Het Herfsttopic

Vandaag is het herfst!

4 likes

Ik heb laatst allemaal kastanjes geraapt (om te eten). Ga ze binnenkort klaarmaken, ben heel benieuwd!

Ook ben ik mooie herfstbladeren aan het drogen in een boek :blush:
Ik hou van de herfst!

3 likes

Ik heb nog nooit kastanjes gegeten. Ik zie het wel eens op straat inderdaad, dat ze verkocht worden. Is het lekker? Waar smaakt het naar? (Als het ergens mee te vergelijken valt)

Ik heb zelf ook nog geen idee, dit is de eerste keer dat ik ze ga proberen!
Zal wel laten weten waar ik het naar vond smaken :slightly_smiling_face:

1 like

Radical Face vind ik altijd heerlijk om nu te luisteren… Winter is Coming is mijn favoriet en Welcome home, son.

3 likes

Autumn Glow van Yankee Candle is mijn favoriet en ik wil heel graag die met pompoen hebben!

2 likes

Wilde eerst in de bieb gaan studeren maar zit nu toch lekker thuis met kaarsjes, een dikke trui aan en een grote mok thee. En dan straks even pauze houden buiten en een koffietje halen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Zal het dan eindelijk gaan regenen vandaag?

Ik vind ze zelf erg lekker, beetje zoetig zijn ze.

Ik had laatst ook wat meegenomen uit het bos, gepoft in de oven, toen fijngehakt en in m’n appeltaart verwerkt zodat ik een laag kastanje tussen de bodem en de appels had. Vond het best een geslaagd experiment! Wil ook nog een keer crĆØme de marrons maken maar dat is wel wat meer werk geloof ik.

2 likes

De pumpkin triffle? Echt mijn lievelings, denk dat ik nog maar 1/4 over heb.
Enchanted moon is trouwens ook heerlijk herfstig.

1 like

Ik heb dus echt geen idee waar hier tamme kastanjes zijn (omgeving Amsterdam Zuid/Buitenveldert/Amstelveen.)

Iemand een idee of hoe je zoiets kunt weten?

Wildplukwijzer.nl!

2 likes

Ik lig in bed en ben aan het luisteren naar de wind en de blaadjes over de grond(waait hier best hard) en word er helemaal blij van! Nu alleen nog regen en onweer en het herfstgevoel is helemaal compleet

Lotgenoten gevonden hier zie ik! Iedereen klaagt over regen en kou maaar loooove it! Kleding is veel leuker, het is gezelliger :heart:ļø

3 likes

Super harde storm hier :heart_eyes: kaarsjes aan, thee in de handen, loooove it

4 likes

Wat heerlijk, dit weer. Het is koud, het regent, het waait, het is donker… en het is eindelijk herfst.

4 likes

Ik wil zometeen kijken bij een sportwedstrijd… Buiten… En het is een half uur fietsen… Dus van mij mag het wel droog worden :sweat_smile:

Hier zon maar wel kouder…eindelijk! Gisteren een uur in de file gestaan maar wel met harde regen :heart:

Jaaa! Collega’s klaagden over dit weer en dan zit ik zo van ā€˜laten we het nog even zo houden :heart_eyes:’.

2 likes

Ik snap wel dat mensen klagen. Maar we hebben een ontzettend warme zomer gehad en best wel lange nazomer. Ik ben hier echt aan toe en ik vind de verkoeling echt heerlijk. Ik voel meteen de gezelligheid en de sfeer van de herfst.

Ik heb gisteren ook een wandeling gemaakt. Het was koud en het regende. Maar het was zo lekker om dan thuis te komen en op de bank te ploffen met een warme kop thee en een deken.

3 likes