Het Herfsttopic

Nog nooit zoveel vliegenzwammen gezien… denk wel twintig alleen vandaag al

24 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Echt al een tijd terug vroeg iemand om foto’s zodra ik klaar was met het versieren van m’n huis voor de herfst, maar het was iedere keer maar niet af. Tot vandaag :grin: klein beetje rommelig, maar dat maakt het zo gezellig. Heb ook wat op de slaapkamer, maar omdat wat dingen nog op de muur recht gehangen moet worden laat ik het liever even voor wat het is haha

57 likes

Dat spookkussentje :heart_eyes:

1 like

Kan ik jou inhuren om mijn interieur te doen? Wat mooi allemaal!

3 likes

Wat een heerlijk huis!

Ik dacht vandaag “goh gek eigenlijk dat er al weken niemand in het herfsttopic post”. Maar ik had dit topic 1 september op negeer gezet omdat iedereen toen herfst wilde en ik nog op zomervakantie moest.
Maar nu heb ik jullie weer gevonden en ik heb zooo véél zin in herfst! Ik ga dit weekend een trektocht maken in Drenthe, vorig jaar echt prachtige paddenstoelen gezien dus ik hoop die dit jaar weer tegen te komen.

11 likes

Door de regen gaat mijn werk niet door dus ik heb een heerlijke vrije zaterdag. Net een wandeling gemaakt in de regen met een vriendin en m’n zoontje en zo warme choco maken. :heart_eyes:

3 likes

ik heb vanmiddag een Jack o lantern gemaakt en nu tijd voor Hocus Pocus :grin:

28 likes

Ja, Disney!

3 likes

Oooo dit maakt mijn dag :heart_eyes:

1 like

Normaal zou ik dit in de diy topic zetten, maar die topic is niet superactief. Daarnaast vind ik het thema van dit tasje hier wel past. Moet alleen nog de achterkant doen

29 likes

Wat onwijs leuk! Verkoop je ze ook? :innocent:

2 likes

Op dit moment is het puur hobby’en, maar als ik teveel tasjes heb zal ik even kijken wat ik ermee doe

Maar wel fijn om te horen dat het verkoopbaar is, dus dankjewel

1 like

Naar een heeeeel mooi bos geweest :maple_leaf:

19 likes

En het is af

Voorkant:

Achterkant:

26 likes

Groetjes uit mijn kunstgras tuin 🥲

10 likes

De ultieme herfst paddenstoel :heart_eyes:

24 likes

Hier ook nog wat paddestoelen tegengekomen.

23 likes

Prachtige kleuren

29 likes