likes

Ik vind beide potjes erg leuk, maar heb geen idee wat ik er in zou moeten doen :joy: Om die reden te lang getwijfeld en daardoor die oranje misgelopen natuurlijk

1 like

Heb zelf ook nog geen idee wat ik er in kan doen maar wel gelijk besteld zodra ik dit zag. :heart_eyes:

2 likes

@Foucher en @Lakshmana ik heb er herfst chocolade in gedaan. En iedere keer vergeet ik dat het erin zit, dus er zitten nog veel chocolaatjes in! Jammie…

En graag gedaan @FrauHelga ik was er op aan het azen, iedere dag even 4 kijken ofzo… :sweat_smile:

2 likes

Ik heb het witte potje besteld (was het niet eens van plan, but you guys influenced me haha) en nog een waxinelicht houder. Ik denk dat ik m’n herfst chocolaatjes in het potje ga doen :slight_smile:

2 likes

Even boodschappen gedaan en op weg naar de appel en perenautomaat kwam ik dit lieve kraampje tegen😍. Even gescoord natuurlijk. En pumpkinspread en spookjeschips gekocht.

23 likes

Wat een heerlijkheid allemaal. Dit seizoen maakt me echt heel erg happy. Kan stiekem ook niet wachten tot de kerst periode.

2 likes

Paddenstoelen gespot

En een heksenkring:

24 likes

Mijn dochter (3) houdt er enorm van om met een dekentje op de bank te zitten 's avonds (net als ik).

Nu waren we een weekje op vakantie en in het huisje waar we zaten, lag geen dekentje op de bank. Die had ik wel meegenomen in de koffer maar nog niet uitgepakt. Mijn dochter keek vertwijfeld rond toen ze op de bank wilde gaan zitten, zag vervolgens mijn tas met haakwerk (een deken), pakte die en gaf het aan mij. “Hier mama, ga maar afmaken. Ik wil een dekentje op de bank”. :rofl: Ik heb maar gauw het dekentje uit de koffer gehaald.

32 likes

Ik ga zo naar het bos.
Heeeeel veel zin in hahah. Het is zo mooi nu buiten en ik hoop daar ook. :fallen_leaf::maple_leaf::mushroom:
Wil sowieso :mushroom::mushroom::mushroom: spotten.

13 likes

Jaaa leuk, ik ga morgen denk ik even!

Heb net het witte pompoenpotje en de pompoen lichthouder binnengekregen, beiden een stuk groter dan ik dacht, hahaha. Maar wel heel leuk. :smiling_face_with_three_hearts: En aan m’n voetjes de herten en egelsokjes en nieuwe pantoffels.

Nu even bedenken wat ik in die pot ga doen… als ik er snoepjes in die kan hij niet op de salontafel want dan eet m’n zoontje alles in 1x op. :joy:

4 likes

Alle drie de potjes vol met barsten… :sob:
Ik hoorde de barsten gewoon verder kraken bij het uitpakken… De winkel in de buurt heeft ze op voorraad dus hopelijk morgen daar even ruilen…

1 like

Wie kent er een leuke herfstige film? Beetje gilmore girls vibes maar dan max 3 uur ipv meerdere seizoenen? :yum: