Oh, die heb ik over het hoofd gezien haha. Had alleen naar de grote afbeelding gekeken!
Geen idee of het hier al wel eens gedeeld is, maar anders bij deze: aanrader van mij is YouTube kanaal van Cecilia Blomdahl. Niet helemaal herfst, maar veel druilerige weer beelden van het prachtige Spitsbergen. Daar woont ze en filmt ze over!
Ah wat een leuke herfstideeën allemaal, krijg er al helemaal zin in!
Qua kerst inderdaad de kerstbal, kerstavond/nacht met een matras beneden bij de kerstboom slapen en dan kerstontbijt en cadeautjes op bed, zelfgemaakte adventskalender, kerstweekend naar het buitenland, opzetten van de familiekerststal die we bij de geboorte van mijn zoontje hebben gehad, vlak voor kerst wandelen buiten en kerstbomen en lichtjes kijken, kerstkaarten knutselen met zoontje… dat was het voor nu een beetje.
Nou, ik moet gewoon huilen van al die lieve fanilietradities (hallooo hormonen). Super goed cadeau idee trouwens voor onze december baby: een mooie kerststal.
Wat een heerlijke tradities! Leuke inspiratie, dankjewel! Nu al zin in!
Ja, mijn zoontje is uit januari maar ik vond het ook zo een leuk cadeau! Vorig jaar liep zoontje met de antieke beeldjes rond
, dus toen maar hoog neergezet. Ik denk dat het dit jaar al een stuk beter gaat!
Ik heb vandaag bij de Tkmaxx een kussen gekocht met pompoenen erop en een pumpkin kaars. Mijn herfst hart is gelukkig. *okay en ook al 2 lekkere truien want die waren flink afgeprijsd. Ja hoor laat maar komen die herfst! ![]()
Waren er al veel herfstkaarsen?
In Den Haag zeker weten.
Vooral Halloween kaarsen, maar goed dat zijn ook vaak pumpkin of smokey geuren.
Oeh nu heb ik wel zin om volgende week al even bij TKMaxx te kijken voor herfstkaarsen. Kunnen direct in een verhuisdoos maar toch ![]()
Oohh het is hier een beetje grauw en regenachtig en ik ga zo naar de Action om even te kijken of ze al die leuke herfstspullen van hier boven bij ons ook hebben. ![]()
Heerlijk hè! Gelijk zo’n knus sfeertje in huis ![]()
Ze hadden alles wat ik wilde.
Wil alles nu al neerzetten maar dat mag niet van m’n man. ![]()
Wat flauw
…
Wat heb je gekocht?
Zal zo ff een foto maken van de buit.
![]()
Het is niet megaveel maar ik heb ook al heel veel herfstdecoratie.
Moet het wel kwijt kunnen, hehehe.
Wat een heerlijk weer is het vandaag!