Het Herfsttopic

Ik ging ze ruilen bij een filiaal, daar stonden er nog 4. Ook allemaal barsten erin, er was zelfs eentje met een grijze deksel. 1 potje gevonden die niets had en 1 deksel die een mini streepje had. Die combinatie gehouden, de rest retour. Toch maar even bij het andere filiaal gaan kijken, daar stonden er 3. Ook allemaal vol met barsten. Echt zo zonde! Die oranje hebben inderdaad niets.

@FrauHelga gelukkig dat er wel nog hele zijn! Bij mij waren ze ook echt super verpakt, denk dat er gewoon een verkeerde batch tussen zit. Ik heb bijna de neiging om nieuwe te bestellen.

1 like

Dit weekend heerlijk in een huisje in het bos gezeten, was echt genieten :fallen_leaf:

44 likes

Ik heb vanmiddag toch weer even een ander filiaal bezocht want kon het gewoon niet loslaten, daar stonden gelukkig een paar perfecte of anders met 1 klein streepje net als bij jou. Ben helemaal gelukkig met mijn pompoenduo nu haha

2 likes

Mag ik vragen waar dit is? Zoek ook zoiets voor mezelf!

2 likes

Dit. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Deze gekocht vanmiddag… ben benieuwd!

8 likes

Ik heb hem laatst ook gekocht en heb er toen denk ik teveel in gedaan. goeie, morgen nog eens proberen. anders gaat hij hier de deur uit :sleepy:

Zit prima zo!

(Incl Harry Potter fanfiction dankzij @Fishing )

13 likes

Aaah hahaha heeerlijk! Ik ben gewoon jaloers dat je het hele boek nog voor de eerste keer kan lezen haha.
Je kan ze zelfs downloaden voor ebook hè! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha nooo ik hield mezelf tegen met lezen op mijn telefoon omdat ik 'm dan nooit meer wegleg maar nu ik dit weet… Dit wordt een top herfst.

1 like

Jaaaa ik zag het! Dacht ik begin snel op m’n iPad met lezen om te kijken of ik het wat vind. Maar denk dat ik ‘m komende week op m’n ereader over zet. Leest veel chiller.

1 like

Wow wat een prachtige muur met die latjes en tv en kaarsen zo!!

2 likes

Ik dm je even!

Ah maar dat doe je met Ereader ook denk ik :joy:

Haha Ben zo benieuwd wat jullie er allemaal van vinden :rofl:

Oh balen! Ik vind ‘m lekker!
Er zit bij mij zo’n ei / lepel ding bij waarmee je de thee kan maken. Ik had ‘m gevuld en voor 2 kopjes gebruikt, toen vond ik ‘m niet te sterk.

Smaakte hij pas beter toen je ‘t weer probeerde?

ik moet hem nog steeds opnieuw proberen!

1 like

Ik ging net even de vuilniszak weggooien, zo random

22 likes

9 likes

Deze boom, zooooo mooi!

56 likes

Harry Potter fanfiction? Klinkt als iets wat ik ook onder een dekentje moet lezen op de bank.

3 likes