Love Ofcourse
Ik woon op de Veluwe en het is zoo genieten om de herfst hier z’n intrede te zien doen. We waren van de week in het bos en de eerste bomen verkleuren al en we hebben een wild zwijn gezien, in een stuk waar ze normaal nooit zitten omdat er veel mensen komen.
De tuin zit vol merels die de laatste druiven opeten en vanochtend zag ik twee eekhoorntjes die een soort noten/kastanjes uit een boom in de tuin aten (weet de soort boom niet) . We laten de blaadjes allemaal lekker liggen en ik hoop dat er straks een egel bij ons komt overwinteren!
Wauw! Welk bos was je?
Sallandse heuvelrug!
Echt perfect weer vandaag ook!
Was echt heerlijk, naderhand een heerlijke chai latte en appeltaart❤️
Jammer genoeg geen goede foto omdat het donker is buiten, maar ik heb vanavond appel kaneelbroodjes gemaakt
Ik heb pas love, fall & order gezien op tv. Heel erg Hallmark maar I liked it!
Jaloers! Wij waren er afgelopen 2 weken op vakantie. Wát een fijne omgeving!
Wij wonen in de Randstad maar denken erover na om naar een meer bosrijke omgeving te verhuizen. Word er zo blij van
Ik had er gister ook een gekocht, precies hetzelfde verhaal. Vanochtend naar een ander filiaal gegaan om hem om te ruilen maar ze waren echt allemaal gebarsten. Baalde zo erg want wilde hem zo graag De oranje lijkt overigens niks mis mee te zijn.
Wat balen van al die barsten. Mijne was echt heel goed ingepakt met dubbele lagen bubblewrap.
Ohh ik zit op de bank met een cappuccino, de apple crumble die ik net met m’n zoontje heb gemaakt in de oven, en straks een boswandeling. Helemaal zin in. Ik hoop dat we veel paddestoelen zien!
Misschien moet ik dan ook maar online een poging wagen, wie weet zit daar wel een goede tussen haha. Ze zijn inderdaad echt prachtig.
Nou, dit is 't enige wat ik tegenkwam qua paddestoelen:
Maar was alsnog een hele fijne, mooie wandeling.
Ik ben waarschijnlijk tijdens mijn verjaardag (16 november) in the Great Smoky Mountains Ik hoop dat ik dan nog net op tijd ben om dit soort uitzichten te mogen aanschouwen
Gister voor het eerst een appeltaart gebakken. Ziet er niet zo profi uit als de meeste baksels hier haha maar vond m toch wel goed gelukt. Had er speculaaskruiden in gedaan
Birthday twin helaas ben ik daar dan niet haha maar ik wens je alvast veel plezier.
Net als @Limoncello ook appeltaart gebakken vandaag, geen mooie foto nog in de vorm maar hij was wel lekker .

Ooo wat een mooie foto! Ik ga 'm als achtergrond instellen op m’n telefoon
Gister was hier in de buurt de appelplukdag maar ik kon niet. Op de site stond dat er vast nog wel meer dagen zouden komen.
Ben er vandaag langs gefietst om het te vragen, is de hele boomgaard leeg geplukt???
Er zijn 300 man geweest zei hij