Dag herfst!
Is er ook een wintertopic? 
OMG ik kom er nu pas achter wie je bent op instagram
#fangirl
Yes dat is er!
https://www.forumfeminarum.nl/t/wintertopic/23056
Aahh wat leuk! Hahaha thanks 
We zaten in een huisje op Park Berkhenrode. Vind het park niet echt een aanrader. De omgeving is wel heel mooi en de hottub was chill. Het is een klein park maar wel volgeplempt met huisjes. Staan dicht op elkaar waardoor je weinig privacy hebt. We hebben het prima naar ons zin gehad hoor maar zou er niet nog eens naartoe gaan.
Is het heel erg dat ik in mei al zin krijg in de Herfst van dit regenachtige weer? Zo gezellig!
Same! Alleen mis ik de mooie oranje kleuren nu nog in de natuur.
Wat mij betreft slaan we de zomer over en is het morgen 1 september. ![]()
Goed idee!
Het voorjaar vind ik heerlijk, maar de zomer kunnen we skippen wat mij betreft.
Ik keek gister een film die ook in het najaar opgenomen is. De bomen! En de kleur van het zonlicht! Zo mooi.
ik ben deze gaan volgen vorig jaar en af en toe komt er in mn feed een post hiervan voorbij en dan denk ik ahhhh ja
al is dit weer eigenlijk top, zo lang ik 's avonds onder de dekens kan slapen in een koele kamer is het best
Ik kan niet wachten ![]()
Nog precies drie maanden, volhouden!
Ik vind zomer echt heerlijk en vooral als het daarna kouder wordt, dat je een beetje kippenvel krijgt en dan een heerlijke warme zachte trui aan kan trekken zonder dat je zit te zweten. Ik vind de overgang gewoon lekker haha.
Love het moment dat hoodies weer fijn zijn ![]()
Van die heerlijke ochtenden met mist eind augustus, love dat. Dan krijg ik altijd zoveel zin in de herfst. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt! Dat is echt mijn lievelingstijd. Ik zit namelijk altijd op de fiets overal heen, dus echt herfst en alle regen vind ik alleen leuk als ik vrij ben haha. Verder ben ik al blij als ik overal pompoenen zie en als ik een PSL kan halen. Ik woon in het hofje en buren kijken altijd uit naar mijn pompoenen bij de deur hahaha.
Jaaaa ik vind het HEEEERLIJK om dan sochtends naar werkt e fietsen.
Het ruikt dan ook altijd zo lekker.
Oh, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik zit nu al in herfst/halloween modus. It’s Summerween according to me
Er waren hier net wat klappen onweer, en ik kan me dan alleen maar verheugen op de herfst. Onstuimig weer, buiten koel, binnen warm en gezellig.
Afgelopen week heb ik slecht geslapen omdat het ook 's nachts vrij warm was en ik kan niet wachten op die frisse koelte van de herfst.
Kan ook echt niet wachten, ben al helemaal klaar met de zomer ![]()