Wat een mooie foto! Waar heb je die mee gemaakt?
Dankjewel! Met een Canon 6D + 85mm F1.4
Love de stormwinden
Het regent, het waait en het woeit. Heerlijk! En nog fijner is dat ik vandaag de deur niet uit hoef en lekker de hele dag kan genieten van het binnen zijn.
Me too! Ik ga denk ik lekker thee zetten en corpse bride kijken
Zo mooi die paddestoelen! Ik vind het zo bijzonder dat die er ineens zijn. Echt de natuur is magisch.
Vandaag was ik een dagje vrij en ik heb heerlijk genoten van de storm terwijl ik in bed lag te lezen
'S middags nog even de stad in geweest en ik heb het pompoen potje ook gescoord bij de Hema. Had niet verwacht dat ze er nog zouden zijn hier maar er stonden er nog een aantal (Den Haag centrum).
Ik heb vandaag in de regen tamme kastanjes geraapt, dat was echt leuk ! Aanrader om morgen nog te doen, door de storm is er zoveel uit gewaaid.
Nooit meer slapen Ben al 3 nachten aan het lezen, haha. Top tip, heb je er nog meer?
Slide in de DM.
Ohh ik wil ook nog meer HP fanfiction tips kan je ze misschien in het Harry Potter topic zetten?
Snapchat heeft nu ook een heerlijk herfstig filter. In werkelijkheid waren deze bomen nog grotendeels groen hahaha, alleen op de grond lag oranje blad.
Ik ging even brood halen met mijn dochter en toen kwamen we deze schattige paddestoelen tegen op een veldje.
Nog geen rood-witte gespot helaas maar hopelijk komt dat nog.
Dankjewel! het is de Chloe Tess bag.
omg ja ik heb hun sinterklaas thee gisteren gekocht en ik zou m alleen al kopen om de geur Zo lekker